Mummu kertoi tänään ihan mahtavan jutun :D

Se on säilyttänyt vintillään KAIKKI 5 lapsen vaatteet vuosilta 50-70,kuvitelkaa!
Ensin olin näin :eek: , sitten kerroin mummulle että kuule,sulla saattaa olla pieni omaisuus sielä vintillä,oikeen retrojen retroja ja se sanoi että mä saan mennä penkomaan sinne :D :heart: :p :xmas:

Vähän siistiä!!!!
 
hippimammaharmaana
Oi ihanaa. Väliäkö sillä että saa omaisuuden, mutta olisin onnesta soikeena kun mun mummolla tai jollain sukulaisella olis sellaisia aarteita ja saisin mennä katselemaan parhaat päältä <3
 
Ihanaa! Äläkä sit myy kaikkea vaan säästä itse ainakin osa, sun omat lapset arvostaa varmasti. Mulla on 3 muovikassillista vauvanvaatteita jotka äiti on säilyttänyt mun lapsuudesta, ja on siellä jotain omiaankin, eli 50-luvulta. Kaikki on hyvässä kunnossa, niitä on mun esikoinen käyttänyt ja nyt kaivoin ne esille tälle uudelle tulokkaalle.
 
aaaa4
sain jus 97v, tätin tavaroita ,pitsilakanoita ,joitain verhoja, huonekaluja 50-luvun.ja sen sellaista. pitää vähän viksailla ,tai lakata ja maalata kalusteita. myyn kyl läes kaikki kirppiksellä.
 
öäå
Alkuperäinen kirjoittaja aaaa4:
sain jus 97v, tätin tavaroita ,pitsilakanoita ,joitain verhoja, huonekaluja 50-luvun.ja sen sellaista. pitää vähän viksailla ,tai lakata ja maalata kalusteita. myyn kyl läes kaikki kirppiksellä.
Jos fiksaat ja maalaat, niin nollaat niiden arvon! ihan vaan tiedoksi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja öäå:
Alkuperäinen kirjoittaja aaaa4:
sain jus 97v, tätin tavaroita ,pitsilakanoita ,joitain verhoja, huonekaluja 50-luvun.ja sen sellaista. pitää vähän viksailla ,tai lakata ja maalata kalusteita. myyn kyl läes kaikki kirppiksellä.
Jos fiksaat ja maalaat, niin nollaat niiden arvon! ihan vaan tiedoksi...
Joo älä vaan mee fiksailemaan niitä =)
 
aaaa4
jaa no kuka niitä sitten ostaa? noja tuolia on kaks, toinen paksu istuin ja toinen kevyenpi malli. ei kankaat ole rikki kun niissä on se kudottu istuin ryijy vai mikä . mut lakkaukset käsi nojista jos lakkaa uudelleen ei kai se haittaa. ? olen muutamia kyllä päällystänytkin kokonaan uudelleen. samoin lipaston lakkasin (koivua) .
 

Yhteistyössä