Mun lapseni ku on saanu alkunsa keinohedelmöityksen avulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
B

Borkku

Vieras
ja vieläpä niin kamalasti ollaan hänen isänsä kans toimittu et käytetty on ihan meidän viallisia sukusoluja niin mun tarttee varmaan sanoo tolle neidille et se koittais nyt sit aikuisempana välttää sitä lisääntymistä ettei vaan satu siten et olis niitä saatanan viallisia geenejä omille mahdollisille lapsilleen siirtämässä, eikä ainaka sit mitään hoitoja saa käyttää ainakaan, oli sit syy hänessä tai toisessa osapuolessa.

Ja ihan yks paskan hailee vaikka tulis tältä palstalta bannia.

Jos nyt oikeesti toi olis huolestuttavaa et ne vialliset geenit periytyis niin paljon hoitojen johosta niin kyllä siitä varmaan tietäis jotku tutkijatki ja asiasta olis varmana puhuttu myös klinikoilla, eikä vaan joku plussalla kirjottava valopää.

Joo ja tää oli vaan tän kirjottajan mielipidettä.

Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:
Enpä ymmärtänyt mutta kai tuossa joku sanoma oli. Ja juu tutkijoiden luulisi jotain tietävän.

Ei siinä välttämättä ollu sanomaakaan, kunhan kirjotin mitä päässä pyöri yhden muun alotuksen johdosta.

Juu täällä plussallahan kaikki tieto on. Todella järkyttävää on se miten jotkut ihmiset voivat olla niin vajaa älyisiä. Toivon todellakin että nämä kyseisten ihmisten viisaat kommentit eivät periydy heidän täydellisten sukusolujensa mukana heidän lapsilleen.

Rauhaa! =)

Jos joku on mäntti, se on mäntti. Minä olen onnistunut siirtämään omat mutaationi ilman keinohedelmöitystä eteen päin, enkä minäkään aio varoitella lisääntymisestä...

Istutaan alas, otetaan lungisti ja annetaan maailman mataa tavallaan, eikö, Borkku?

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Jätä valopäiden jutut omaan arvoonsa :hug: !

Toi on vaan asia mikä on edelleen kipeä vaikka hoidot on lopetettu useita vuosia sit ja multa on jo kohtuki poistettu, mut mä muistan edelleen ne tunteet ja sen tuskan mikä puristi

Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos tuollaiset ketjut. Ja ilmoitus asiattomasta viestistä ylläpidolle. :hug:

Sellaiset lausahdukset kuten; ihmisen ei pitäisi leikkiä Jumalaa ja tehdä lapsettomuushoitoja tai, että hoidot on luonnonvastaisia ovat ihan kirjoittajan oman ahtaan maailmankatsomuksen sisältöä.

Mikä se sellainen Jumala on joka antaa koeputkilapsen syntyä jos ei kerran hyväksy hoitoja?

Ihan ylpeydellä ja suurella rakkaudella kannan tätä koeputkilastani. =)

Mun mielestä sellasten lapsien ei ois kuulunut ees syntyyä jotka ei oo alkuaan saaneet luonnollisesti.
Enkä ole se valopää, en edes tiedä mistä tai kenestä ap puhuu.
Mutta odotettavissa on tulevaisuudessa entistä sairaampia ihmisiä, koska joidenkin sukusolut ihan väkisin yhdistetään, vaikka luonto sanoo ettei sovi yhteen.
selvähän se on että jossain se viallisuus sitten tulee joskus ilmi.
Sukusolut voi esim olla liian samanlaisia keskenään, tms. Kyllä luonto tietää kenen kanssa voi tehdä lapsia ja kenen ei. Kannattaa vaihtaa kumppania jos jonkun kanssa ei lasta saa, jonkun toisen kanssa voi olla ok sekotettaa geenit, toisen taas ei.

Alkuperäinen kirjoittaja pohtija:
Mun mielestä sellasten lapsien ei ois kuulunut ees syntyyä jotka ei oo alkuaan saaneet luonnollisesti.
Mutta odotettavissa on tulevaisuudessa entistä sairaampia ihmisiä, koska joidenkin sukusolut ihan väkisin yhdistetään, vaikka luonto sanoo ettei sovi yhteen.
Sukusolut voi esim olla liian samanlaisia keskenään, tms. Kyllä luonto tietää kenen kanssa voi tehdä lapsia ja kenen ei. Kannattaa vaihtaa kumppania jos jonkun kanssa ei lasta saa, jonkun toisen kanssa voi olla ok sekotettaa geenit, toisen taas ei.

voi vi*** mitä jeesustelua :headwall:

No jos meidän geenit ei olis sopinu keskenään niin miten hitossa niitä alkioita sit yleensäkä tuli ja miten helvetissä toi prinssessa (jonka ei siis olis pitäny edes syntyä) on vaan syntyny.

hei pahvi,

yritäs nyt käsittää et noissa hoidoissa voidaan käyttää myös luovutettuja sukusoluja tai lapsettomuuden syynä voi olla vaik tukos putkistoissa, ei se lapsettomuuden syy ole kovinkaan usein geeniperimässä, vaan syitä on monia. Useinmiten ihan luomusti lapsensa saaneet siirtävät niitä virheellisiä geenejä tietämättään eteenpäin.. saamari mitä idiootteja täällä taas palstailee..

Olen hyvä äiti. Minulla on ihana poika huolimatta siitä miten sai alkunsa. Fyysistä vikaa ei ole minussa eikä pojan isässä joka muuten myös on ihana isä pojalle. Poika on meidän geneettistä alkuperää, hedelmöityminen vaan tapahtui munasarjojen sijaan kupissa. Mikä tässä yhtälössä tarkoittaa että me emme ole ansainneet lastamme tai lapsemme meitä? Itkuhan tässä tulee,,, Käyn nyt katsomassa onko pojalla peitto päällä ja menen itsekin nukkumaan. Hyvää yötä.

Koita nyt ymmärtää, että joku toinen saa hoitoa kilpirauhasen vajaatoimintaan ja pystyy elämään normaalia elämää ja onnistuu jopa hedelmöittymään kun arvot ovat tasapainossa.

Miksi minä en saisi saada hoitoa munasarjojen vajaatoimintaan, elää normaalia elämää ja onnistua hedelmöittymään??

Hormonitoimintaa molemmat eri päässä kroppaa vaan!!!

Ei se kumppania vaihtamalla parane kun vika on omien munasolujen kasvussa.

Sä et luultavasti edes tiedä minkä syiden vuoksi ihmiset saavat lapsettomuushoitoja.

Kannattaisko sun vielä hieman jatkaa sitä "pohtimistasi", jos tohon tulokseen olet tässä aivoriihessäsi tullut?
Tosiaankaan se lapsettomuus kun ei aina oo kiinni ainoastaan geneettisistä syistä.Ja periaatteessahan, jos tuota sun välkkyä ajatustasi jatkaisi pidemmälle, niin ainoastaan ns. "vahinkolapsethan" ne niitä olis jotka tänne ois "oikeutettuja" syntymään.

Itse oon sitä mieltä, että jos ei luomusti saa jonkun kanssa lasta, ei ole tarkotuskaan.
Sillon on jotain vikaa siinä mixissä, ja niin se vaan on.
Kun jo perhosen siiven isku voi aiheuttaa hurrikaanin, niin mitenkäs noin suuri ja vieläpä luonnoton ihmisen oikku.. hrr,, ei hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Itse oon sitä mieltä, että jos ei luomusti saa jonkun kanssa lasta, ei ole tarkotuskaan.
Kun jo perhosen siiven isku voi aiheuttaa hurrikaanin, niin mitenkäs noin suuri ja vieläpä luonnoton ihmisen oikku.. hrr,, ei hyvä.

Niinpä.

Mut mulla on tollanen luonnonoikku täällä ja on se vaan kamalaa jos hänki vielä joskus lisääntyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

Niinpä.

Mut mulla on tollanen luonnonoikku täällä ja on se vaan kamalaa jos hänki vielä joskus lisääntyy.

Voi se kuule ollakin, ei tiedä minkälaisia mutaatiomöykkyjä kohta alkaa syntymään kun keinotekosesti tehdyt lapset tulee lisääntymisikään.
Ei se mitään sience fictionia ole, vaan fakta.

Osuva nikki sulla

Raamatussa sanotaan:"Lisääntykää ja täyttäkää maa". Tekotapoja Jumala ei sen kummemmin käsittääkseni eritellyt =) ! Pohtija vaikuttaa siltä, että se syvällinen viisaus ja se totuus kaikesta ( numero 42) on mennyt perille.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

Niinpä.

Voi se kuule ollakin, ei tiedä minkälaisia mutaatiomöykkyjä kohta alkaa syntymään kun keinotekosesti tehdyt lapset tulee lisääntymisikään.
Ei se mitään sience fictionia ole, vaan fakta.

No niinpä ja ajatella et tällästä kamaluutta vaan harjoitetaan koko saatanan maapallolla eikä sitä tajuta.

Mut sä voisit olla niin fiksu ihmiskuntaa kohtaa et voisit tulla kertomaan tolle neidille et sen ei olis koskaan kuulunu tänne syntyä eikä se koskaan sais ainaka lisääntyä.

Minä ainakin olen ylpeä ja niin onnellinen tuosta rakkaasta tytöstäni vaikka hänen saamiseksi tarvittiinkin lääkäreiden apua. Hän on osa minua ja miestäni. Hän on niin kallisarvoinen ja suuri lahja meidän silmissämme ja elämässämme.
Hän on arvokas siitäkin huolimatta vaikka joidenkin toisinajattelevien mielestä hänen ei olisi pitänyt edes syntyä. Me olemme hänet ansainneet koska hänet on meille annettu. On sitten tuo hedelmöittyminen tapahtunut millä tavalla vaan.

Suuri lämpöinen halaus meille joilla arvokas lapsi ja joiden oleminen luonamme ei ole itsestään selvää.
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Minä ainakin olen ylpeä ja niin onnellinen tuosta rakkaasta tytöstäni vaikka hänen saamiseksi tarvittiinkin lääkäreiden apua. Hän on osa minua ja miestäni. Hän on niin kallisarvoinen ja suuri lahja meidän silmissämme ja elämässämme.
Hän on arvokas siitäkin huolimatta vaikka joidenkin toisinajattelevien mielestä hänen ei olisi pitänyt edes syntyä. Me olemme hänet ansainneet koska hänet on meille annettu. On sitten tuo hedelmöittyminen tapahtunut millä tavalla vaan.

Suuri lämpöinen halaus meille joilla arvokas lapsi ja joiden oleminen luonamme ei ole itsestään selvää.
:hug:

Mulle neiti on kallisarvoisinta koko mun maailmassa

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä