Mummeliisa!!!-Olen koukussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "fairy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Hei!";25306016]Missä Mummeliisa asut? Bongasin tuolta Jäppilän hautausmaan ja mietin, asutko jossain täällä lähellä?[/QUOTE]

Asumme Vöyrillä Vaasan lähellä, mutta vietämme jouluviikon (21.12-28.12) Tihusniemellä Mukkulan maatilalla.
Jäppilässä siis nyt.
:)

[QUOTE="Mammaliini";25308705]Eikä oo pitämisestä kii, jotkut vaan ei hyväksy että lapsia hyväksikäytetään aikuisten tarpeisiin. Ikävä kun vanhemmat ei sitä tajuu...[/QUOTE]

Minä näen blogit toisin, niin kuin varmaan arvaatkin.
Esim. erityislapsenlapseni synnyttyä nimenomaan avoimet blogit olivat ne joista ja vain joista sai asiallista vertaistukea. Vastaavasti olen samaan pyrkinyt itse - muiden motiivien ohella siis maksamaan velkaa.
:)

Hydrogefalialapsen äitinä olen saanut Mummeliisan blogista enemmän vertaistukea kuin mistään muualta, mukaanlukien hydrogvanhemien tukiryhmät ja sairaala.

Leskiäitinä Mummeliisa on minulle ikään kuin Lupaus siitä että kaikki selviää.
Selvisihän elämä lopulta hänelläkin vaikka sai vielä syövänkin monen vuoden taisteluaiheeksi.
Minulla ei onneksi sentään ole niin pahaa juttua taisteltavana.

Suurperheellisenä (tosin minulla on vain 4 lasta) Mummeliisa on minulle roolimalli.
Tahdon aikoinaan olla yhtä aito mummi kuin hän lapsenlapsilleen.

Täällä toinen, joka on saanut enemmän vertqaistukea Mummeliisan blogista kuin mistään syöpäpotilaiden tukiryhmästä! Mummeliisa todistaa joka päivä, että edes diagnoosi uusoutuneesta syövästä ei ole mikään elämän loppu vaan arki voi jatkua rikkaana senkin jälkeen!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Täällä toinen;30007104:
Täällä toinen, joka on saanut enemmän vertqaistukea Mummeliisan blogista kuin mistään syöpäpotilaiden tukiryhmästä! Mummeliisa todistaa joka päivä, että edes diagnoosi uusoutuneesta syövästä ei ole mikään elämän loppu vaan arki voi jatkua rikkaana senkin jälkeen!!!

Komppaan!

Yhteistyössä