Multi-Tabs raskaus monivitamiini

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihaa-79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ihaa-79

Jäsen
12.01.2009
174
0
16
jos joku käyttää niin syöttekö yhden vai kaksi? onko jotain muuta valmistetta lisänä esim Kalsiumia? ja jos syötte niin onko siinä mukana d viamaiiniä?

kiitos vastanneille :hug:

no olikos sekavasti koittakaa ymärtää :ashamed:

Minä syön yhden, sillä otan lisäksi Kalsiumia ja D-vitamiinia. Neuvolassa sanoivat että tuon D-vitskun takia olisi hyvä ottaa 2kpl/pv, mutta mun keinolla tulee halvemmaksi.

Lisäksi syön maitohappobakteereja, kalaöljyä ja sinkkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Minä syön yhden, sillä otan lisäksi Kalsiumia ja D-vitamiinia. Neuvolassa sanoivat että tuon D-vitskun takia olisi hyvä ottaa 2kpl/pv, mutta mun keinolla tulee halvemmaksi.

Sama juttu täällä, eli syön yhden Multi-Tabsin ja lisäksi yhden tabletin pelkkää D-vitamiinia. Tulee näin halvemmaksi, ku noi Multi-Tabsit on aika arvokkaita.

Mä otan 2 tablettia Multi-tabs Raskautta ja lisäksi yhden Calcichew D3-tabletin, sillä en juo maitoa. Kunhan nyt tässä raskaus vielä etenee jonkin verran, niin alan ottaa tota raskaus-vitamiinia vain yhden päivässä, sillä foolihapon tarve vähenee.

Ai niin toi sinkki... Sitäkin ois vissiin hyvä syödä. Mä oon syönyt maitohappoja, kalaöljyä ja kalsiumia, joka sisältää c:n,d:n ja magnesiumin. Ihan alussa söin paketillisen LadyvitaPlus-monivitamiinikuurin, mutta sen jälkeen olen ottanut noita muita+rautaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:

Sama setti menee täällä, ja noiden lisäksi vielä matalan hemoglobiinin takia rautaa.

Syön myös yhden per päivä noita Multi-Tabsin raskausvitamiineja.
Teen itse perheelle kotiruokaa vähintään 5-6kertaa/vko. Lämmin ateria vähintään kerran päivässä ja kasviksia, hedelmiä sekä marjoja aikalailla. Ja maitoon olen ollut koukussa koko raskauden ajan. Joten ruoasta tulee hyvin vitamiineja. En uskalla syödä enempää, ettei tule liikaa jotakin tiettyä vitamiinia.

Yhteistyössä