Mun kimpussa ollaan täällä kotona jatkuvasti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuori.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuori.

Vieras
En jaksa enää. Mulla menee taas ihan liian lujaa. Vähän aikaa sit pystyin rauhottumaan ja en palsta sekoillu enää, nyt en jaksa enää ees välittää ja oon ihan sekasin ja pistän taas menemään..

Mun pakko ajatukset lisääntyy ja vaikeutuu. Yritän taas niitä rauhottaa.

Mun kroppa oireilee taas fyysisestikkin kun se on joutunu liian koville. Tai ne fyysiset sairaudet mitä mulle on tullu, niin oireilee.

Ja mä en pääse tonne sisälle nuorten puhelimeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!! !!!!!!

Kun mulla menee kaiket päivät netissä, niin nyt nuo vanhemmat jauhaa siitäkin. Eli mun pitäis eristäytyä viel kokonaan tästäkin maailmasta missä mä nyt oon ja saman tien heittää kännykkäkin varmaan vittuun, siitäkin tullu niin jumalattomat laskut kun ei oo muuta tekemistä kun tekstailla noiden randomien kanssa.

Vähän aikaa sitten lopetin myös isin kanssa päivittäisen ulkoilun. Mua inhottaa et jengi täällä vaistoo/näkee/haistaa että minä oon vähän vammanen ja käyn aina isin kanssa vaan jossain lenkillä... ! Näin on pyöriny jo monta vuotta. MUA HÄVETTÄÄ JA INHOTTAA NIIN PALJON ET JOS HENKISESTI TÄHÄN TILAAN VOIS KUOLLA NIIN KUOLISIN. Tulee olo, että minä oon joku kehitysvammanen joka käy päivittäin aina vähän isin kanssa kävelemässä ja syö ja juo ja nukkuu ja on koneella ja siinä se minun elämä pyöriiki...

Enkä mä tiiä miten se tulee pyörii tulevaisuudes. En yhtään tiiä, pelottaa kun kaikki on niin tiedotonta, sekavaa ja pyöriny samalla tavalla jo 3kk ajan.

En mitään nää koko ajan kun nää samat ympyrät ja mun elämä on tässä. TÄSSÄ NÄIN. JUURIKIN TÄSSÄ MITÄ VAIN JA AINOASTAAN IKKUNASTANI ULOS NÄEN.

Eilen vielä puhuin yhden mun kaverin kanssa. Se vahvisti vaan mun pelkoja. Hänkin oli joskus toiminu niin et kun halus alottaa uuden elämän, nii ei luottanu kehenkään tai kertonu kellekkään minne aikoo mennä koska pelkäs et yks tyyppi tulee just perässä.. Eikä tää jätkä oo mikään sekopää!! Sil on kavereita, menoja ja ei mielenterveysongelmia!! Eli se vois olla todellista että joku kusipää seuraa minuakin kun se tieto levii ja haluu tuua ongelmat taas sinne minne minä meen, eli Ouluun.

Mä oon jo ihan saletisti pilannu mun elämän. Ainakin viimestään tällä vuoden 2012 kesästä lähteneellä palstasekoilulla ja aina tietysti ihmiset jauhaa et sä mitään oo pilannu, juupa joo jaksasko enää uskoo noihin...

Mitä mä hyödyn jos uskon???? Saanko siltikään paremman elämän?

Miks just musta leivottiin se hullu?

Miks kaikki vaan vihaa ja inhoo mua niin paljon ja sanoo mua huoraks? Miks mä oon tän paikkakunnan joku Johanna Tukiainen? Miks kaikki on ollu niin keskittyneitä aikoinaan MINUUN?

Sit mua vituttaa kans ihan saatanasti se et vaik kui tarkkaan yrittäisit kahtoo et kehen luotat, MITEN MUN ELÄMÄÄN PÄÄS SILTI LUIKERTELEMAAN KÄÄRME!!!!!!!!!

Miten se osas olla niin hyvä ystävä tai esittää mulle ainakin aina sitä ja sai mut uskomaan ja luottamaan siihen. Miten mä saatoin olla niin lapsellinen ja tyhmä!

Haluisin olla koulus, terve, seurustella, mulla ois ystäviä, juhlia. Eilenkin mä itkin niin saatanasti kun näin kaupungin valot, yöelämän, autoja kulkevan ohi joissa musiikki pauhaa ja jengil on hauskaa... Minä en kestä !!!!!!!!!!!!!!!

Minun sydän huutaa ja repee tuskasta, kun nään tollasta, mikä ei nyt kuulu mun elämään!!

Mä saan tapella kotona mun vanhempien kans.
Mua inhoo lähes kaikki nuoret täällä.
Mä saan täällä netissä tapella oikeudestani rakastaa 30v miestä jolla on ollu päihdeongelma vaikka oon yli täys-ikänen ja osaan huolehtii silleen kuitenkin itsestäni etten oo ajautunu mihinkään huumeiden käyttöön, kukapa tietenkään uskois.. Vaan maalaa musta sen raukka polosen ja latelee ainakin miljoona syytä, miks mun ikäinen ei sais rakastaa tuon ikästä miestä !

Tiiättekö miten vaikeeta on TAPELLA JOKA PAIKASSA.

Kellään ei löydy sitä positiivistä sanottavaa enimmäkseen esimerkiks et " ikä on vain numero ja jos teillä onnellisesti ja hyvin menee, niin hienoa! :) "

Vaan saarnaa, saarnaa ja saarnaa...

Ajatteletteko helvetti yhtään tätä!? Et voisko omia asenteitaankin ja mielipiteitä muuttaa??

Ja sitten nämä jotka tulee ivailemaan ja vittuilemaan täällä mun edellisistä postauksista.

JOO TIIÄN ET OON AIVAN SAATANAN NOLO,

MUT ANTAA MENNÄ VAAN,

KOSKA MINÄ EN JAKSA ENÄÄ VÄLITTÄÄ,

KOSKA EI OLE MITÄÄN HEVONVITUN SYYTÄ VÄLITTÄÄ ENÄÄ MISTÄÄN !!!!!!!!!!!!!!

ja nääkin kaverit joiden kans mä aina textailen tai koneella juttelen, nii tuntuu ettei jaksa enää mua.

mielenvikasta, vammasta, sairasta...

mä oon niillekin valittanu niin saatanasti mun pahasta olosta ja tajuavat varmaan ettei toi oo ihan normaali ja siirtyvät mielummin normaaleiden ihmisten pariin ja hylkäävät minut. :( enkä voi kieltää, etteikö se sattuis ihan saatanasti!!

ja mitä tulee vielä mun omaan perheeseen.

mä inhoan sitä ettei se ole normaali. mä koen et sen takia oon paljolti tässä tilanteessa missä nyt oon, mut saan vastaukseks aina et älä syytä muita! ... ja oon miettiny et joudun tekee viel niin rankan ratkasun, et pistän mun perheeseenkin välit poikki ..

TÄÄ ON NIIN KATKERAA !!!!

Ei tää tällänen elämä jollain ihmisellä voi enää ees olla todellista.

Mulle ei tapahdu koskaan kunnolla mitään hyvää, vaikka yritän tehdä elämästäni ja asioistani sellasta et tapahtus. Aina joko luotan vääriin ihmisiin tai käy sit jotain muuta paskaa.

Sanokaa mitä mä tein väärin siinä et kun luotin yhteen mieheen jota mielestäni rakastin ja tunsin kyl sen tunteen kun sitä käy harvoin ja on ehkä 2 kertaa elämässäni käynyt. eli luotin rakkauteen, ihmiseen josta välitin eniten. ja tää toinen, kaveri joka tuki kun minua hakattiin. mietin et kun toi on ollu noin mun tukena, niin tohon kans ehkä sietäis luottaa. MITÄ VITTUA MÄ TEIN VÄÄRIN!!!!

Kun miettiny 2v ajan just tarkkaan et keihin sitä luottais/ois sen arvosii ja missäkin asiois.

ja täähän avautuminen ei taas antanu musta yhtään sellasta kypsää kuvaa et kelpaisin naiseks jollekkin 30v ukolle...

ei mee hyvin mulla, ei.

nauttikaa siitä ja pistäkää lisää vettä myllyyn.

En tiiä sun aikaisemmista "palstasekoiluista" mitään, joten tää kuulosti nyt aika sekavalta. Mutta sen verran tosta nyt älysin että aika huonosti sulla tällä hetkellä menee. Mitäs jos muutat vaikka toiselle paikkakunnalle opiskelemaan ja aloitat uuden elämän puhtaalta pöydältä. Uudet kaverit, uudet kuviot jne.

Mä haluan olla sun ystävä. Voisit mulle puhua. Minä kuuntelen.

jos sinäkin mut oikeesti tuntisit tääl niin ajattelisit vaan et toi on sekopää, hullu ja huora...

ja naureskelisit ehkä mun seläntakana juttuja muiden kans kuinka sekasin se on ollu millonki, jos ne minusta enää puhuu. en tiedä. ja et mun elämä pyörii korkeintaan ruokakaupan väliä, yhessä vaiheessa.

näin arvelisin.

emmä saa kun sekunda kamuja. siitä yhestä jätkästäkin täällä. yritin kaikin puolin olla niin ihana kun pystyin ja puhuu aina mukavii sen kanssa, mut ei, ei mun ponnistelut riitä. kun kuuli millasta mun elämä on ollu ja miten paljon mua näköjään inhotaan, niin se on vittu kun tappotuomio. eli moro tämä ystävyyskin!

siis tämä on oikeesti näin vitun paha juttu. et käy 30 kertaa ainaki näin ihmisten kans tääl.

voitteko tajuta :D :D :D

[QUOTE="Mie";28984263]En tiiä sun aikaisemmista "palstasekoiluista" mitään, joten tää kuulosti nyt aika sekavalta. Mutta sen verran tosta nyt älysin että aika huonosti sulla tällä hetkellä menee. Mitäs jos muutat vaikka toiselle paikkakunnalle opiskelemaan ja aloitat uuden elämän puhtaalta pöydältä. Uudet kaverit, uudet kuviot jne.[/QUOTE]

Sitähän mää oon yrittäny, mut kun ei onnistu enää ei...

Vanhemmat ei suostu enää auttaa mua millään tavalla, vaikka tietää mun ongelmat. Ei luota muhun. Pisti kaiken tuen poikki kun täytin 18v.

Sit oon yrittäny tehdä ihmisille ehdotuksia, et voisin maksaa vuokran muulla tavoin... esimerkiks siivoomalla heidän kotinsa ja tehdä tällästä työtä, ei ottanu tuulta ehdotus alleen! paitsi et voisin myydä itseäni... mut en suostunu sellaseen, koska sit mä oisin oikeasti sen jälkeen virallisesti huora....................................

Tavallaan koin tunnetta, et vittuuks väliä tuollakaan, kun jengi pitää jo muuten sellasena.

Mut sit oon huolestunu tosta et oon varmaan pilannu jo mun tulevaisuuden muutenkin ettei muutot auta tai mitään. Koska oon luottanu vääriin ihmisiin ja kertonu niille mun asioita, VAIKKA KOITTANUT KAIKIN KEINOIN 2V AJAN VALIKOIDA ET NE OIS HYVIÄ TYYPPEJÄ KEHEN MINÄ LUOTAN !

Sit nää yli vuoden pituset palstasekoilut tällä mun sekopää kuupalla on varmaan ollu viimenen niitti... Kyllä nyt joku mun kiusaaja on nää tekstit saletisti nähny...

Se on ihan realismii :)

That's it ja goodbye elämä 18 years old.

Mites sitten jos ehdotan sulle tälläistä: Menet, keräät nyt ne kamas porukoittes nurkista ja muutat sen äijänkäppyrän nurkkiin? Pääsis sun vanhemmat hetkeks huilaan susta.. koska takuulla on raskasta sun kanssa. :)

Anna palaa! Mutta ei yhteiskunnan rahoilla.. vaan sen ukon. Siinäpä todistaa rakkautensa.. vai niin, etkö kelpaa kun reiäks vai? Nyt on hyvä hetki tehdä tekoja eikä nillittää täällä miten sua pidetään hulluna. Ok, sitähän sä oot. So? Kuhan nyt menisit se ukon luo vaan.. olkaa yhdessä ja älä vaivaa muita enää, kiitos!

Voisit hyötyä siitä, kuulostat juuri sellaiselta nuorelta joka on heidän kohdeporukkaansa ja he ovat usein rentoa porukkaa, jotka oikeasti haluavat jeesiä ja kasailla sun kanssa kuviota kokoon.

No esimerkki miten ne vois kasata ne kokoon?

Kuitenkaan en salee pääsis lähtee täältä koskaan pois... tai hyvällä lykyllä viimestään vasta 7-vuoden kuluttua eli 25v...

Mut mietin vaan et mitä vittuu mä oon tehny niin väärin et mun elämä on menny tälläseks!

Siis NIIN pahasti väärin. :(

No muuta opiskelija-asuntolaan! Ilmaista, ja saa helposti kavereita. Tai sitten muutat opiskelemaan jonnekkin pienelle paikkakunnalle jossa on halpoja vuokra-asuntoja. Kyllä kai opiskelija saa kelalta nyt sen verran asumistukea ja opintotukea et jotenkuten pärjää sen opiskeluajan.

[QUOTE="vieras";28984288]Mites sitten jos ehdotan sulle tälläistä: Menet, keräät nyt ne kamas porukoittes nurkista ja muutat sen äijänkäppyrän nurkkiin? Pääsis sun vanhemmat hetkeks huilaan susta.. koska takuulla on raskasta sun kanssa. :)

Anna palaa! Mutta ei yhteiskunnan rahoilla.. vaan sen ukon. Siinäpä todistaa rakkautensa.. vai niin, etkö kelpaa kun reiäks vai? Nyt on hyvä hetki tehdä tekoja eikä nillittää täällä miten sua pidetään hulluna. Ok, sitähän sä oot. So? Kuhan nyt menisit se ukon luo vaan.. olkaa yhdessä ja älä vaivaa muita enää, kiitos![/QUOTE]

Eli sä puolustat vaan mun vanhempia...

Vaik ne on aina vaan riidelly, ollu asettamatta mulle rajoja ja lelliny mut pilalle?

Enkä kuule sinne voi mennä nyt monestakaan syystä. Eikä sillä ole rahaa mua sinne ottaa, enkä muutenkaan haluaisi elää toisten rahoilla...

Ja kiitos tuosta hulluksi haukkumisesta. Onko jos kärsii ahdistuksesta, masennuksesta ja sekavuudesta niin sama asia kuin hullu? Niin, eikä tosiaan hullu varmaan muuta kun pano reiäksi kelpaa.

Jippii siinä on mun elämä!! :) arvaa tykkäänks mä tollasesta :)

[QUOTE="Mie";28984299]No muuta opiskelija-asuntolaan! Ilmaista, ja saa helposti kavereita. Tai sitten muutat opiskelemaan jonnekkin pienelle paikkakunnalle jossa on halpoja vuokra-asuntoja. Kyllä kai opiskelija saa kelalta nyt sen verran asumistukea ja opintotukea et jotenkuten pärjää sen opiskeluajan.[/QUOTE]

Nah... Ei semmosiin. Tarviisin omaa rauhaa. Eikä nyt ainakaan tunnu hyvältä opiskella, jos enää koskaan. Huonoja muistoja.

Mut töitä voisin tehdä, mutta sellasia joita pystysin sit kans tekee.

Kyllähän sä toimeentulotukea saat jos oman kämpän haluat. Olet kuitenkin jo täys-ikäinen. Ei sun siis mikään pakko ole sieläö vanhempien luona asua, muuta pois jos siltä tuntuu.

Mutta pärjäätkö omillasi?

Mut kaikkeni mihin oon vaan pystyny oon koittanu tehdä et mun elämästä tulis parempaa. Ihan oikeesti sillon sen pojankin kanssa jne. Tää ongelma on nyt tosi vakava ja kyl se elämä tuntu vakavalta aikasemminkin kun oli kaikki tilanteet pääl, mut nyt vielä kun koitat tuhottomasti rakentaa elämästäs parempaa.

Niin mä tunnen, et joku näkymätön voima vetää mua vaan alaspäin. Tää tuntuu ihan hullulta, mut silt se tuntuu.

Ja mä yritän räpiköidä, et pysysin pinnalla.

Tuntuu et joku yrittää pitää kovasti kynsin ja hampain kiinni ja näyttää että paskan paikka on viemärissä.

En voi käsittää, aiemmin mä koitin uskoo et ei mua oikeesti mikään pidättele ja kaikki on musta itestäni kii et jos päätän tehdä elämästäni parempaa nii siitä tulee kans..

Kyllähän sä toimeentulotukea saat jos oman kämpän haluat. Olet kuitenkin jo täys-ikäinen. Ei sun siis mikään pakko ole sieläö vanhempien luona asua, muuta pois jos siltä tuntuu.

Mutta pärjäätkö omillasi?

No saaks sitä tosta noin vaan? Oon käsittäny et tää yhteiskunta koittaa ajaa nyt nää olosuhteet niin ahtaalle et ei saa tälläset säälittävät enää sitä niinkään helpolla...

Ja todellakin haluun pois!!

Ja en tiedä, uskon et voisin pärjätä. Koska nyt pystysin sisustaakin mun kotia ja jos pääsisin täältä vaan sinne toiselle paikkakunnalle.

No saaks sitä tosta noin vaan? Oon käsittäny et tää yhteiskunta koittaa ajaa nyt nää olosuhteet niin ahtaalle et ei saa tälläset säälittävät enää sitä niinkään helpolla...

Ja todellakin haluun pois!!

Ja en tiedä, uskon et voisin pärjätä. Koska nyt pystysin sisustaakin mun kotia ja jos pääsisin täältä vaan sinne toiselle paikkakunnalle.

Nuorisotyöntekijä voi auttaa sua asunnon etsimisessä. Mutta jos varaat ajan sossuun ja selvittelet siellä sun asioita, niin kyllä kai nyt 18v saa oman asunnon jos sitä haluaa ja haluaa itsenäistyä.

Sun pitää selvii sillä toimeentulotuella 477e koko kuukausi. Mutta se olis alku sun uudelle elämällä kun saisit omat kodin.

Niin mikään ei kelpaa. Kultalautasella pitäis neidille kaikki eteen tuoda.. :D

Vanhemmat yleensä haluavat lastensa parasta. Tiiätkö on paljon lapsia, joille ei vanhemmat voi antaa kovinkaan paljoa.. He eivät ilkeisi valitella miten on liian lellitty. Ei sun vanhemmat voinu tietää miten kiittämätön kakara heille on annettu.. joten kyllä tosiaan olen vanhempiesi puolella. ;)

Kukaan ei muuten estele sun parisuhdettasi ukonkäppyrään, joten siitäkin olet nillittänyt ihan aiheetta. Marttyyria on pitemmän päälle vaikea leikkiä jos siihen ei oikeita rahkeita ole.. Vai onko tää ihku-ukko sitten varattu? Katkolla.. varmaan varattu. :D Ei tipu sääliä.. toivon vaan hoitoa sulle vilpittömästi ja rauhaa vanhemmillesi tosiaan susta. Ei ne niin pahoja voi olla sut "ansaitakseen"..

Yhteistyössä