mulle tuli ihme tunne että jos tämä raskaus onkin luultua pidemmällä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kumma tunne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kumma tunne

Vieras
...olemme siis päätyneet keskeytykseen, ja kuukautisten mukaan raskaus olisi nyt rv 6 ja keskeytys aika on kahden viikon kuluttua rv 8.
MUTTA jos tämä onkin saanut jo alun edellisessä kierrossa kun kuukautiset siinä välissä oli hyvin niukat ja kun menen keskeytykseen ja siel ultra kertoo raskauden olevakin 4viikkoa luulutua pidemmällä...pitäisiköhän soittaa perhesuunnittelu neuvolaan jos ne vois ultralla asian jo nut tarkistaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
niin miksi pitää tietää millä viikolla olet jos olet päättänyt keskenmenon tehdä?

koska rv. 9 jälk kaikki on monimutkasempaa ja rv 12 jälkeen ei keskeytystä ihan noin vain tehdäkkään.

Mutta mitä sä siitä nyt enää välität?

Kato jotkut haluu päästä mahdollisimman helpolla, vaikka toisen henki oliskin kysymyksessä :(

Eikös ne keskeytyspalaverissa - huono sana - ultraa joka tapauksessa? Mulla huomenna aika ekan tabun ottoon, sillon ultrataan. Ja jos alle 9vkoa, saan sitten tarvittavat lääkkeet kotiin perjantaita varten. Älä välitä palstamoraalista,jokaisella joka abortin tekee on ihan hyvä syy siihen. Tsemppiä!

niin miksi pitää tietää millä viikolla olet jos olet päättänyt keskenmenon tehdä?

koska rv. 9 jälk kaikki on monimutkasempaa ja rv 12 jälkeen ei keskeytystä ihan noin vain tehdäkkään.

Ei sillä ole mitään väliä enää. Abortin ne tekee niiden sun oletettujen viikkojen mukaan ja sit kun kaikki on ulkona niin ei ole mitään väliä enää vaikka olisi ollutkin pidemmällä. Mitään ultria sun muita ei enää tehdä joten ihan sama..

Alkuperäinen kirjoittaja Blue:

Ei sillä ole mitään väliä enää. Abortin ne tekee niiden sun oletettujen viikkojen mukaan ja sit kun kaikki on ulkona niin ei ole mitään väliä enää vaikka olisi ollutkin pidemmällä. Mitään ultria sun muita ei enää tehdä joten ihan sama..

Ai, mulle ainakin tehtiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Blue:

mulle tehty 2 aborttia ja molemmilla kerroilla on viikot katottu

Alkuperäinen kirjoittaja miesnainen:
Eikös ne keskeytyspalaverissa - huono sana - ultraa joka tapauksessa? Mulla huomenna aika ekan tabun ottoon, sillon ultrataan. Ja jos alle 9vkoa, saan sitten tarvittavat lääkkeet kotiin perjantaita varten. Älä välitä palstamoraalista,jokaisella joka abortin tekee on ihan hyvä syy siihen. Tsemppiä!

en mä noista väitäkkään...mulla on omat painavat syyni joita mun ei tosiaan tarvitse selitellä...lääkärikin sanoi että tästä ei tarvitse potea huonoa omaa tuntoa kun toiminut oikein ja on oikeat syyt!
Tottakai se vähän arveluttaa mutta ratkasuni on oikea, vaikkakin vaikea.

Kyllä ne ultraa ennen kuin tekevät yhtään mitään. Lääkärin harkinnassa kokeillaanko vielä rv 9 jälkeen lääkkeillä vai meneekö suoraan kaavintaan. Jos lääkeillä, joudut olemaan osastolla, noin myöhäisillä viikoilla ei saa kotiin niitä tabuja. Ja jos ei ole tiennyt raskaudesta, saa sen keskeytyksen rv 12 jälkeenkin, ei se vaadi sulta sen kummempia toimenpiteitä. Joten ei sulla pitäisi mitään hätää olla vaikka olisikin pidemmällä kuin luulet :)

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Kyllä ne ultraa ennen kuin tekevät yhtään mitään. Lääkärin harkinnassa kokeillaanko vielä rv 9 jälkeen lääkkeillä vai meneekö suoraan kaavintaan. Jos lääkeillä, joudut olemaan osastolla, noin myöhäisillä viikoilla ei saa kotiin niitä tabuja. Ja jos ei ole tiennyt raskaudesta, saa sen keskeytyksen rv 12 jälkeenkin, ei se vaadi sulta sen kummempia toimenpiteitä. Joten ei sulla pitäisi mitään hätää olla vaikka olisikin pidemmällä kuin luulet :)

kiitos tästä asiallisesta kommentista:)...täällä kun ei järin näitä asiallisia saa. Jokaisella on vain suuri tarve päteä ja kertoa oma kantansa raskauden keskeytyksestä.
Raskauden keskeytys ei ole kevyt päätös, eikä millään tavoin helppo. On turha kenenkään kuvitella et tämä on yksinkertaista!

Yhteistyössä