vierailija
Taitaa olla meidän ennustaja taas ihan kujalla. Ihan samanlaista ihmettelyä kuin siitä seksiasennosta sängyllä.Olet kai trolli?
Taitaa olla meidän ennustaja taas ihan kujalla. Ihan samanlaista ihmettelyä kuin siitä seksiasennosta sängyllä.Olet kai trolli?
Tämä, mutta oliko vaan sen biisin teon myötä vai onko sitten enemmän?Ei ollut, nähty H:n kanssa.
Ei niillä oo mitään muuta suhdetta kuin ystävyys, ootko ihan ääliö?! B on rakastunut HärtsäänEn usko, että K:lla on, miksi se hyväksyisi (seksi)suhteen B:hen.
En ole. Molemmista ei tavallisesti puutu nimitaulu tai postiluukku/laatikko.Olet kai trolli?
Kyllä. Mä luulen että monista asioista onkin parempi sanoa melko suoraan. Estää monia turhia huhuja, kun on aina hänen oma sanansa mihin voi verrata.Aika rohkea ulostulo häneltä näin niin kuin yleisesti, ottaen huomioon kaikki ne huhut mitä tänä vuonna on hänestä pyörinyt.
varmaan jatkossa näkyilee taas keikoillakin merch-pöydän takana.suhde on ainoastaan sun mielikuvituksessasi. Gf on pitänyt vähän hiljaiseloa vilahteluista, ei tainnu eurotourillakaan osua ainakaan kameraan niin nyt sitten pääsi ihan lukemattomien kameroiden eteen Forumissa
Sä taisit mennä rikki Stephaniesta. Löytyykö uudelleenkäynnistysnappulaa?En ole. Molemmista ei tavallisesti puutu nimitaulu tai postiluukku/laatikko.
Kaikki merkit viittaa siihen!Tää B&H kuvio tuli mulle ihan puskista, mutta nyt kun aattelee, niin vois pitää paikkaansa.
Jes, kerrankin luotettavankuuloinen lähde.H:n nokkahuilu on käynyt B:n pyllyssä. Varma tieto, sukulainen asuu naapurissa ja näki ikkunasta.
Harmi että kuvista on haluttu tehä tollasia.Täällä on ihan hirveesti potaskaa taas. En jaksa selata tätä kaikkea, mutta jos tätä ei vielä ole ollut täällä niin....Kärtsästä juttu ja photoshoot jenkkiläisessä huippujulkaisussa.
IG:stä voi katsoa myös, ketä muita tuonne on kuvattu aiemmin, siis hemmetin kovassa seurassa.Käärijä Is Taking on the World
The "People's Champion" on sudden fame, embracing your authentic self and touring Europe.www.papermag.com
neeakuurne ig on reels kuvauksista eli tässä on ne kuvaukset Viivin kanssa mm. uima-altaassa yms.Paper Magazine on Instagram: "After taking on his home country and flirting with Europe, Finnish rapper Käärijä is ready to take on the world 🌎 His ridiculously catchy song, “Cha Cha Cha” (a wild party anthem and an honest, heartfelt confessional), was a Eurovision Song Contest entry that became a national frenzy — and he was determined to use his momentum to build a base for a lasting career. “Absolutely no one could prepare themselves for the utter craziness a singular song sparked, and I was no exception,” @paidatonriehuja says. “Now that I’ve had time to take a breather, I’m back to feeling privileged and super happy.” At the #linkinbio, PAPER spoke with Käärijä about sudden fame, embracing your authentic self and touring Europe. photography and creative direction @vitunviivi AI creative @nikomitrunen lighting @joel_virtanen styling @silandersanna makeup and hair @neeakuurne styling asst. Miko Juvonen post-production @siloretouch"
1,395 likes, 47 comments - papermagazine on November 7, 2024: "After taking on his home country and flirting with Europe, Finnish rapper Käärijä is ready to take on the world 🌎 His ridiculously catchy song, “Cha Cha Cha” (a wild party anthem and an honest, heartfelt confessional), was a...www.instagram.com
Niinpä jokohan ne menee ens kesänä naimisiin? Ja onkohan Kätrtsä ja Kris bestmaneinaTää B&H kuvio tuli mulle ihan puskista, mutta nyt kun aattelee, niin vois pitää paikkaansa.
Lopeta sinä vain ihmisten nimittely ja se seksiasentojuttu oli huonosti kuvattu, jollain sen voi ajatella tapahtuvan sängyn vierestä.Taitaa olla meidän ennustaja taas ihan kujalla. Ihan samanlaista ihmettelyä kuin siitä seksiasennosta sängyllä.
Onko Härtsällä näkynyt jo sormusta?Niinpä jokohan ne menee ens kesänä naimisiin? Ja onkohan Kätrtsä ja Kris bestmaneina
Miksi olisin, ei se minuun mitenkään vaikuta se biisi? Aika heikko sanoitus tosin.Sä taisit mennä rikki Stephaniesta. Löytyykö uudelleenkäynnistysnappulaa?
No tavallaan ymmärtää sun pakkomielteen Bojanista ja shippiharhat, jos sun ajatuksenjuoksu muistakin asioista on tuota luokkaa.Lopeta sinä vain ihmisten nimittely ja se seksiasentojuttu oli huonosti kuvattu, jollain sen voi ajatella tapahtuvan sängyn vierestä.
Kauniimpi minusta, kun tyyli on pehmeämpi.Miten kehtaat jauhaa tämmöistä skeidaa? Yhtä kaunis on kuin vuosi sitten.
Älä nyt vastaa tuolle H trollille. Muutenkin on harvinaisen tylsä tapaus, ei sitä kannata lietsoa.B oli kyllä katsomassa niitä kuvauksia, naurunsa kuului taustalla, että keksipä lisää ja H:lla on tyttöystävä lisäksi.
Ei siinä juoksussa mitään vikaa ole, vaan selostus oli huono ei kerro minun älystäni mitään ja asentosivustolta löytyi se vastaus sitten.No tavallaan ymmärtää sun pakkomielteen Bojanista ja shippiharhat, jos sun ajatuksenjuoksu muistakin asioista on tuota luokkaa.
Ainoita trolleja täällä olette te sekopäiset tosishippaajat.Älä nyt vastaa tuolle H trollille. Muutenkin on harvinaisen tylsä tapaus, ei sitä kannata lietsoa.
Mä taas kuulin mun työkaverilta, jonka serkku asuu Härtsän naapurissa, että B oli yötä Härtsän luona ja äänien perusteella heillä oli ollut tosi kiihkeä yö.H:n nokkahuilu on käynyt B:n pyllyssä. Varma tieto, sukulainen asuu naapurissa ja näki ikkunasta.
B ja H ovat varmaan kokeilleet jo kaikkia niitä asentoja.Ei siinä juoksussa mitään vikaa ole, vaan selostus oli huono ei kerro minun älystäni mitään ja asentosivustolta löytyi se vastaus sitten.