Mun aviomiehen unelmanainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riittämätön nainen, vaimo ja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja noo:
Tämä oli illan piristys!

Mun mies jos ei olisi kalassa niin takuulla pyörittelisi päätään ja silmiään ja pohtisi päässään että "mikä ihme tuota eukkoa taas vaivaa" kun sain hervottoman naurukohtauksen josta ei meinaa tulla loppua :D

Onneksi järven päälle tulee kohta ihana jää ja pilkkiminen ei ole miehen mielestä kivaa! :) Tosin, eiköhän tuo rökäle saa aikansa kulumaan muutenkin...

Alkuperäinen kirjoittaja riittämätön nainen:
Mikä muuten olisi unelmamiehenne? Ja nyt EI saa vastata, että oma mies!! :xmas:

Mulla olis ehkä... Mauno Ahosen vartalo, Orlando Bloomin pää, Johnny Deppin karisma, vähän urheilullinen, sivistynyt, koulutettu, kohtelias, hyvin pukeutuva, ja huumorintajuinen. Plus loistava isä ja uskollinen aviomies sekä kiihkeä ja tulinen rakastaja.. :D

MAUNO Ahosen? Ettei kuitenkin Janne Ahosen? :) Onhan Maunossakin tietysti puolensa.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ihna:
MAUNO Ahosen? Ettei kuitenkin Janne Ahosen? :) Onhan Maunossakin tietysti puolensa.. :)

Tässä Mauno Ahonen, jota varmasti kirjoittaja tarkoitti... :)

mauno_new.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja riittämätön nainen:
Mikä muuten olisi unelmamiehenne? Ja nyt EI saa vastata, että oma mies!! :xmas:

Mulla olis ehkä... Mauno Ahosen vartalo, Orlando Bloomin pää, Johnny Deppin karisma, vähän urheilullinen, sivistynyt, koulutettu, kohtelias, hyvin pukeutuva, ja huumorintajuinen. Plus loistava isä ja uskollinen aviomies sekä kiihkeä ja tulinen rakastaja.. :D

Ei voinut mitään, anteeksi. MAUNO AHOSEN VARTALO:
http://yle.fi/kummeli/syyskuu2005/nasa/mauno_ahonen.jpg

Jotenkin toi tukka vetoo. Johnny Deppillä on usein kanssa samanlainen. Ja tumma. Omalla miehellä vaalea, lyhyt ja luonnonkihara. :whistle: On sekin ihana :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Hih! Miehelläsi ei todellakaan ole saumaa kuvailemaansa unelmien naiseen. Sellaiset naiset kun etsivät vähän toisenlaisia miehiä;) Ihan tein tietyt päätelmät äijästäsi näiden ryyppäämisten, polttamisten ja kaikin välinein varustettujen tallien ja autonkorjauksen perusteella:)

Sano miehellesi, että alkaa auton rassaamisen ja alkoholin käytön+polttamisen sijaan käymään salilla + lenkillä. Hankkii akateemisen loppututkinnon, kiinnostavan uran sekä origenelleja ajatuksia maailmanmenosta ja elämästä. Sitten vois päästä jonkun rikkaan misun boytoyksi.

...paitsi että siinä vaiheessa saattaisi olla toyboyksi jo yli-ikäinen :)

Yhteistyössä