Mun ei tarvitse enää ikinä kokata :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jaiks:
Töissä? Vastahan sinä aloitit koulun, ja nytkö ne on sinut jo laittanu työharjoitteluun? Pelottavaa,,,,
En mä missään HARJOITTELUSSA ole, vaan ihan niinku oikeasti töissä, palkkatyössä. Kesän ajan.

Ekan harjoittelunhan mä tein jo 2 kk koulunkäynnin jälkeen :)
 
hyi
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja kantsii sit lotota:
röntgenhoitajalla ja tarjoilijalla taloudenhoitaja? keep on dreaming :)
En mä oo ajatellu tarjoilijaan vaihtaa :/ ja mä toivon muuttavani Turkkiin eläkepäiviksi, siellä kaikilla vähänkin varakkaammilla on se taloudenhoitaja :)
eli haaveilet saavasi hyväksikäyttää ihmisiä ja pesettää paskasi muilla. yök loinen olet.
 
Turkilmas
Oijoi, vähänkö luksusta :flower: . Mun mielestä sun miehes vois kyllä laittaa mun miehen autoon aina semmoisen jämäruokien jämäsäkin tänne landelle tuotavaksi :saint: . Siis aina kun mun mies hurasee ihmisten ilmojen kautta töistä kotiin tänne maaseudun rauhaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
eli haaveilet saavasi hyväksikäyttää ihmisiä ja pesettää paskasi muilla. yök loinen olet.
Ei, kyllä mä ihan palkkaa maksaisin... :) ja työllistäisin samalla jonkun.

Singaporessa oli tavallista , etta jokaisella perheella oli apulainen. Ei se mikaan ihme ole todellakaan. Suuri raha jollekin filippiinilaiselle. Koko palkka yleensa menee kotia perheen kaytettavaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Oijoi, vähänkö luksusta :flower: . Mun mielestä sun miehes vois kyllä laittaa mun miehen autoon aina semmoisen jämäruokien jämäsäkin tänne landelle tuotavaksi :saint: . Siis aina kun mun mies hurasee ihmisten ilmojen kautta töistä kotiin tänne maaseudun rauhaan :D
Sopii :D, sitä broiskua etenkin tuntuu tulevan enemmän kuin me ehditään syödä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Onkos tää sun miehen työpaikka sen oma vai miten?
Kaikkialta kun ei saa viedä sapuskaa himaan vaan ne heittää kaikki mäkeen. :/
Kyse taitaa olla enemmikseen koulun keittiöistä yms
Tuolta saa viedä kotiin, ei oo mikään julkinen laitos kyseessä vaan ravintola :)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Oijoi, vähänkö luksusta :flower: . Mun mielestä sun miehes vois kyllä laittaa mun miehen autoon aina semmoisen jämäruokien jämäsäkin tänne landelle tuotavaksi :saint: . Siis aina kun mun mies hurasee ihmisten ilmojen kautta töistä kotiin tänne maaseudun rauhaan :D
Sopii :D, sitä broiskua etenkin tuntuu tulevan enemmän kuin me ehditään syödä.
Onks tää paikka sitten miehen kotimatkan varrella, vai joutuuko sun miehesi kauheesti tulemaan vastaan mun miestä :D :saint:
 
voi sua
Kokeilla on paskemmat palkat kuin suurimmala osalla. Jopa tarjoilijat saa enemmän (koska he saavat yötyölisää, keittiöt menee yleensä aikaisemmin kiinni).

Mun ex oli kokki. Onneksi on exä. Kiva kun ei tartte miettiä rahaa ja joka penniä kiristää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi sua:
Kokeilla on paskemmat palkat kuin suurimmala osalla. Jopa tarjoilijat saa enemmän (koska he saavat yötyölisää, keittiöt menee yleensä aikaisemmin kiinni).

Mun ex oli kokki. Onneksi on exä. Kiva kun ei tartte miettiä rahaa ja joka penniä kiristää.
Meillä ei oo onneksi ollut tuotakaan ongelmaa B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Onkos tää sun miehen työpaikka sen oma vai miten?
Kaikkialta kun ei saa viedä sapuskaa himaan vaan ne heittää kaikki mäkeen. :/
Kyse taitaa olla enemmikseen koulun keittiöistä yms
Tuolta saa viedä kotiin, ei oo mikään julkinen laitos kyseessä vaan ravintola :)
No sitten oon kade sulle :snotty:
 
hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
eli haaveilet saavasi hyväksikäyttää ihmisiä ja pesettää paskasi muilla. yök loinen olet.
Ei, kyllä mä ihan palkkaa maksaisin... :) ja työllistäisin samalla jonkun.

Singaporessa oli tavallista , etta jokaisella perheella oli apulainen. Ei se mikaan ihme ole todellakaan. Suuri raha jollekin filippiinilaiselle. Koko palkka yleensa menee kotia perheen kaytettavaksi.
kuka ne taloudenhoitajan lapset hoitaa? ja hänen kotinsa siivoaa? oksettavaa hyväksikäyttöä mielestäni nokian ym. työntekiöjöiden osalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
kuka ne taloudenhoitajan lapset hoitaa? ja hänen kotinsa siivoaa? oksettavaa hyväksikäyttöä mielestäni nokian ym. työntekiöjöiden osalta.
Taloudenhoitajalla ei ehkä ole lapsia, tai ehkä he ovat jo muuttaneet kotoa pois...ehkä isoäiti hoitaa, kuten tietyissä maissa on tapana.

Ja kuka siivoaa taloudenhoitajan kodin? No varmaan hän itse, tai joku perheenjäsen. Kuka siivoaa suomalaisen siivoojan kodin?

Olisihan sekin tietty vaihtoehto, että taloudenhoitaja on työtön eikä saa latin latia mistään...sosiaaliturvaa kun ei ole. Luulen, että hän mielummin on töissä mukavassa perheessä (mun tietämät perheet kohtelee ainakin taloudenhoitajaa oikein hyvin).
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
eli haaveilet saavasi hyväksikäyttää ihmisiä ja pesettää paskasi muilla. yök loinen olet.
Ei, kyllä mä ihan palkkaa maksaisin... :) ja työllistäisin samalla jonkun.

Singaporessa oli tavallista , etta jokaisella perheella oli apulainen. Ei se mikaan ihme ole todellakaan. Suuri raha jollekin filippiinilaiselle. Koko palkka yleensa menee kotia perheen kaytettavaksi.
kuka ne taloudenhoitajan lapset hoitaa? ja hänen kotinsa siivoaa? oksettavaa hyväksikäyttöä mielestäni nokian ym. työntekiöjöiden osalta.

Niin minustakin, vahan nykyajan orjuutta. Siksi en koskaan meille ketaan asuvaa apulaista ottanutkaan. Lapset asuvat omassa kotimaassaan ja heita hoitaa isovanhemmat.
 
ei ei ei
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
kuka ne taloudenhoitajan lapset hoitaa? ja hänen kotinsa siivoaa? oksettavaa hyväksikäyttöä mielestäni nokian ym. työntekiöjöiden osalta.
Taloudenhoitajalla ei ehkä ole lapsia, tai ehkä he ovat jo muuttaneet kotoa pois...ehkä isoäiti hoitaa, kuten tietyissä maissa on tapana.

Ja kuka siivoaa taloudenhoitajan kodin? No varmaan hän itse, tai joku perheenjäsen. Kuka siivoaa suomalaisen siivoojan kodin?

Olisihan sekin tietty vaihtoehto, että taloudenhoitaja on työtön eikä saa latin latia mistään...sosiaaliturvaa kun ei ole. Luulen, että hän mielummin on töissä mukavassa perheessä (mun tietämät perheet kohtelee ainakin taloudenhoitajaa oikein hyvin).
ei, kyllä omantunnon omaava ihminen siivoaa kotinsa ihan itse. kaikki muu on hyväksikäyttöä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei ei ei:
ei, kyllä omantunnon omaava ihminen siivoaa kotinsa ihan itse. kaikki muu on hyväksikäyttöä.
Oorrait. Unohdetaan siis työllistäminen ja kotitalousvähennysten käyttö ihan täällä koto-Suomessakin.
Samalla voidaan unohtaa ravintolassa käyminen, sillä kyllähän ihmisen pitää itse ruokansa tehdä. Unohdetaan uimakoulut ja sen sellaiset, onhan vanhempien itse nämä jutut lapsilleen opetettava :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Onks tää paikka sitten miehen kotimatkan varrella, vai joutuuko sun miehesi kauheesti tulemaan vastaan mun miestä :D :saint:
Missä sun mies on töissä? :D
No hitsi, mä luulin kertoneeni sulle. Et sä vaan rontti muista |O . Mutta meillä tuskin on ollut puhetta meidän nykyisestä asuinpaikasta, joten hitsi vie, ne treffit on pakko saada aikaiseksi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei ei ei:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
kuka ne taloudenhoitajan lapset hoitaa? ja hänen kotinsa siivoaa? oksettavaa hyväksikäyttöä mielestäni nokian ym. työntekiöjöiden osalta.
Taloudenhoitajalla ei ehkä ole lapsia, tai ehkä he ovat jo muuttaneet kotoa pois...ehkä isoäiti hoitaa, kuten tietyissä maissa on tapana.

Ja kuka siivoaa taloudenhoitajan kodin? No varmaan hän itse, tai joku perheenjäsen. Kuka siivoaa suomalaisen siivoojan kodin?

Olisihan sekin tietty vaihtoehto, että taloudenhoitaja on työtön eikä saa latin latia mistään...sosiaaliturvaa kun ei ole. Luulen, että hän mielummin on töissä mukavassa perheessä (mun tietämät perheet kohtelee ainakin taloudenhoitajaa oikein hyvin).
ei, kyllä omantunnon omaava ihminen siivoaa kotinsa ihan itse. kaikki muu on hyväksikäyttöä.
Mita hyvaksikayttoa on se, etta saa palkkaa, kaikki periaatteessa maksetaan hanelle, saa vuosittaisen loman kotimaahan, laakarintarkastukset, vakuutukset jne?



 

Yhteistyössä