Mummeliisa!!!-Olen koukussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "fairy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joku mainitsi fb:n. saako sua lisätä kaveriksi ihan vaan vahtaamismielessä? En siis vahtaisi elämääsi vaan kuviasi, ja vaihtaisin ideoita, kotiin, keittiöön yms liittyen.

[QUOTE="vieras";22747786]Eikö nää älvänät vaan osaa itse etsiä blogilistasta tiettyjä blogeja? Sinä ainakin olen laittanut tuon osoitteesi jo niin monta kertaa tänne, että vaikuttaa jo mainostamiselta.[/QUOTE]
Edit: siis olet.

[QUOTE="vieras";22747786]Eikö nää älvänät vaan osaa itse etsiä blogilistasta tiettyjä blogeja? Sinä ainakin olen laittanut tuon osoitteesi jo niin monta kertaa tänne, että vaikuttaa jo mainostamiselta.[/QUOTE]

Ehkä se tavallaan onkin mainostamista?
Minusta on mukava saada uusia lukijoita ja uudenlaisia näkökantoja eloon&oloon.

:)

[QUOTE="vieras";22747922]Ne lukijat tulevat jos tulevat. Eivät niitä kerjäämällä.[/QUOTE]

Tuo kyllä aivan totta.
Pikkuhiljaa lukoijoiksi suodattuvat ne joihin jokin kolahtaa.
Potentiaalisella mainostamisella voi käsittääkseni saada jonkun kurkkaamaan, mutta lukijaksi jäävät vain harvat ja ehkä lopulta parempikin niin.
:)

Alkuperäinen kirjoittaja etkö osaa laskea?;22747961:
Miksi ilmoitat blogissasi olevasi kahdeksan lapsen äiti? Itse saan tuosta listastasi tulemaan kyllä 9
Sinun laskutaitosi nyt taitaa olla hukassa. Sadun 1 lapsi on kuollut ja melkein sanoisin, että pidähän pääsi kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti vaan;25300337:
Aika oksettavaa pistää tiedot pienistä lapsista nettiin ei heillä ole mahollisuutta miettiä haluaako sitä vai ei eikä osaa sitä arvioidakaan vielä.
Samaa mieltä, mutta jos Mummeliisa on asiasta jotain mieltä niin se on ainoa oikea totuus. Viis veisaa muista.

Olen itse hyvin varovainen siinä, mitä laitan itsestäni nettiin, johtuu ehkä ammatistakin. Mutta vielä enemmän varon lasteni takia.

Ongelma on se, että pienet lapset eivät mitenkään voi itse arvioida sitä, haluavatko tulla kuvatuksi kuvallisesti tai sanallisesti vanhempiensa blogeissa. Ja vaikka ajatus blogissa esiintymisestä nyt tuntuu oikein kivalta, niin se myöhemmin voi kääntyä ihan toiseksi. Blogeja lukevat ihmiset voivat tulkita asioita hyvin monella eri tavalla, ja myös lasten elämä voi näyttäytyä erilaisessa valossa kuin mitä bloginpitäjä on itse ajatellut.

Blogin voi tehdä monella tavalla, myös niin, että ihmiset eivät ole tunnistettavissa.

Tämäkin blogi lienee hyvin pienen piirin lukema, mutta periaatteellinen kysymys lasten oikeudesta yksityisyyteen on silti olemassa. Minusta niitä rikotaan tässä.

Olen itse hyvin varovainen siinä, mitä laitan itsestäni nettiin, johtuu ehkä ammatistakin. Mutta vielä enemmän varon lasteni takia.

Ongelma on se, että pienet lapset eivät mitenkään voi itse arvioida sitä, haluavatko tulla kuvatuksi kuvallisesti tai sanallisesti vanhempiensa blogeissa. Ja vaikka ajatus blogissa esiintymisestä nyt tuntuu oikein kivalta, niin se myöhemmin voi kääntyä ihan toiseksi. Blogeja lukevat ihmiset voivat tulkita asioita hyvin monella eri tavalla, ja myös lasten elämä voi näyttäytyä erilaisessa valossa kuin mitä bloginpitäjä on itse ajatellut.

Blogin voi tehdä monella tavalla, myös niin, että ihmiset eivät ole tunnistettavissa.

Tämäkin blogi lienee hyvin pienen piirin lukema, mutta periaatteellinen kysymys lasten oikeudesta yksityisyyteen on silti olemassa. Minusta niitä rikotaan tässä.
Tämä kyseinen tyyppi vitut veisaa pienten lasten yksityisyydestä.

Minusta tuo blogi oli aika tylsä, hirveästi toisiaan muistuttavia valokuvia yms. Punaista lankaa ei oikein olut. Mutta kukin tyylillään!

Satu on kirjoittanut olevansa blogiväsynyt. Siksi tekstiä ei nykyään tule vaan vain kuvia. Vanhoissa päivityksissä sen sijaan on sanoja, jotka laittavat ajattelemaan, itkemään ja nauramaan! Toivottavasti hän jaksaa taas pian kirjoittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pitkän linjan lukija;25305933:
Satu on kirjoittanut olevansa blogiväsynyt. Siksi tekstiä ei nykyään tule vaan vain kuvia. Vanhoissa päivityksissä sen sijaan on sanoja, jotka laittavat ajattelemaan, itkemään ja nauramaan! Toivottavasti hän jaksaa taas pian kirjoittaa.

Vai että oikein suuri filosofikin hän on... Jep jep!!! Taisi tulla Mummeliisa itse kehumaan itseään, vähän noloo...

Yhteistyössä