Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 13:08 Sanna kirjoitti:Minua ei yhtään haittaa, että oma äitini on hankkinut kotiinsa täysvarustuksen tyttärenpoikaansa varten: on pinnasänky, vaatteita, vaippoja, ruokia, tuttipulloja, leluja ym. On vaan helpompi viedä poika sinne hoitoon, kun ei tarvi koko omaisuutta viedä mukana!
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 22:55 Katsa kirjoitti:Mummu ei kutsu itseään äidiksi ainakaan minun kuullen. Sen sijaan istuu tuijottamassa vieressä kun imetän lasta, nappaa lapsen heti, jos lasken sekunniksi sylistäni. Sanoo lapselle minun kuullen, että äitiäsi ei täällä tarvita, koska mummu voi antaa kaupan maitoa pullosta sinulle. Mieheni pakottaa minut menemään vanhempiensa luokse (asuvat nurkan takana) joka viikko vähintään yhtenä, yleensä kahtena päivänä ja olemaan siellä aamusta iltaan. Koko tänä aikana en saa muuten koskea omaan lapseeni kuin imettäessäni. alussa ei antanut lasta minulle vaikka huusi ruokaa ja äitiä, minä rinnat kipeinä ja itku silmässä pyysin omaa lastani, mummu sanoi, että mummun syli on yhtä hyvä kuin äidinkin.
Olen aivan murtunut enkä tiedä kuinka kauan enää jaksan. Mieheni ei näe äitinsä sanomisissa mitään pahaa, kuulemma minä olen ylimustasukkainen vauvasta. Jos eroan, pitääkö minun antaa vauva anopille, koska mies ei aivan varmasti lasta hoida mutta vaatii vähintään puolet ajasta lapsen itselleen? En ymmärrä, miten en huomannut tällaista puolta miehessäni ennen lapsen syntymistä.
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa pieni:Kuulostaa niin tutulta. Hallintaa, polkemista, vaatimista, uhkailua, kiristystä. Meillä tilanne nyt taas aivan karsea, kun joulunpyhät lähestyy. Aina kaikki juhlapyhät räjäyttää pankin, anoppi ei ole pysyä housuissaan kun asuu yksin ja ei tiedä ketä kaikkia vaatisi ja pakottaisi olemaan kanssaan - ja minä taas koitan yökaudet keksiä keinoja miten saisin joskus olla häneltä rauhassa. Edes yhden joulun, uudenvuoden , juhannuksen, vapun.....ihan vaan omalla perheellä. Ilman että anoppi edes vaikuttaa koko juhlanviettoon, pilaa juhlatunnelman kiristämällä, syyllistämällä kun ei olla hänen kanssaan jne. Se ei varmaan tule onnistumaan niin kauan kun siinä pirussa henki pihisee. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja alkup:EN VAAN VOI SIETÄÄ TUOLLASTA HÖMPÖTYSTÄ JA HÖÖSÄÄMISTÄ!! Miksei anoppini voi suhtautua vauvaan kuin tuiki tavalliseen asiaan!!? Rasittaa mennä kyläänkin ku on tuommonen! Ei oma äitini ole olleskaan tuommonen vaan pikemminkin sanoo että itse saatte hoitaa ja päättää asianne...
Tämä yks höösää ja olis vaan onnellinen jos jättäs aina vauvan sinne. Ette te voi ymmärtää?!!!