Mummoikäiset hoi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juu

Vieras
Minun äitini oli teidän ikäinen kun sai ensimmäisen lapsenlapsensa :laugh: :laugh: minun ilmeeni on tällainen :o kun näen keski-ikäisen harmaapäisen naisen lykkivän vaunuja ja kertovan vauvan olevan oma :whistle:

Hih mun äidilläni ei vieläkään ole harmaita hiuksia vaan mulla on ollut jo 30-vuotiaasta asti. Siispä äitini olisi ollut parempi äiti vauvalle ja olisi nyt 65-vuotiaana kuin minä 30-vuotiaana.

=) mummoikäinen nelikymppinen? itse olen 47v enkä todellakaan pidä itseäni vanhana. Parhaassa työiässä. Eikä kuulemma kukaan usko että olen jo 47v. Nuorimmaiseni on 6 vuotias, ihana lapsi!
jos joku on vanhan näköinen ja on pieniä lapsia niin ei kai se estä olemasta äiti, vai kuinka? Ja ei se mitään jos vähän näyttäisi vanhalta, jokainen tulee ja saavuttaa sen neljänkympin iän, jokainen vanhenee ja jokainen tulee äidiksi silloin kun tulee, iästä riippumatta. Vanhin lapseni on 24v ja ei ole koskaan sanonut minua vanhaksi. sitäpaitsi olin mielelläni kyllä mummokin ;)

Riitaako haastat??? kuka määrittelee sen että nainen on liian vanha äidiksi yli nelikymppisenä?
minun mielestäni vanha on yli 70 vuotias. 40 vuotias on kypsä aikuinen, keski-ikäinen....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 17:35 juu kirjoitti:
Minun äitini oli teidän ikäinen kun sai ensimmäisen lapsenlapsensa :laugh: :laugh: minun ilmeeni on tällainen :o kun näen keski-ikäisen harmaapäisen naisen lykkivän vaunuja ja kertovan vauvan olevan oma :whistle:

Harvemmin ne 45 harmaat hiukset on aitoja. Väri luultavasti purkista!
Mutta onhan se kiva kun ihmiset hymyilee vastaantullessa.
minäkin aina hymyilen mutta yleensä sisäänpäin kun joku nuori laukoo muka viisaana jotakin kommentteja, jotka sitten ei olekaan oikein viisaita tai ainakaan osoita mitään kypsyyttä.

Luulenpa että ap:llä on ongelmia oman seksuaalisuutensa kanssa. Taitaa olla jäänyt latenssivaiheeseen, jolloin varsinkin vanhempien seksuaalisuutta hävetään "ei meidän äiti ja isi silleen, ei ainakaan enää". :o

Mun äiti on yli 50-v. Ja työntelee kirkkaan punaisessa tukassaan minun lapseni vaunuja semmoinen hehku naamallaan, että joku voisi luulla hänen omakseen... Äiti on äiti iästä riippumatta ja ei se ikä tee kenestäkää ihmeellisempää olit sitten 16 tai "mummoikäinen"

yhdellä tutulla on 5lasta(saanut ne 35-45 vuotiaina)ja hänelle ei lapsia olisi pitänyt suoda. Vanha lurppa ja sääliksi käy vanhuksien lapsia. yks päivä näin jonkun harmaahiuksisen mummelin työntämässä vaunuja ja aattelin että joku mummu se siinä lykkilee mutta olikin itse äiti. Huh, about 50v nainen ja samanikänen laps(n.4kk) kun mulla. Lapsi parkaa. Mun lapsen mummu on 45 v.

\
Oletkos varma, ettei äitisi vielä hanki iltatähteä. Tunnen useamman tapauksen, jossa nuoren äidin lapsella on itseään nuorempi täti tai eno :laugh: :laugh: :laugh:

\
voi hyvänen aika :'( ,jos joskus mietittäisiin ennen kuin kirjoitellaan tällaisia asioita!!
en edelleenkään ymmärrä että MIKSI toisille täytyy tehdä TAHALLISTA mielipahaa, kuinka sairas ihmisen mieli oikeasti voi olla.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2005 klo 13:33 merelle kirjoitti:
\
voi hyvänen aika :'( ,jos joskus mietittäisiin ennen kuin kirjoitellaan tällaisia asioita!!
en edelleenkään ymmärrä että MIKSI toisille täytyy tehdä TAHALLISTA mielipahaa, kuinka sairas ihmisen mieli oikeasti voi olla.

Tätä kutsutaan passiiviseksi aggressiivisuudeksi, joka muuten on yhtä tuhoavaa kuin se aktiivisempi eli lyöminen ja huutaminen esimerkiksi. Naisten laji yleensä tämä etenkin Suomenmaassa.

\

Ja minun ilmeeni on tällainen : \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O , kun aikuinen ihminen on lukutaidoton, eikä tajua, ketkä kirjoittavat palstalle 40 +.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

"Vanhoina hyvinä aikoina " synnytettiin lapsia niin kauan kuin se
oli mahdollista. Oli ihan luonnollista että samassa perheessä oli
jo lähes aikuisia lapsia, jotka sitten hoitivat pienempiään. Eiväthän
ne äidit aina olleet mitenkään erityisen nuorennäköisiä mutta
miksi äidin sitten pitäisikään? Lapsen syntymä on äidille
iästä riippumatta suuri ihme ja hänellä on aina oikeus olla ylpeä
ja onnellinen. Olen itsekin saanut nuorimman lapseni 44-vuotiaana
enkä usko että tämä maailma olisi hitustakaan parempi jos hän
ei olisi saanut syntyä. Joistakin kirjoituksista saa vain sellaisen
käsityksen kuin ei voisi olla kamalampaa kohtaloa kuin syntyä
keskimääräistä vanhemmille vanhemmille. Nykyään ihmiset
mielellään sanovat olevansa vapaamielisiä ja ennakkoluulottomia
mutta tässä asiassa se ei ainakaan näy. Kyllähän sitä tietysti
itse ajattelee esim sitä, että pysyykö terveenä mutta eihän
kukaan nuorikaan voi luvata varmasti elävänsä niin kauan
että lapset ovat aikuisia. Uskon kuitenkin että kaikella tässä
elämässä on tarkoituksensa eikä tämä pieni poikamme
vaikka olikin suuri yllätys ollut missään tapauksessa vahinko.
Vaikka pieni lapsi vie paljon voimia niin kyllä hän niitä antaakin
monin verroin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 19:19 äiti 45 v kirjoitti:
minäkin aina hymyilen mutta yleensä sisäänpäin kun joku nuori laukoo muka viisaana jotakin kommentteja, jotka sitten ei olekaan oikein viisaita tai ainakaan osoita mitään kypsyyttä.

öö, tähän väliin on pakko sanoa että mistäs tiedät että ap on joku nuori??? joku älyvapaa ihminen käy tuolla alle 20-vuotiaiden palstallakin laukomassa samanlaisia kommentteja, joten luulisin että se on iältänsä jotain meidän väliltä. eli ei kannata heti olla syyttämässä nuoria \|O

Inhoittavaa tälläinen moralisointi.. Siis 40-vuotias ei ole mummoikäinen ajat on muuttuneet ja 40-v on vielä nuori. Ja jokainen tekee lapsensa silloin kun siltä tuntuu, ei siinä tarvitse toisilta lupaa kysellä

Minä sai pikkusisaruksen 26-vuotiaana, ihan lutuinen söpöliini on 6-vuotta nuorempi kuin poikani ja 4kk nuorempi kuin toinen lapseni. Ja olen ylpeä veljestäni. :heart: Ihanaa tulla uudelleen isosiskoksi ja ihanaa kun äidillä ja mulla on samat jutut meneillän elämässäni. :D

olen 40v ja olen vajaa 2v mummo ja vajaa1v äiti =) ja ylpeä molemmista.muut lapset 16v,21v ja 24v eli olin nuori äiti ja nyt"vanha" äiti molemmat ihan OK juttuja minun kohdalla.kaikille äideille aurinkoista kevään odottelua.

jops.mun äippä on nytten 45vuotias ja sillä on jo 4 lasten lasta. kummatkin äidin tytöt, minä ja siskoni ollaan saatu 2 lasta. minä poikia sisko tyttöjä...
olisihan se outoa jos äidilläni olisi 5 vuotias...(eli 40v saanut vielä lapsen) täytyy myöntää et oon kyllä itsekkin katsonut pitkään jotain vanhan näköistä pariskuntaa jos heillä on ollut PIENIÄ LAPSIA!!!!!!!!!!!!!! / VAUVOJA!!!!!!!!!!!!!!!!
vaikka kyllä itsekkin olen niin moneen pitkään katseeseen törmännyt kun olen 21 ja 2 lasta mukanani pyörii... että..

no tällä apeella ei nyt ihan joka kammarissa lämmitys toimi.... huh huijaa.... ilmeisesti se on niin että sitä kultaista keskitietä tässä pitäisi kulkea että saisi olla rauhassa syyttelyiltä... joko liian vanha tai liian nuori... miun mielestä tehköö 15 kesäiset muksuja tai sitten 50 jos tahtovat....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2005 klo 10:30 äippäjapojat kirjoitti:
jops.mun äippä on nytten 45vuotias ja sillä on jo 4 lasten lasta. kummatkin äidin tytöt, minä ja siskoni ollaan saatu 2 lasta. minä poikia sisko tyttöjä...
olisihan se outoa jos äidilläni olisi 5 vuotias...(eli 40v saanut vielä lapsen) täytyy myöntää et oon kyllä itsekkin katsonut pitkään jotain vanhan näköistä pariskuntaa jos heillä on ollut PIENIÄ LAPSIA!!!!!!!!!!!!!! / VAUVOJA!!!!!!!!!!!!!!!!
vaikka kyllä itsekkin olen niin moneen pitkään katseeseen törmännyt kun olen 21 ja 2 lasta mukanani pyörii... että..

voit ihan rauhassa vaikka pysähtyä ja ihmetellä ääneen kun kesällä minä 44v työnnän omaa vauvaani ja tyttäreni 25v omaansa.eikä meitä kumpaakaan yhtään hävetä!!EIPÄ SITÄ KAIKKI MUMMOT PYSTYKKÄÄN TEKEMÄÄN LAPSENLAPSELLEEN KAVERIA :laugh:

Yhteistyössä