mun kuminauha ei kohta enää veny vaan napsahtaa poikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChEERS

Aktiivinen jäsen
08.11.2008
1 145
0
36
|O

miehellä on ollut 3 projektia jotka se on luvannut hoitaa.

1) vesimittarin luku (mä en osaa sitä lukee :ashamed: )

2) lamput tuulikaapin ja eteisen kattoon (mä en saa näiden hartioideni kanssa mennä kurkotteleen, enkä kyllä eteiseen osais sitä lamppua asentaakaan)

3) portin teko keittiön ovelle koiraa varten

ja mitään niistä se ei ole tehnyt |O "joojoo,joojoo,joojoo"

vesimittari olis pitäny lukee aikapäiviä sitten ja lamput ja portti pitäis olla keskiviikkona paikallaan :kieh:

jurppii :ashamed:

Jurppiihan se kun hommat ei etene. Mikäs sun hartioissa? Mä oon sellanen et mä kerran muistutan miestä ja jos siltikään ei ala ajoissa tapahtuun niin teen ite, ja jos en osaa niin opettelen. Mua häiritsee niin paljon ootella asioiden valmistumista.
:D

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Jurppiihan se kun hommat ei etene. Mikäs sun hartioissa? Mä oon sellanen et mä kerran muistutan miestä ja jos siltikään ei ala ajoissa tapahtuun niin teen ite, ja jos en osaa niin opettelen. Mua häiritsee niin paljon ootella asioiden valmistumista.

tossa listassa olis 10 muutakin kohtaa mitkä mies luvannut tehdä, mutta olen tehnyt itse kun ei tapahdu :kieh:

mulla on hartiat aivan jumissa, fysioterapiassa käyn ja tarkotus olis saada ne 15 kerrassa edes jonkinmoiseen kuntoon. alkaa heti päässä humiseen kun nostan kädet ylös :/

Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:

tossa listassa olis 10 muutakin kohtaa mitkä mies luvannut tehdä, mutta olen tehnyt itse kun ei tapahdu :kieh:

mulla on hartiat aivan jumissa, fysioterapiassa käyn ja tarkotus olis saada ne 15 kerrassa edes jonkinmoiseen kuntoon. alkaa heti päässä humiseen kun nostan kädet ylös :/

Voi hitsi, toivottavasti tulee hartiat kuntoon.

onko siis ihan normaalia että päässä humisee tai esim. alkaa huimaamaan, jos hartiat jumissa (jännitysniska)? kun oon ollut hieman kauhuissani tästä huojuvasta olosta :/

Alkuperäinen kirjoittaja hartioihin liittyen:
onko siis ihan normaalia että päässä humisee tai esim. alkaa huimaamaan, jos hartiat jumissa (jännitysniska)? kun oon ollut hieman kauhuissani tästä huojuvasta olosta :/

en tiedä mikä on normaalia, mut itse kävin lääkärissä kun olkapää oli tulehtunut ja siinä samalla ilmeni nää mun niskat. siis jumissahan ne on ollu jo KAUAN, mut lääkäri oli ihan järkyttyny et ei koskaan ole näin nuorella (25) nähnyt näin jumittuneita niskoja / hartioita ja siihen nähden on kai normaalia et vähän humisee ja heiluu.. :/

miehet on sellasia laiskiaisia, että. Olen pyytänyt tekemään portin aitauksee jossa koirat on, meillä on aitaus kun avaa oven iso aitaus jossa ei ole porttia onneksi aita on matala nii voi mennä yli

Yhteistyössä