Mun hiusongelma (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *0*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
0

*0*

Vieras
Tässä kuva mun päälaesta.

Oon tänään menossa kampaajalle ja jotain tarttis tehdä. Tosta ei edes näe, että mulla on tosi tummat hiukset, kun päälaella on hiuksia niin turkasen vähän, että päänahka vaan paistaa.
Millaisen mallin ja värin laittaisin, jotta olis vähän inhimillisempi?
Niin... ja hiusten oheneminen on meiän suvun naisilla perinnöllistä... :(

onko sulla tossa juurikasvua vai näyttääkö muuten vaan siltä? juurikasvu ei ainakaan auta asiaa.
suosittelen hankkimaan hyvän kampaajan, joka osaa sanoa, mikä on hyvä, tommonen ohut hius varmaan kasvaakin niin hitaasti että jos menee liikaa niin harmittaa pitkään. mutta ajattelisin että vaaleita raitoja, tai ainaki lämpimämpi tuo ruskean sävy niin ei olis niin kova kontrasti. sitte ajattelisin että kerrostaminen vois antaa tuonne päälle tuuheutta. mutta ammattilainen en ole.

Vaaleamman tukan alta päänahka ei ainakaan erottuisi niin selvästi, ehkä raidoittaminenkin toimisi :) Kampaaja osaa kyllä ehdottaa sopivia malleja ja värejä. Jonkinlainen kerrostus olisi paikallaan päällimmäisiin hiuksiin niin että ne nousevat helposti päänahasta ja näyttävät kuohkeammilta.

Ei noi hiukset musta mitenkään erityisen pahalta näytä, monella suomalaisella on tosi ohut tukka. Varsinkin jos vaaleat, ohuet hiukset on värjätty tummiksi ja näkyviin kasvaa vähän vaaleaa juurikasvua, jakauksen kohta näyttää ihan kaljulta.

onko sulla tossa juurikasvua vai näyttääkö muuten vaan siltä? juurikasvu ei ainakaan auta asiaa.
suosittelen hankkimaan hyvän kampaajan, joka osaa sanoa, mikä on hyvä, tommonen ohut hius varmaan kasvaakin niin hitaasti että jos menee liikaa niin harmittaa pitkään. mutta ajattelisin että vaaleita raitoja, tai ainaki lämpimämpi tuo ruskean sävy niin ei olis niin kova kontrasti. sitte ajattelisin että kerrostaminen vois antaa tuonne päälle tuuheutta. mutta ammattilainen en ole.

Ei mulla ole juurikasvua, viikko sitten olen värjännyt. Tuolta näyttää, koska hiuksia on päälaella niin ohuelti.
Ilmeisesti ainakin vaaleampaa väriä pitäisi tosiaan laittaa, mutta pelkään vähän sitä, että eihän sitten näytä ihan kokonaan kaljulta...

Ei mulla ole juurikasvua, viikko sitten olen värjännyt. Tuolta näyttää, koska hiuksia on päälaella niin ohuelti.
Ilmeisesti ainakin vaaleampaa väriä pitäisi tosiaan laittaa, mutta pelkään vähän sitä, että eihän sitten näytä ihan kokonaan kaljulta...

no laita raitoja, ei kokonaan vaaleeksi. ja lämpimpämpi ruskean sävy olis parempi tuo on liian tumma

Ehdottaisin että et värjää tukkaa hetkeen vaan annat oman värin tulla. Sitten voisi laittaa esim. Vaaleaa raitaa. Tiesitkö, että naisten kaljuuntuminen voi johtua myös PCOsta? Itselläni on PCO mutta onneksi ei tuota kaljuuntumista.

Mitä tummemmaksi värjätyt hiukset sitä selvemmin päänahka paistaa. Tiedän tämän ihan siitä että itsellänikin on ohuet hiukset. Vaalean tukan kanssa ei näytä niin pahalta. Mutta jos oma tukka on suht tumma niin sitten juurikasvu taas näyttää ikävältä. Mäkin suosittelen raitoja.

Yhteistyössä