Multa alkaa oikeesti mennä usko ihmisiin...

..jumalauta, kun jokainen on enempi tai vähempi mätä tyyppi! Epärehellisyyttä, kumppanin selän takana kieroilua, jne. Ja aivan sama onko kyse miehistä vai naisista! Ei tässä vissiin auta, kuin heittää rehellisyysperiaatteet romukoppaan, niin ehkä muiden vilpillisyys ei sitten ota niin lujaa aivolohkoon |O |O |O |O

Non compos mentis
Kyllä rehellisiäkin ihmisiä on olemassa, sekä pyyteettömiä! Ennakkoluulot kannattaa pistää taka-alalle uusia ystäviä etsiessään. Syystä tai toisesta ystäväpiirini on erittäin kansainvälinen. Parhaat ihmiset läheisiin ihmissuhteisiin löytyvät samanhenkisten joukosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Kyllä rehellisiäkin ihmisiä on olemassa, sekä pyyteettömiä! Ennakkoluulot kannattaa pistää taka-alalle uusia ystäviä etsiessään. Syystä tai toisesta ystäväpiirini on erittäin kansainvälinen. Parhaat ihmiset läheisiin ihmissuhteisiin löytyvät samanhenkisten joukosta.
Mä en ilmeisesti vaan tapaa näitä tämmösiä ihmisiä... |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Sama asia on tullut huomattua :kieh: Silti epärehellisyys suututtaa joka kerta yhtä paljon.
Jep. Mulla on ihan vissiin kaksi kaveria, jotka eivät ole koskaan (TIETÄÄKSENI!) kusettaneet läheisiään, vedättäneet ystäviään tai puolisojaan tjsp. Ja mua korpeaa ihan pienetkin kusetukset, hittoko se on niin vaikeaa myöntää jos aparoi jotain/tekee jotain väärin? Ei, kun aina pitää valehtelemalla koittaa kääntää asioita edukseen. AATANA!

fdjkaö
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Se varmaan on joku karmajuttu. Ihan sama kuin naisella, joka aina vaan rakastuu esim. hakkaajaan.

Alkuperäinen kirjoittaja fdjkaö:
Se varmaan on joku karmajuttu. Ihan sama kuin naisella, joka aina vaan rakastuu esim. hakkaajaan.
Niin kai, niin kai. Vituttaa vaan, kun jostain pitkäaikaisesta ystävästäkin paljastuu ties mitä :S Eikä edes mitenkään meikäläiseen kohdistuvaa, mutta yleistä paskamaisuutta ja vilpillisyyttä.

jeps
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
No onneks ap on sitten yltiörehellinen ja täysin pyyteetön suhteessa muihin ihmisiin...
;) :LOL:
Mä en kyllä valehtele läheisilleni, ja tämä on 110% varma asia, joten ihan turhaan sä siellä vingut :)

Juu juu,tietenkään kukaan ei valehtele tietoisesti omille läheisilleen,mäkin olen 110% varma etten valehtele mut kun ihmiset aina näkee asiat eri tavalla kuin se läheinen... Mun valkonen on toiselle harmaa ja toisinpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
No onneks ap on sitten yltiörehellinen ja täysin pyyteetön suhteessa muihin ihmisiin...
;) :LOL:
Mä en kyllä valehtele läheisilleni, ja tämä on 110% varma asia, joten ihan turhaan sä siellä vingut :)

Juu juu,tietenkään kukaan ei valehtele tietoisesti omille läheisilleen,mäkin olen 110% varma etten valehtele mut kun ihmiset aina näkee asiat eri tavalla kuin se läheinen... Mun valkonen on toiselle harmaa ja toisinpäin.
No mä puhun nyt sen verran tietoisesta kusettamisesta ja epärehellisyydestä, että semmoista ei tiedostamattaan kukaan kyllä harrasta.

metsänpeitto
Toisaalta olen samaa mieltä, toisaalta uskon niin että jokainen tekee jossain elämänvaiheessa virheitä ihmissuhteissaankin, ja siinä omassa rehellisyydessä ja lojaalisuudessaan. Virheiden mittakaava on tietysti erilainen eri ihmisillä. Tai se, että mitä niistä oppii ja kuinka pian, ja kuinka tärkeänä pitää rehellisyyttä ihmissuhteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Toisaalta olen samaa mieltä, toisaalta uskon niin että jokainen tekee jossain elämänvaiheessa virheitä ihmissuhteissaankin, ja siinä omassa rehellisyydessä ja lojaalisuudessaan. Virheiden mittakaava on tietysti erilainen eri ihmisillä. Tai se, että mitä niistä oppii ja kuinka pian, ja kuinka tärkeänä pitää rehellisyyttä ihmissuhteessa.
Juu, ja se on myös totta, että mä olen erittäin huono sietämään minkäänlaista epärehellisyyttä asioissa. Mutta mä olen itsekin rehellinen, niin mielestäni voin 'vaatia' sitä myös kanssaeläjiltäni.

Yhteistyössä