Mun ekaluokkaista tyttöä oli eilen koulussa lyöty ja potkittu-kylki mustelmilla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaBuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AnnaBuu

Aktiivinen jäsen
29.07.2009
1 029
0
36
Kolmas luokkalaisia yksi ja kaksi tokaluokkalaista poikaa.Mun tyttöni oli lähdössä kotiin kun vanhin pojista oli kampannu tytön ja kaksi muuta oli lyönyt päähän ja selkään ja yksi pojista oli potkinu tyttöä kylkeen.

Tyttö tuli itku silmässä kotiin ja kertoi heti.Katoin tytön kylkeä kun valitteli sitä ja ihan mustelmilla oli.

Soitin tietty het opelle ja yhden pojan tyttöni osas nimetä,soitin sen äidille kanssa.Muita tyttö ei tuntenut mut ope lupas tänään selvittää kutsumalla tän yhden nimetyn pojan puhutteluunsa.

Järkyttävää,mikä lapsia oikeen vaivaa?Tuohan on pahoinpitelyä jo. :'(

Teen siitä takuulla lopun!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Tohelin:
Kolmas luokkalaisia yksi ja kaksi tokaluokkalaista poikaa.Mun tyttöni oli lähdössä kotiin kun vanhin pojista oli kampannu tytön ja kaksi muuta oli lyönyt päähän ja selkään ja yksi pojista oli potkinu tyttöä kylkeen.

Tyttö tuli itku silmässä kotiin ja kertoi heti.Katoin tytön kylkeä kun valitteli sitä ja ihan mustelmilla oli.

Soitin tietty het opelle ja yhden pojan tyttöni osas nimetä,soitin sen äidille kanssa.Muita tyttö ei tuntenut mut ope lupas tänään selvittää kutsumalla tän yhden nimetyn pojan puhutteluunsa.

olisit vienyt tytön myös lääkäriin.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

olisit vienyt tytön myös lääkäriin.

Kamalaa! Oletko miettinyt myös poliisin juttusille menoa? Tuo on vakava asia!

vie tytto laakariin ja tee rikosilmoitus. Lapset eivat tietenkaan ole rikosoikeudellisessa vastuussa, mutta kokemus poliisin kuulustelusta saattaa jarkyttaa poikia niin, etta jattavat seuraavalla kerralla tuommoiset temput valiin.

Empäs hoksannu tuota lääkäriin viemistä. :ashamed: Jotenkin kai ajattelin kun ei akuuttia tarvetta,siis sellasta hätää ollu.Mutta mistä tietty tietää ettei jälkeenpäin tulis jotain.

Voihan nenä. :/

Voi pikkuista. Varmaan kauheeta lapsesta kun koulussa tuollaista tapahtuu. Toivottavasti teko selvitetään ja lapsi voi vielä tuntea olonsa turvalliseksi koulutiellään.

Empäs hoksannu tuota lääkäriin viemistä. :ashamed: Jotenkin kai ajattelin kun ei akuuttia tarvetta,siis sellasta hätää ollu.Mutta mistä tietty tietää ettei jälkeenpäin tulis jotain.

voit vieda vielakin laakariin, ja oikeasti yhteys poliisiin. Parempi poikienkin kannalta. Osalla kouluista ikava tapa lakaista tammoiset jutut ikaan kuin maton alle.

oisin vieny lapsen lääkäriin ja tehnyt ilmotuksen pahoinpitelystä. kyllä lapsillekkin täytyy kovemman kautta opettaa mitä saa ja mitä ei tehdä jos ei lapsien omat vanhemmat tee mitään asialle

Vielä ehtii, soita heti lääkärille aika. Tuosta on tehtävä rikosilmoitus, jottei vastaavaa enää satu!

Alkuperäinen kirjoittaja katrinainen:
vie tytto laakariin ja tee rikosilmoitus. Lapset eivat tietenkaan ole rikosoikeudellisessa vastuussa, mutta kokemus poliisin kuulustelusta saattaa jarkyttaa poikia niin, etta jattavat seuraavalla kerralla tuommoiset temput valiin.

Peesi! Ehdottomasti todistus lääkäristä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja katrinainen:

voit vieda vielakin laakariin, ja oikeasti yhteys poliisiin. Parempi poikienkin kannalta. Osalla kouluista ikava tapa lakaista tammoiset jutut ikaan kuin maton alle.

parempi viedäkkin niin että mustelmat näkyy koska lääkäri ei voi siinä vaiheessa paljoa todeta kun ei ole näkyviä jälkiä.. mars lääkäriin!

sen verran voin neuvoa ( itse olen koulussa töissä ) että sinun pitää tehdä rikosilmoitus. Jokaisesta kerrasta kun lapsi pahoinpitelee toista pitäisi toimia näin, poliisi ottaa sitten yhteyttä kotiin sekä lastensuojeluun. Tuollainen on saatava kerrasta poikki, koska kyseessä ei ole pelkästään uhrin tulevaisuus vaan myös näiden kiusaajien tulevaisuus.

:o

Kuuntelin just radiosta, kun jonkun perheen paria lasta haastateltiin. Isoveli sanoi, että se ja sen kaveri antaa suojelupalvelua pienemmille koululaisille pyynnöstä. Pikkusisko ainakin oli "palvelua" käyttänyt, kun joku tyttö kiusaa, ja muutama muukin pienistä koululaisista. Mun mielestä tuo isompien tarjoama suojelupalvelu oli kiva idea :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:
:o

Kuuntelin just radiosta, kun jonkun perheen paria lasta haastateltiin. Isoveli sanoi, että se ja sen kaveri antaa suojelupalvelua pienemmille koululaisille pyynnöstä. Pikkusisko ainakin oli "palvelua" käyttänyt, kun joku tyttö kiusaa, ja muutama muukin pienistä koululaisista. Mun mielestä tuo isompien tarjoama suojelupalvelu oli kiva idea :heart:

Ettei ois "suojelupalvelusta" ollut tässäkin kyse kun kerran pari vuotta vanhempi (jonkun isoveli?) oli ollut potkimassa. Ap, lääkäriin vaan heti tänään ja ilmoitus poliisille!

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Ihan hirveetä että tollaista voi edes tapahtua!!! Mulla on poika ekalla luokalla ja kuolisin jos joku koskis siihen noin :'(

Niin,mustakin siis niin kamalaa!!Miten pienet lapset voikin olla jo noin julmia??Arvaa miltä tuntu kun tyttö kertoi....ja mitä teki mieli käydä tekemässä :kieh: :ashamed:

Yhteistyössä