multa pääsi itku..

tekee niin kamalasti mieli päästä tuulettumaan, näkemmän muita ihmisiä, pitämään hauskaa! haluaisin saada seksiäkin.. saamari et tuntu pahalle kuunnella muiden menosuunitelmia kun itse ei pääse mihinkään |O :'( yli kaksi kk sitten olen viimeks itse ollut kavereiden kaa ulkona, siis silloin viimeksi edes hetken ilman lapsia.. :/ hajottaa päätä tällainen..

muija
Jaahas! Minä olen ollut kotona, tässä läävässä 7 vuotta enkä ikinä (luetaan myös: ikinä) ole käynyt yksin missään!
Seksiäkin on silloin tällöin, mut lähinnä makaan lahnana pedissä ja ukko jyystää ja ottaa sen minkä tarvii, kunnes käännän kylkeä ja nukahdan.
Sil viisiin!

Maikki
Ai, mä olen ollu viimeksi 1v7kk sitten kavereiden kanssa jossain...Olen kolmen muksun kanssa kotosalla.....mutta en kaipaa menoa,,,,,ihan nautin kotiympytöistä. lapset 1v, 3v ja 5,5v

Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Mites se nyt niin? Millainen elämäntilanne sulla sitten on (ei oo pakko kertoo mutten oo tullut ikinä ajatelleeksi)?
ex ei lapsia ota luokseen, enkä vanhemmilta kehtaa kysyä vaik mielellään välillä auttavatkin ja tietävät et haluan päästä ulos. mä oon viimeisen 9kk aikana päässyt oleen ilman lapsia 5kertaa.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ohoh:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä oon viimeisen 9kk aikana päässyt oleen ilman lapsia 5kertaa.. :/
sehän on paljon!!!!!:O
No mun mielestä se on tosi vähän jos kyseessä on kaikki ilman lapsia olemiset, siis esim shoppailemassa/kahvilla tms käynnit eikä vain viihteellä olemiset.. en sit tiiä kumpaa ap tarkotti.

Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
etkö sitte saa mahdollisuutta lähteä ulos? :| kyllä sen oman ajan tarvitsee itse kukakin (IHAN OLEN SITÄ MIELTÄ!)
vähän heikosti.. omat vanhemmatkin on töissä niin en heitäkään kehtaa kauheasti rasittaa.
mites joku kaveri? lasten kummit? tai sit vaan oikeesti ROHKEASTI kysyt vanhemmiltasi.. :hug:

Itse käyn varmaan harvemmin, MUTTA meillä on kaksi aikuista jakamassa arkea, eli niitä pieniä irtiottoja saa vaikka päivittäin. Esim. kauppaan voi mennä yksin, suihkuun pääsee rauhassa jne.
Jos tätä huushollia pyöritäisin yksikseni, niin ihan varmasti hajoaisi pää nopeammin!

Alkuperäinen kirjoittaja Lumenneito:
No mun mielestä se on tosi vähän jos kyseessä on kaikki ilman lapsia olemiset, siis esim shoppailemassa/kahvilla tms käynnit eikä vain viihteellä olemiset.. en sit tiiä kumpaa ap tarkotti.
siinä on siis kaikki olemiset ilman lapsia, myös ne kahvittelut ja shoppailut..

Miks ex ei ota lapsiaan? Onko teil sovittu mitään tapaamisista lastenvalvojalla? Tosi kurjaa tollanen :( :hug: Ja säkin oot viel nuori ihminen että varmasti tekee mieli mennä sinkkuna! Eikö sulla ois ketään kaveri jolle antaa lapset?

mamma4x
kyllä se pää VAATII välillä myös ommaa aikaa/rauhaa.ite koitan et sakki ois iltasin 9-10 aik sängyissä jolloin alkaa mun oma aika.yleensä kyllä laitan nukkuun samantien mut joskus luen tai teen jotain omaa juttua.
nyt jääny kesällä oma aika "ulkopuolella" vähiin kun ei oo malttanu pihahommilta lähtä tuulettuun,vaik välil kyl hermot kiriäl et hyvää se tekis...

Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:
Miks ex ei ota lapsiaan? Onko teil sovittu mitään tapaamisista lastenvalvojalla? Tosi kurjaa tollanen :( :hug: Ja säkin oot viel nuori ihminen että varmasti tekee mieli mennä sinkkuna! Eikö sulla ois ketään kaveri jolle antaa lapset?
ei halua tai kykene.. on sovittu tapaamiset, mut eihän niitä ole pakko noudattaa. kun ei halua niin ei halua. kavereilla on kaikilla jo useampi lapsi, joten tulis varmaan liian raskasta. :/

mamma4x
Alkuperäinen kirjoittaja mamma4x:
kyllä se pää VAATII välillä myös ommaa aikaa/rauhaa.ite koitan et sakki ois iltasin 9-10 aik sängyissä jolloin alkaa mun oma aika.yleensä kyllä laitan nukkuun samantien mut joskus luen tai teen jotain omaa juttua.
nyt jääny kesällä oma aika "ulkopuolella" vähiin kun ei oo malttanu pihahommilta lähtä tuulettuun,vaik välil kyl hermot kiriäl et hyvää se tekis...
lisään vielä kun väki suuruttelee 5x/9kk et on paljon niin kyllä meillä on pyritty että kumpiki saisi mennä 1ilta/vko.joku harrastus jossa kumpiki käy.

katsoin profiilistasi jo missä päin asut. Enpä pysty auttamaan.

Mutta suosittelen, että yrität etsiä ystävää toisesta yksinhuoltajasta, tai jostain perheestä ja sitten tarjoatte toisille vuorotellen hoitoapua, ja pääset sitten lähtemään vaikkapa viihteelle.

vieras
voi herranjumala kun en voi lakata ihmettelemästä vieläkään tota "minä en ole ollut enkä halua mennä mihinkään ilman lapsia" voivoivoi...
kyllä se äitikin on ihminen ja ihminen tarvitsee omaa aikaa jolloin mennä niinkuin itse haluaa.oli se sitten 10min päivässä tai 2kertaa kuussa.
mä en ainakaan todellakaan lähde raahaamaan esim. omiin harrastuksiin lapsia jos on mahdollisuus että voi mennä yksin.
mä pääsen tosi helpolla kun on mies joka voi lasten kanssa olla iltaisin jos johonkin haluan mennä,mutta en silti koe olevani itsekäs että pidän kiinni omista tarpeistani ja haluistani sen verran ettn ihan pöpiksi pääse...

Yhteistyössä