Minä olen kehitellyt tuosta asiasta kisan itseni kanssa. Odotan, että joku löytää (minua koskevan - muiden yksityisyyttä suojaan siltä osin, kun he sitä toivovat) kysymyksen johon EN voisi vastata. Kertaakaan näinä vuosina kukaan ei ole vielä "osunut"Henkilökohtaista elämää koskeviin kysymyksiin vastaus on varmaan useimmiten "en kerro". Eli vastausseula on tiukka.
Niitä on tosi paljon, tulen aika pienestä iloiseksi joten mulla on usein aihetta olla kiitollinen.Luettele 6 asiaa, mitkä tekevät sinut onnelliseksi?
Toivoisin että olisi joku simulaattori jossa saisi kerralla kokeilla joka vuodenajan ja vertailla niitä, koska yleensä kun kukin vuodenaika on kohdalla, tykkään siitä melkein eniten enkä muista miten ihania muut on.Mikä on lempi vuodenaikasi?
Mietin joskus että jos olisi pitkä pöytä jossa olisi kaikenlaisia herkkuja, että minkä ottaisin ensin.Lempiruokasi?
En ole tippaakaan. Kasvatustyyli on hyvin pitkälle sama, joskaan en ohjelmoi arkea niin napakasti.Oletko Supernannyn näköinen? Sun on pakko olla! Sellainen mielikuva susta...
Ei oo varmaa echon kuva,tai mistäs tiiän...mutta pihlajistossa yks kerrostalo ja sen talon päädyssä seurakunnan tilat,niin siinä ovella yhdessä lapussa oli toi sama kuva,en jäänyt kyllä lappua lukemaan,mutt kuittenniiOnko profiilikuva sinusta? Jos, niin mitä kuuntelet?
Tuo on Microsoftin kuvapankista.Ei oo varmaa echon kuva,tai mistäs tiiän...mutta pihlajistossa yks kerrostalo ja sen talon päädyssä seurakunnan tilat,niin siinä ovella yhdessä lapussa oli toi sama kuva,en jäänyt kyllä lappua lukemaan,mutt kuittennii
En ehdi nykyään oikeastaan yhtään katsomaan telkkua, jos aikaa jää niin pyörin netissä. Mutta telkkarista katson yleensä leffoja.Mikä on lempiohjelmasi?
En kuulu hellareihin, olen ev-lut. Mutta käyn välillä hellareiden jutuissa ja mies käy vapiksella välillä. Eli pyörin niissä ympyröissä joissa on uudestisyntyneitä uskovia.Jos et olis hellari niin mikä uskonnollinen yhteisö olisi sinulle lähin?
En kuvittele, tiedän noin suunnilleen. Siis en ole itse käynyt siellä mutta muiden kuvausten perusteella siellä on nätti luonto, eläimiä, kaupunkiasutusta (jokaisella uskovalla semmoinen itselle "räätälöity" kämppä), Jeesus, enkeleitä, ihmiset juttelee siellä leppoisia ja välillä kokoontuvat ylistysbileisiin.Millaiseksi kuvittelet taivaan/ elämänjälkeisen elämän?
Kaunis kuva, mutta onko se sitä niille, jotka tahtoisivat asua ihan toisin?En kuvittele, tiedän. Siis en ole itse käynyt siellä mutta muiden kuvausten perusteella siellä on nätti luonto, kaupunkiasutusta (jokaisella uskovalla semmoinen itselle "räätälöity" kämppä), Jeesus, enkeleitä, ihmiset juttelee siellä leppoisia ja välillä kokoontuvat ylistysbileisiin.