Mulle uusi nikki!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lyhyt yksinäinen mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24296424]JEE! Viimein hän tunnusti. Pelkkä provo, jota aika kauan jaksoi kyllä pystyssä pitää. :laugh: Mutta oli mies kuitenkin, eikä palstamamma.[/QUOTE]

Missä tunnusti?

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24296101:
Oon provo ja lopetan tähän. Meni "hahmo" liian pahikseksi. Tarttis varmaan hakeutua hoitoon kun tämmösestä nauttii. Olin myös toi "mökitön katkera eukko" ja pari muuta "katkeraa eukkoa". Suosikkihahmoja moiset.

Oikeasti olen aika pitkä, melko huonosti toimeentuleva mies. Yliopiston drop out. Ja ilmeisesti kieroutunut seko.

Hah, tunnistin sut siitä mökittömästä eukosta. No kerro nyt käytkö edes salilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;24296101:
Oon provo ja lopetan tähän. Meni "hahmo" liian pahikseksi. Tarttis varmaan hakeutua hoitoon kun tämmösestä nauttii. Olin myös toi "mökitön katkera eukko" ja pari muuta "katkeraa eukkoa". Suosikkihahmoja moiset.

Oikeasti olen aika pitkä, melko huonosti toimeentuleva mies. Yliopiston drop out. Ja ilmeisesti kieroutunut seko.

provohan se oli

Pattayan pienin panomies ois mun ehdotus.
Miksi sä urpo muuten hengailet tällä mamma palstalla, eiks teille thaikkulosereille oo ihan omiakin sivustoja, missä jakaa noita vajakki mielipiteitä samanhenkisten kanssa?

Uusimmat

Yhteistyössä