Mun ekan päivän (melkein) karppisyömiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
No pakko saada kahvia että käynnistyy.

Mulle tullut aika selväksi näiden kahden vuoden aikana kuinka paljon syön ja mikä mulle hyväksi.

Ootko sä laihtunut karppauksella?

Juu, reilut 20kg

oho. aika hyvin. :) kuinka paljon syöt hiilareita päivässä? itsellä olis tavoite saada kymmenisen kiloa pois.

En mä niitä hiilareita ole koskaan laskenut, ei jaksa mielenkiinto riittää moiseen

Tsemppiä sulle pudotukseen :) :flower:

No pakko saada kahvia että käynnistyy.

Mulle tullut aika selväksi näiden kahden vuoden aikana kuinka paljon syön ja mikä mulle hyväksi.

Ootko sä laihtunut karppauksella?

Juu, reilut 20kg

oho. aika hyvin. :) kuinka paljon syöt hiilareita päivässä? itsellä olis tavoite saada kymmenisen kiloa pois.

En mä niitä hiilareita ole koskaan laskenut, ei jaksa mielenkiinto riittää moiseen

Tsemppiä sulle pudotukseen :) :flower:

no hyvä että sillä laskematta jättämisellä lähtee kun itse ajattelin ihan mututuntumalla karpata. :)

Kiitti tsempistä! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
ruokakermat mäkeen ja kunnon kermat käyttöön!

mä luulin että ruokakerma = kunnon kermaa :ashamed: pitäiskö sit ihan kuohukermaa käyttää ruuanlaitossakin?

juuri sitä :) vertailepas kuohukerman ja ruokakerman valmistusaineita niin huomaat kumpi on parempi

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:

mä luulin että ruokakerma = kunnon kermaa :ashamed: pitäiskö sit ihan kuohukermaa käyttää ruuanlaitossakin?

Vertaa valmistusaineksia. Mitä luonnollisempi tuote, sen parempi.

Mitä luonnollisempi tuote=enemmän kovaa rastaa=sydän kiittää infarktista.

Alkuperäinen kirjoittaja jees:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:

Vertaa valmistusaineksia. Mitä luonnollisempi tuote, sen parempi.

Mitä luonnollisempi tuote=enemmän kovaa rastaa=sydän kiittää infarktista.

elä sinä rasvakammosi kanssa, me nautitaan mieluummin elämästä syömällä hyvää ruokaa ja olemalla terveempiä kuin koskaan :)

Minäkin koitan karpata : Arvostelkaapa mun muonat:
Aamupala: vihreää teetä
Lounas: vihreää teetä purkki ananasta ja ( vitalinea tai mikä onkaan) jogurtti
Päivällinen: surkean pieni peruna ja desi jauheliha kastiketta +ruisleipä jonka päällä lättaa, juustoa ja kalkkunaleikettä.
Iltapala: vihreää teetä, vitalinea jogurtti, salaattia: mm. jäävuorisalaattia ja lehtisalaattia, kurkkua, kirsikkatomaatteja, paprikaa, katkarapuja ja vähän kevyttä kartanon salaatinkastiketta.

Niin ja pitäis panostaa aamupalaan, mutta en saata syödä mitään ennen puolta päivää :/

juuri sitä :) vertailepas kuohukerman ja ruokakerman valmistusaineita niin huomaat kumpi on parempi

ok. jotenkin sitä vaan ei tullut edes mieleen käyttää kunnon kuohukermaa kun tottunut käyttämään niitä kasvirasvaruoka"kermoja". tuokin oli jotain edistystä että oli 15% ruokakermaa jota käytin. :)

Voisko joku oikeasti arvostella nuo mun syömiset? jos siis olisi vaihdettu ruokakerma kuohukermaan (jonka teen sitten ensikerralla viisaampana :) ).

minä olen tosi huono arvostelemaan noita syömisiä, itse osaan paremmin sanoa aina noita grammamääriä.

mutta kyllä tuo ihan hyvältä kuulostaisi. tosin kun en tiedä esim. annoskokoja ja gratiinin rasvamääriä niin vähän vaikea sanoa.

Yhteistyössä