P
Pitkän linjan lukija
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vai että ajattelemaan;25306186:Vai että oikein suuri filosofikin hän on... Jep jep!!! Taisi tulla Mummeliisa itse kehumaan itseään, vähän noloo...
En ole Mummeliisa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vai että ajattelemaan;25306186:Vai että oikein suuri filosofikin hän on... Jep jep!!! Taisi tulla Mummeliisa itse kehumaan itseään, vähän noloo...
Eipä ole Mummeliisasta mitään kommentoimaan näitä juttuja... Kritiikkiiin ei vastaa, mutta (itse) kehuihin kyllä...
Eipä ole Mummeliisasta mitään kommentoimaan näitä juttuja... Kritiikkiiin ei vastaa, mutta (itse) kehuihin kyllä...
Alkuperäinen kirjoittaja Pitkän linjan lukija;25305733:Sadun blogilla on kymmeniä tuhansia lukijoita. En sanoisi kovin pieneksi piiriksi.
En ole ketjua huomannut, mutta eipä siinä näkynyt sellaista kritiikkiäkään oikein olevan johon vastata. Osa pitää, osa ei. Ja omituista olisi ellei niin olisi.
![]()
Kerropas, kenen kuvittelet saavan blogistasi vertaistukea?Minä näen blogit toisin, niin kuin varmaan arvaatkin.
Esim. erityislapsenlapseni synnyttyä nimenomaan avoimet blogit olivat ne joista ja vain joista sai asiallista vertaistukea. Vastaavasti olen samaan pyrkinyt itse - muiden motiivien ohella siis maksamaan velkaa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja höpö höpö;25310567:Kerropas, kenen kuvittelet saavan blogistasi vertaistukea?
Alkuperäinen kirjoittaja Täällä toinen;30007104:Täällä toinen, joka on saanut enemmän vertqaistukea Mummeliisan blogista kuin mistään syöpäpotilaiden tukiryhmästä! Mummeliisa todistaa joka päivä, että edes diagnoosi uusoutuneesta syövästä ei ole mikään elämän loppu vaan arki voi jatkua rikkaana senkin jälkeen!!!
Miten ne tehtiin?Hauska kuulla että olemme olleet iloksi ja inspiraatioksi.
Minä tein siitä ketjusta niitä Huspatin litistettyjä perunoita ja ne maistuivat aivan ihanalle.
Kaikkea hyvää myös sinulle.
![]()