Mun ihana vanhojentanssipuku

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Ja ihan normi lukioo käyt?
Osta kuule vähemmän nahkavaatteita ja viinaa festareille ja enemmän leluja lapsellesi.
ja pointti oli? :/
se vaan, että enpä oo noin ankeaa lastenhuonetta ennen nähnyt, mutta voihan se lapsi leikkiä nahkakorsetillakin.
miten oot lukiossa 3 v muita myöhemmin? venähtikö vaihto-oppilasvuosi?
no kun mulle esitit kysymyksesi, niin lukioni lopetin kesken v.97 ja amiksen menin v.2000 ja esikoinen syntyi 2002.

tosin muita amislaisia olin sen 3v vanhempi :LOL:
 
mamma
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Ja ihan normi lukioo käyt?
Osta kuule vähemmän nahkavaatteita ja viinaa festareille ja enemmän leluja lapsellesi.
ja pointti oli? :/
se vaan, että enpä oo noin ankeaa lastenhuonetta ennen nähnyt, mutta voihan se lapsi leikkiä nahkakorsetillakin.
miten oot lukiossa 3 v muita myöhemmin? venähtikö vaihto-oppilasvuosi?
no kun mulle esitit kysymyksesi, niin lukioni lopetin kesken v.97 ja amiksen menin v.2000 ja esikoinen syntyi 2002.

tosin muita amislaisia olin sen 3v vanhempi :LOL:
eiku Lollolle mä esitin kysymyksen, onhan amiksessa aina ollut monen ikäisiä.
Ja "siihen aikaan kun minä olin mamma" opetettiin arvostelemaan muita
äitejä???? olenhan mä vieläkin mamma ja lapsellisten äitien arvostelu on lempipuuhaani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
eiku Lollolle mä esitin kysymyksen, onhan amiksessa aina ollut monen ikäisiä.
Ja "siihen aikaan kun minä olin mamma" opetettiin arvostelemaan muita
äitejä???? olenhan mä vieläkin mamma ja lapsellisten äitien arvostelu on lempipuuhaani.
sillä lailla saat äkkiä muutaman päivän loman palstalta =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Ja ihan normi lukioo käyt?
Osta kuule vähemmän nahkavaatteita ja viinaa festareille ja enemmän leluja lapsellesi.
ja pointti oli? :/
se vaan, että enpä oo noin ankeaa lastenhuonetta ennen nähnyt, mutta voihan se lapsi leikkiä nahkakorsetillakin.
miten oot lukiossa 3 v muita myöhemmin? venähtikö vaihto-oppilasvuosi?
No voihan harmi.
Onneksi se onkin tuo miun tyttöni joka tuolla huoneessa onnellisena asustelee. :)
Ja meillä niitä leluja löytyykin sitten enemmän siellä missä niillä leikitään, eli muun perheen parista alakerrasta, lähinnä olohuoneesta.

Ja niin, olin vaihto-oppilaana yläasteen jälkeen, sitten opiskelin ravintolakokiksi, jäin äitiyslomalle ja äitiysloman jälkeen takaisin kouluun. Vaikkakin lukioon tällä kertaa.
Itse en näe mitään ongelmaa siinä, että näinkin "paljon" muita vanhempi käy tavallista lukiota. :)

 

Yhteistyössä