Mullon menossa rv 15+0 ja vauvamahaa ei erota ollenkaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Johtuu tietty siitä että mulla on tuota mahaa muutenki, painan 82kg. Mut on kahesta edellisestäki jo tässä vaiheessa vähä erottunu vauvamahaa, vaan nyt ei. Pöh. Voiko taakse kallistunut kohtu olla syynä ettei vielä näy, muissa kohtu on ollu ihan normi.

Kyllä tuo taaksepäin kallistunut kohtu tekee sen, että masu tulee esille myöhemmin. Mulla on esikoiselta esim vasta kuudennella kuukaudella alkanut maha näkyä. Sitten tulikin vauhdilla..

Alkuraskauden vauvamaha johtuu suurimmaksi osaksi turvotuksesta, joka joillain ei häviä ollenkaan kunnon vauvamahaa. Salamatkustajasihan on vain muutaman sentin mittainen, ja kohtukin jossain hieman navan alapuolella, joten kyllä se sieltä sit jossain vaiheessa pullahtaa :)

mulla näkyi eka raskaus vasta puolessavälissä raskautta.Toinen näkyi sitte jo aiemmin ja jos kolmannen kerran tulisin raskaaksi,niin varmaan se näkyisi heti hedelmöittymispäivää seuraavana päivänä :laugh: eli jos ootat esikoista niin se ei välttämättä vielä näy ja toisilla on sellainen ruumiinrakenne ettei ehkä näy missään vaiheessa kovin selvästi.

Moikka! Itkin juuri pari päivää sitten samaa tuolla odottajien puolella. Mulla on viikkoja 16+0, eikä oikein mitään näy muuta kuin pieni pömppö. Kuulemma yksilöllistä. Olishan se mukavaa, jos olisi jo pieni kumpu, mutta täytyy vaan odotella vielä.

Mulla lähtöpainoa liki 90kg, taaksepäin kallistunut kohtu ja vauva maha on näkynyt jo viikolla 10. Onnittelu alkoi sadella tuossa vaiheessa. Mutta sen verran kyllä, että mulla kohtu lähtee normaalia "ylempää" ja pullistuu heti tuohon eteen.
Käyrirn yläpuolla mennään sf-mitan kanssa, mutta painoa ei ole itselle tullut kuin 3kg, vaikka loppuraskaudessa mennään.

Yhteistyössä