Mulle tuli tarmonpuuska!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Moi

Vieras
Tuolla ku pyykkiä pistin pesuun ja katselin keittiön luovaa kaaosta, niin päätin et viikonloppuhan vietetään SIISTISSÄ, PUHTAASSA kodissa. On meillä normaalisti ihan ok koti, ei nyt hulluna hävetä jos yllärivieraita tulee. Mut nyt kuulkaa me aletaan siivoaan! Aamupäiväulkoilu jää nyt välistä ku pistetään tuulemaan, mut otetaan vahinko takas sit iltapäivällä :D ei muuta ku hauskaa päivää teille, halukkaille voin lähettää ripauksen tarmoa.

Meinasin ehdottaa, että istu nyt sohvalle tai parempi vielä, jos käyt makuulle, olet ihan hissuksiin, niin kyllä se menee ohitse, mutta ei sentään, siivoa kun kerran innostuit :D *samaa odotellessa*

Joo kyl se on paras siivota nyt :D siistiä mä osaan tehdä, mutta esim. lattioiden luutuus ei ole ihan suosikki puuhaa joten otan ilon irti tästä. Mikähän mua vaivaa, yleensä kun tää puuska tulee aina ennen menkkoja, mut ne ei kyl hetkeen viel ole alkamassa, tai ei ainakaan pitäisi :D mut mä tästä häviän äkkiä ennen ku tuun katumapäälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Moi:
Joo kyl se on paras siivota nyt :D siistiä mä osaan tehdä, mutta esim. lattioiden luutuus ei ole ihan suosikki puuhaa joten otan ilon irti tästä. Mikähän mua vaivaa, yleensä kun tää puuska tulee aina ennen menkkoja, mut ne ei kyl hetkeen viel ole alkamassa, tai ei ainakaan pitäisi :D mut mä tästä häviän äkkiä ennen ku tuun katumapäälle.

Hormonaalista tämmöinen tarmoilu :D

Yhteistyössä