Multi-tabs Mini... Ööööö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaa Meloni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jospa soittaisitte apteekkiin ja kysyisitte niin osaavat sanoa. Selkiäis tämäkin asia ettei tarttis ihmetellä.

Ehkäpä tämmöinen ihmettelykin mahtuu tällä sivulla roikkumaan.

Mahtuu. En minä sillä. Aattelin vaan, että jos halusit tietää asian oikeanlaidan niin soittaisit.

No minä soitin. Ja siis se ei ollutkaan luontaistuote vaan se luokitellaan elintarvikkeeksi ja lainsäädännöllisistä syistä siinä ei saa lukea suosituksia lapsille, koska silloin se olisi lääke. Ja kun se ei ole vaan se luokitellaan elintarvikkeeksi ja sitä saa kaupoista jne niin suositus puuttuu.

Mutta se on koko perheelle tarkoitettu ja voi antaa periaatteessa minkä ikäiselle tahansa, kunhan osaa sen tapun syödä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No minä soitin. Ja siis se ei ollutkaan luontaistuote vaan se luokitellaan elintarvikkeeksi ja lainsäädännöllisistä syistä siinä ei saa lukea suosituksia lapsille, koska silloin se olisi lääke. Ja kun se ei ole vaan se luokitellaan elintarvikkeeksi ja sitä saa kaupoista jne niin suositus puuttuu.

Mutta se on koko perheelle tarkoitettu ja voi antaa periaatteessa minkä ikäiselle tahansa, kunhan osaa sen tapun syödä.

Tänk juu :wave:

Yhteistyössä