Mummo magneetti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PeggyBundy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PeggyBundy

Aktiivinen jäsen
14.06.2007
1 032
0
36
Mä saan aina jostain syystä mummelit kimppuuni. Tänään olin työpaikan tehtaa nmyymälässä ja ei mielestäni ollut sen täydemmät kärryt kuin muillakaan, niin joku mummo tuli valittamaan, että onpas sulla paljon tavaraa, tiesitkö että täältä saa ostaa vaan omalle perheelle? Minä sitten vaan vastasin, että on mulla kuule kolme lastakin ja en täällä todellakaan käy jokapäivä. Menihän mummeli hiljaiseksi! Sitten yks päivä kun kävin kaupassa ja ostin pojalle purkkiruokaa niin yks mummo päivitteli, kun nykyään pääsee niiiin helpolla kun ei tarvii lapsille ruokaa laittaa. Ja minä siihen vaan et oon vissiin vähän laiskistunut vanhemmiten ja jostain aina välillä tingin, kuten ruuanlaitosta. Ja mummeli ihmetteli, kun mitäs jos tuossa iässä jo laiskistuu niin mitäs sitten hänen iässään? Tuumasin vaan, et kuule, jos mä oon kohta vuoden valvonnu tän lapsen kanssa niin kyl mä jostain tingin. Siihen sitten kyllä jo sanoi, että kyllä hän ymmärtää jos ei kunnon yöunia saa. Näki vissiin mun ilmeestä jo et ei kannattanu jatkaa nalkutusta. Joo ja sitten vielä sain valitusta kun parkkeerasin auton invapaikan viereen, kun ei jonkun mielestä ollut oikeen parkkerattu. :headwall: Lintsillä kun oltiin, niin yks vanhempi rouva sanoi, että oot kyllä tosi lapsen näköinen äiti. Sitä en kyl ottanut mitenkään pahalla:) Olen siis 31v. Mun ulkonäkö taitaa jotenkin ärsyttää, kun saan aina jonkun kimppuuni!

Yhteistyössä