M
miero
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:Mä en ehkäpä kertoisi noista epäilyksistä äidillesi...Jos äitisi puhuu aivan totta niin eiköhän sillä ole ollut tarpeeksi raskasta tuon asian suhteen. On kuitenkin ollut varmasti tosi raskasta sille, että omalla lapsella on tuollasia ollut ja saanut monta vuottakin pelätä. Ehkä vähän jo liikaa, jos lapsi vielä epäilee itse aihetetuksi...Se on ihan ymmärrettävää, jos tarina vähän ontuu vuosia myöhemmin. Sellasissa stressitilanteissa sitä asiat unohtuu, sekottuu ja aikakin tekee tehtävänsä. Ainakin kannattaa todella miettiä mitä tekee!
En mä missään nimessä äidille kertoiskaan. Ja äiti on takuulla ollut kovilla. 19-vuotias nuori äiti ja kaikkea. Ja ihan oikeesti, vaikka tuo oliskin vanhempieni aikaansaannosta, niin kyllä mulla ilman sitäkin totisesti on aihetta olla katkera. Mutta koitan olla olematta...välillä huonolla menestyksellä.
Ainoa mitä mä mietin, oli just koittaa kaivaa totuutta virastoista ja sairaalasta tms. mutta toisaalta: mitä hittoa mä sillä tiedolla lopulta teen?
saat mielenrauhan tuon syntymekanismin suhteen kun tiedät totuuden tapahtumasta