Alkuperäinen kirjoittaja ilona:Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Fiksumpaa...mutta mä oisin kuitenkin päivät siellä sosterissaSe siitä fiksusta seurasta sitten
No joo... Mutta samaa ikäluokkaa ne sielläkin on, ja jutut varmaan sen mukaisia. (mä olen päättänyt kestää sen)
Mutta iltalukiossa olisi taas se, että toi pienten hoito... Kun toi isäntä palailee kohta taas kahteen vuoroon töissä, luultavasti aloittavat tekemään kolmessakin vuorossa, niin olisi se pienten hoito vähän hankalaa iltavuorojen aikana...
muoks. ja kun mä olen vielä semmonen että poden huonoa omaatuntoa jos jää hirmu vähän aikaa lapsille...
Meneepäs hankalaksi.. ehkä sun sit kantsis käydä päivälukiossa ja siellä soterassa samaan aikaan.. venytä opiskeluaika neljäks vuodeks niin ei ole turhan raskasta..
Niin menee... Siks en oikein tiedä mikä ois järkevintä
Miten mä voisin tuolla samanaikaisesti käydä...? No kai ne osaa neuvoa lukiossa sitten, jos saisin jotenkin sumplittua kursseja tuoltakin...
Huomasin just, että kirjoitin otsikkoon että ne soittivat mulle tänään... Eilen ne soitti