Mummeliisa ja ajankäyttö

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä mieltä te muut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26010440]No nimenomaan "esittää olevansa jotain muuta kuin mitä todellisuudessa on".
Hänellä nyt vaan on tarve luoda itsestään tuommonen kuva ihan tuntemattomille.

Tuntemattomienkin huomio on parempaa kuin ei huomiota ollenkaan.[/QUOTE]

En ymmärrä tätä, että pitää olla just niinkuin todellisuudessa on. Sitäpaitsi: mikä on se absoluuttinen objektiivinen todellisuus...? Eiköhän kaikilla ole oma subjektiivinen käsitys omasta itsestä ja muut näkevät ulkopuolelta toisen ihmisen toisin, kukin kaiken lisäksi omalla tavallaan. Mikä sitten on totuus...ja miksi sillä on tässä kohdin väliä ;)
 
Kieltämättä määkin oon huomannu et hän käyttää runsaasti aikaa tämän nettipersoonansa luomiseen ja se on hänelle hyvin tärkeää:D joskus ihmettelen, että voisiko senkin ajan käyttää siihen että oikeasti olisi niiden lasten kanssa... No mutta, huvinsa kullakin :D
 
Minusta tuosta ap:n tekstistä kuultaa kateus. Se että pystyt luettelemaan toisen ihmisen tekemisiä/sanomisia/kirjoittamisia noin tarkkaan sanotaan kyttäämiseksi ja hyvin usein ihmisiltä jotka sitä harrastaa löytyy joku diagnoosi psykiatrian puolelta. Aika pelottava olet! Ja käsittääkseni itsekkin hait aloituksellasi huomiota?!
 
No en mä ole kyllä saanut Mummeliisasta minkään ahkeran tekijän kuvaa. Taitaa olla enemmän perssiillään istuja. Välillä autossa, toinaan kotona, ja välillä koulussa/kokouksissa?/jne. Mutta aina istumassa :D
 
Minusta tuosta ap:n tekstistä kuultaa kateus. Se että pystyt luettelemaan toisen ihmisen tekemisiä/sanomisia/kirjoittamisia noin tarkkaan sanotaan kyttäämiseksi ja hyvin usein ihmisiltä jotka sitä harrastaa löytyy joku diagnoosi psykiatrian puolelta. Aika pelottava olet! Ja käsittääkseni itsekkin hait aloituksellasi huomiota?!

:D Joo, uusi diagnoosi; täyttää yhden kriteerin: analysoiva/ympäristöstä kiinnostunut = Kyttäyshimoinen persoonallisuushäiriö.
 
mustakin haluaa ihmeellisesti kiillottaa itsestään jotain pyhimystä mutta toiset ihmiset haluaa enemmän huomiota ja jos se tekee jollekin paremman itsetunnon ku on niin mahtava äiti ja mummo ainakin kirjoitusten perusteella niin suotakoon se hänelle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26010474:
Mulla on palsta käytännöllisesti katsoen aina auki, myös silloin, kun vedän unta kuuppaan. En kirjaudu täältä ulos, mutta välillä palsta viskaa pihalle ja pitää kirjautua uudelleen sisään. Joskus aiemmin täällä pystyi olemaan useita vuorokausia peräkkäin kirjautuneena.

Minä oon ollut jo vuoden yhtäsoittoa kirjautuneena ;)
 
Kun mä en tuohon pysty, niin kukaan ei pysty, piste?

Mummeliisan lapset on tip top, samoin koti joka näyttää siltä että siellä viihdytään, se on kauniisti laitettu, ruoka on herkullista ja se on kauniisti katettu jne. Tuollaisia ihmisiä, uskokaa tai älkää on. Mun äiti esim. joka perheen lisäksi hoiti mummot ja vaarit ym. avun tarvitsijat. Lisäksi oli aina iloinen ja ihana.
 
Minusta tuosta ap:n tekstistä kuultaa kateus. Se että pystyt luettelemaan toisen ihmisen tekemisiä/sanomisia/kirjoittamisia noin tarkkaan sanotaan kyttäämiseksi ja hyvin usein ihmisiltä jotka sitä harrastaa löytyy joku diagnoosi psykiatrian puolelta. Aika pelottava olet! Ja käsittääkseni itsekkin hait aloituksellasi huomiota?!

Ei tarvi edes kytätä sen pahemmin, kaikenhan tuo Mummoliisa täällä itsestään kertoo. Kaiken.
 
[QUOTE="hops";26010382]Apua, pitääkö mulla nyt olla jokin kanta Mummeliisan ajankäyttöönkin? Kaikkea sitä kysytäänkin. :D[/QUOTE]

No ei tämä vielä mitään, mutta se oli kyllä hervottoman hauskaa, kun joku kysyin palstan kantaan Mummeliisan alasti kekkulointiin. :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26012177:
No ei tämä vielä mitään, mutta se oli kyllä hervottoman hauskaa, kun joku kysyin palstan kantaan Mummeliisan alasti kekkulointiin. :laugh:

No hitsn pimpulai, mulla on mennyt tää ihan ohi :/
 
Mua ei ihmetytä ollenkaan.

Saanhan itsekin tehtyä vaikka mitä & käytyä vaikka missä, vaikka olenkin "aina" täällä :)

Jotkut on taas sitä sorttia, ettei ne muka ehdi persiilleen päivän aikana istua, vaikka ovat vaan kotona koko päivän, ja tekevät samat asiat kuin minä eli vaikkapa kokkaavat, siivoavat ja pyykkäävät. Ihmiset on erilaisia, jotkut tekee kymmentä asiaa samaan aikaan ja toisten pitää keskittyä siihen yhteen asiaan jota ovat tekemässä.

T: se, joka on tänään mm. siivonnut, tehnyt sapuskaa, pessyt pyykkiä, nukkunut päiväunet, ulkoillutkin hieman (ei paljon kun on kamala flunssa) ja silti palstaillut
 

Yhteistyössä