Mulle tulee tänään ruokavieraita mut en keksi mitä tekisin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no eikö just grilliherkkui saa joka paikassa liian tavanomaista, currukastike,kanafileet,jasmiini riisi, ja salaatti jossa on herne,maissi,paprikaa...salaattia tomaattia ja kurkkua...nam ja hyvää salaatinkastiketta...

asutaan kerrostalossa niin grillaus ei oikeen onnistu :/ Lasagne on tosi hyvää mut menee meillä tohon peruskotiruoka-sarjaan. Jälkkäriks olinkin ajatellut tehdä pieniä mansikkatorttuja joihin tulee itsetehty vaniljakreemi ja tuoreita mansikoita ja sit mulla on rypäleitä mut se pääruoka (ja mahdollisesti alkupalat) on ihan hakusessa.

En ehdota mitään varsinaista ruokaa, mutta mä teen usein niin että ajattelen jokun maan ja teen koko menyyn sen mukaan. Viimeksi meillä oli kreikkalainen teema ja on ollut ruotsalaista, espanja, italia, thaimaa, intia jne

Espanja voisi vaikka toimia niin että tapaksia alkuun ja pääruuaksi paellaa (teet sellaisen version kun haluat), jälkkäriksi toi mansikka homma toimii

meille tulee ruokavieraita huomenna ja meillä syödään

uudet perunat, uunissa paistettua kirjolohta, lihahyytelöä, kermaviili-kananmuna-sipuli kastiketta, tomaatti-kurkku-lehtisalaatti -salaattia, oliivia, fetajuustoa. Jälkkäriksi raparperi-mansikkakiisseliä

Yhteistyössä