Mun elämäni on saippuaoopperaa ;D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tositarina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tositarina

Vieras
Kaikki lapseni ovat eri miehille, kaikilla kuitenkin sama sukunimi (siis niillä miehillä). :whistle:

Minulla on neljä lasta ja yksi tytärpuoli, mutta vain kolme anoppia. Lapsillani on 7 mummolaa/pappalaa.

Tyttöystäväni kanssa saamme viettää laatuaikaa kahdestaan joka toinen viikonloppu, koska kaikki lapset ovat isillään. Ihania viikonloppuja, väin pysyy parisuhde kasassa. :heart:

Kaikki 5 lasta kutsuvat minua äidikseni, kuin myös tyttöystävääni. Eksistä puvat nimillä Reijo-isi, Sami-isi, Kalle-isi, jne.. (nimet muutettu)

Minulla on oma yritys ja jotenkin onnistun sitä tuottoisasti pyörittämään tämän kaiken hässäkän keskellä.

Ajattelin vain jakaa tämän kaiken nyt harmaana teidän kanssanne. Mustasta nikistäni ette kyllä ikinä tällaista uskoisi! :laugh:

Olen ylpeä. :D

Osa miehistä on sukua toisilleen, yksi sattuu muuten vaan olemaan saman niminen. :D Itseasiassa Pikku kakkosen ja nelosen isät on täysiä kaimoja. Oli oikein kiva selittää sossussa muutama vuos takaperin, että ei, en ole palannut eksän kanssa yhteen. :)

Mitä ylpeyden aihetta siinä on, että kaikki lapset on eri isille? :o Siis eihän se ole mikään saavutus, siihen pystyy kaikki halutessaan. Ei se nyt varsinainen häpeäkään ole, mutta en tajua miksi siitä pitäisi ylpeä olla?

Eikö lesbot saa haluta lapsia? Minä löysin itsestäni lesbon vasta tavatessani nykyisen tyttöystäväni. Siihen saakka kuvittelin olevani pesun kestävä hetero. Enää ei miehet kiinnosta.

Koko tämä miessotku on puhdasta sattumaa. Näiden miesten välissä on ollut useita vuosia ja muutama muukin poikaystävä. Mulle on aina tullut mahoton naurukohtaus kun olen kuullut uuden kultani sukunimen. Aina tullut puhtaasti yllätyksenä, että ne on olleet serkkuja ja pikkuserkkuja keskenään. Anoppeja on vain kolme siksi, kun yksi näistä miehistä on ollut ikänsä orpo ja tyttöystäväni on neljännen lapsen isän siskopuoli. :D Koska menin ensimmäisen mieheni kanssa naimisiin, sukunimeni on sama kuin lapsilla. Tyttöystäväni ja hänen lapsensa nimi muuttuu myös samaksi ensi kesänä kun suhteemme rekisteröidään. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö lesbot saa haluta lapsia? Minä löysin itsestäni lesbon vasta tavatessani nykyisen tyttöystäväni. Siihen saakka kuvittelin olevani pesun kestävä hetero. Enää ei miehet kiinnosta.

Koko tämä miessotku on puhdasta sattumaa. Näiden miesten välissä on ollut useita vuosia ja muutama muukin poikaystävä. Mulle on aina tullut mahoton naurukohtaus kun olen kuullut uuden kultani sukunimen. Aina tullut puhtaasti yllätyksenä, että ne on olleet serkkuja ja pikkuserkkuja keskenään. Anoppeja on vain kolme siksi, kun yksi näistä miehistä on ollut ikänsä orpo ja tyttöystäväni on neljännen lapsen isän siskopuoli. :D Koska menin ensimmäisen mieheni kanssa naimisiin, sukunimeni on sama kuin lapsilla. Tyttöystäväni ja hänen lapsensa nimi muuttuu myös samaksi ensi kesänä kun suhteemme rekisteröidään. :heart:

Hauska tarina :D Lukisin jos tulis kirjana! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja geisharulla:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Hauska tarina :D Lukisin jos tulis kirjana! :wave:

Minusta oli ihan uskottava juttu. :D Mutta kyllä minäkin haluaisin kuulla koko pitkän tarinan. Ap, ei muuta kuin omaelämänkertaa raapustamaan! :D

Yhteistyössä