mummo ja uusi mies naimisiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kissankello
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kissankello

Vieras
heiii...mummo ja hänen uusi miehensä (molemmat 70v.) menevät nyt naimisiin...mitä lahjaksi??? Molemmat ovat olleet aviossa ja ovat jääneet leskeksi aikoja sitten, nyt ovat vuosi sitten löytäneet toisensa ja menneet kihloihin nyt olisi häiden vuoro:) Oon jo ihan sekaisin koko jutusta ja nyt pitäisi vielä lahjaa keksiä, ideoita...kiitooooss:)

Oi ihanaa :heart: On varmasti vaikea keksiä lahjaa ihmisille jotka varmasti ovat jo ehtineet elämänsä aikana haalimaan itselleen kaiken tarvittavan. Tässä kohtaa ehkä itse turvautuisin johonkin lahjakorttiin, esim. hierontaan, kylpylään, ravintolaillalliselle tms.

Juu, ensin ajatus yhteiselosta tuntui kivalta eivätpä ole yksin kumpikaan sitten...mutta nyt tämä naimisiinmeno sekoittaa ajatukset aivan täysin..hmmm...miettii, että meneekö mummo kuitenkin papan viereen lopulliseen kehtoon kun aika on (hautapaikka on jo varattu) vai miten?! Mutta iloinen tietysti olen heidän puolestaan, että uskaltavat elää <3 Lahjakortti kuullostas kyllä mukavalta idealta..

Alkuperäinen kirjoittaja kissankello:
Juu, ensin ajatus yhteiselosta tuntui kivalta eivätpä ole yksin kumpikaan sitten...mutta nyt tämä naimisiinmeno sekoittaa ajatukset aivan täysin..hmmm...miettii, että meneekö mummo kuitenkin papan viereen lopulliseen kehtoon kun aika on (hautapaikka on jo varattu) vai miten?! Mutta iloinen tietysti olen heidän puolestaan, että uskaltavat elää <3 Lahjakortti kuullostas kyllä mukavalta idealta..

Meillä ainakin anoppini ja appipuolikkaani (ovat vanhuusiällä avioituneet molempien leskeydyttyä tahoillaan),ovat sopineet, että lopullisetleposijat molemmilla on sen jo edesmenneen elämänkumppanin tykö - kuitenkin.
Heidän kanssaan on pitkä historia, yhteiset lapset jne, että jo senkin kannalta se ehkä on hyvä ja kaunis ajatus.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja kissankello:

Meillä ainakin anoppini ja appipuolikkaani (ovat vanhuusiällä avioituneet molempien leskeydyttyä tahoillaan),ovat sopineet, että lopullisetleposijat molemmilla on sen jo edesmenneen elämänkumppanin tykö - kuitenkin.
Heidän kanssaan on pitkä historia, yhteiset lapset jne, että jo senkin kannalta se ehkä on hyvä ja kaunis ajatus.

Oi ettäh, eli se olisi ihan mahdollinen ajatus...minä kun papan tyttö aina ollut niin haljulta tuntuisi jos mummo menisi toisen kaverin tykö lopulliselle leposijalle, vaikka heidän liitto uuden miehen kanssa on ihailtavaa myös..mutta elämänhistoria, lapset jne.. on kuitenkin papan kanssa <3 Mutta nyt sitten lahjaa vaan etsimään:)

Onhan se nyt aika hölmöä mennä kysymään häiden alla, että kummankos miehen viereen meinaat mennä viimeisellä matkalla leppäämään..mutta kerta jotkut muut on myös sopineet menevänsä edellisten puolisoiden viereen, uskon ettei se heidänkään kohdalla ole poissuljettu asia. Nyt vaan ollaan iloisia, että ovat löytäneet toisensa<3

Mites ois lahjakortti johonkin kylpylään jossa voisivat ottaa sitten erilaisia hierontoja/hoitoja? Mitä tulee tuohon hautapaikka-asiaan niin mulla appi kuoli melkein 4v sitten ja haudattiin eka vaimonsa viereen vaikka oli ollut uusissa naimisissa jo 30 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Rakkaus on ihana asia, myös vanhemmalla iällä

Just joo vielä vanhemmalla iällä, ei oo totta siis voiko tossa enää puhua edes rakkaudesta? On jotenkin niin ihmeellistä mihin maailma menee. Ei vaan voi tajuta.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:

Just joo vielä vanhemmalla iällä, ei oo totta siis voiko tossa enää puhua edes rakkaudesta? On jotenkin niin ihmeellistä mihin maailma menee. Ei vaan voi tajuta.

Oletko sä vähän sekaisin? :o Eikö tuossa iässä muka voi enää rakastua? Jos jää leskeksi, niin pitää elää yksin koko loppuelämä?

Mä en kyllä ymmärrä sun logiikkaa. Siis miksi ei voisi puhua rakkaudesta? Mikä sen rakkauden estäisi?

Niin no... ehkä nuo seitsemänkymppiset pitäis sittenkin vaan sulkea jo laitokseen ja antaa niiden hajota siellä yksinäisyyteen.

Aika moni tuon ikäinen pari menee naimisiin ihan senkin takia, että se ikäluokka usein vierastaa ajatusta avoliitosta ja susipareista.

Yhteistyössä