Mulle tuli kahdessa päivässä vauvamaha!!! (kuvakin :D )

Siis mun mielestä tää 16+ on MYÖ-HÄÄÄÄÄÄÄÄN :D Mä oon hemmetin kateellisena tuijottanut toisten massuja odotuspuolella jo tovin, ja surkutellut omani totaalista olemattomuutta! Ja jos tää nyt jumantsuikka on jotain turvotusta, joka laskee parin päivän päästä, niin kyllä itku pääsee! :snotty:
No jos tuo on pelkkää turvotusta niin johan oot turvotuksen kehittähy! Höps, ei tuo tuosta enää mihkään lähde.. :D Tai lähtee mutta joskus rv 40 tienoilla :D

Kyllä mäkin olin tosi tuskanen ku oottelin sitä vauvamahaa, sen ois pitäny poksahtaa samantien sen plussatestin jälkeen.. :D Ja loppuraskaudesta jo ihmiset kyseli että ootko sä varma että siel on vaan yks.. :LOL: Lapsivettä oli hirveesti ja sen kyllä huomas ku tyttö pyöri masussa vielä loppuajastaki hirveesti, oli tilaa temmeltää :D Eipä silti, se ei enää kauheen miellyttävältä tuntunu..
 
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
pääsetkö muuten johonkin tarkempaan ultraan kun sulla on kaks sydänlasta?
sydän ultraan siis?
Nojjjjjjoo......... Pääsisin. Rakenneultraan tonne äippäpolille neuvolan sijaan. Mutta kun meitä ei ole siunattu sikiödiagnostiikan spesialisteilla täällä, niin katsoin sen turhaksi ja sanoin että voin käydä kyllä ihan neuvolassakin. Koska eipä tuon kuopuksenkaan pumpusta mitään löytynyt aikanaan, vaikka polilla kävinkin. Mulle riittää se, että nähdään nelilokeroinen sydän, muita voidaan ihmetellä vallan hyvin kyllä sitten syntymän jälkeenkin :)
 
vieras
Mullekin pompsahti vauvamasu ihan muutamassa päivässä... tosin vasta viikoilla 27-28. Pieni masu mulla ilmeisesti on vieläkin, kun vasta viime viikolla yksi asiakas huomasi, että olen raskaana, vaikka sentään kerran viikossa on nähty koko syksyn :)
 
Avatara82
mulla tuli vauvamasu näkyviin joskus rv10 aikoihin nyt on rv 21+5 ja näytän jo siltä et vois syntyä jo tammikuussa LA siis vasta 24.4... pelottaa et kuinka isoks tää oikein kasvaa, raskausarpia ei onneksi oo ainakaan vielä tullu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mullekin pompsahti vauvamasu ihan muutamassa päivässä... tosin vasta viikoilla 27-28. Pieni masu mulla ilmeisesti on vieläkin, kun vasta viime viikolla yksi asiakas huomasi, että olen raskaana, vaikka sentään kerran viikossa on nähty koko syksyn :)
Sama peli täällä jokaisessa neljässä odotuksessa,tai kaksosista tuli 20 viikon jälkeen.

Mut ap... :attn:
sä pullistat!!!
Masua siis.
Oot takakenossa sillai,niin näyttää isommalta.

Mä niin tajuan sua kun ite aina kuvissa koitin näyttää raskaammalta mitä näytinkään!!
Olis niin kiva saada masu sellanen pallo mitä tääl monet kuvaa.Mulla kans tuon tyyliset masut,lähteneet koko kaarena ja sitten pullahtaneet siinä ennen 30 viikkoa.

NÄtti on ap sun masu ja kasvaahan se siitä pikaseen nyt kun jo vähän pullottaa!!
:wave:
 

Yhteistyössä