J
juu
Vieras
Minun äitini oli teidän ikäinen kun sai ensimmäisen lapsenlapsensa
minun ilmeeni on tällainen
kun näen keski-ikäisen harmaapäisen naisen lykkivän vaunuja ja kertovan vauvan olevan oma 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 17:35 juu kirjoitti:Minun äitini oli teidän ikäinen kun sai ensimmäisen lapsenlapsensa![]()
kun näen keski-ikäisen harmaapäisen naisen lykkivän vaunuja ja kertovan vauvan olevan oma
![]()
Oletkos varma, ettei äitisi vielä hanki iltatähteä. Tunnen useamman tapauksen, jossa nuoren äidin lapsella on itseään nuorempi täti tai enoAlkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 17:35 juu kirjoitti:Minun äitini oli teidän ikäinen kun sai ensimmäisen lapsenlapsensa![]()
![]()
voi hyvänen aika :'( ,jos joskus mietittäisiin ennen kuin kirjoitellaan tällaisia asioita!!Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 17:35 juu kirjoitti:Minun äitini oli teidän ikäinen kun sai ensimmäisen lapsenlapsensa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2005 klo 13:33 merelle kirjoitti:\voi hyvänen aika :'( ,jos joskus mietittäisiin ennen kuin kirjoitellaan tällaisia asioita!!Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 17:35 juu kirjoitti:Minun äitini oli teidän ikäinen kun sai ensimmäisen lapsenlapsensa![]()
![]()
en edelleenkään ymmärrä että MIKSI toisille täytyy tehdä TAHALLISTA mielipahaa, kuinka sairas ihmisen mieli oikeasti voi olla.
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 17:35 juu kirjoitti:Minun äitini oli teidän ikäinen kun sai ensimmäisen lapsenlapsensa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 19:19 äiti 45 v kirjoitti:minäkin aina hymyilen mutta yleensä sisäänpäin kun joku nuori laukoo muka viisaana jotakin kommentteja, jotka sitten ei olekaan oikein viisaita tai ainakaan osoita mitään kypsyyttä.
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2005 klo 10:30 äippäjapojat kirjoitti:jops.mun äippä on nytten 45vuotias ja sillä on jo 4 lasten lasta. kummatkin äidin tytöt, minä ja siskoni ollaan saatu 2 lasta. minä poikia sisko tyttöjä...
olisihan se outoa jos äidilläni olisi 5 vuotias...(eli 40v saanut vielä lapsen) täytyy myöntää et oon kyllä itsekkin katsonut pitkään jotain vanhan näköistä pariskuntaa jos heillä on ollut PIENIÄ LAPSIA!!!!!!!!!!!!!! / VAUVOJA!!!!!!!!!!!!!!!!
vaikka kyllä itsekkin olen niin moneen pitkään katseeseen törmännyt kun olen 21 ja 2 lasta mukanani pyörii... että..