Mulle soitti lehtimyyjä

11.10.2007
227
0
16
ja tuputti aku-ankkaa 1 v eteenpäin puoleen hintaan, sanoin että en ota kun ei meillä kukaan lue sitä ja ei toi poikakaan lue, sit se kysy että minkä ikänen poika on ja sanoin 4,5v, no sitten nalle puh lehti, sanoin että en nyt ota kun ostan sille kirjoja paljon, se lukee niitä, niin se sano lopuks ettää säälii poikaa kun en tilannu nalle puhia :laugh: Ei hyvää pv

Alkuperäinen kirjoittaja nuuskamuikkunenn:
ja tuputti aku-ankkaa 1 v eteenpäin puoleen hintaan, sanoin että en ota kun ei meillä kukaan lue sitä ja ei toi poikakaan lue, sit se kysy että minkä ikänen poika on ja sanoin 4,5v, no sitten nalle puh lehti, sanoin että en nyt ota kun ostan sille kirjoja paljon, se lukee niitä, niin se sano lopuks ettää säälii poikaa kun en tilannu nalle puhia :laugh: Ei hyvää pv

mullekki! kuulun muka johonkin ale kampanjaan että 5000ihmistö vaan päässy siihen :laugh: laitoin luurin kiinni..mulla kun ei ole aikaa sellasia lukea

No mulla on jo käämit kärähtäny noihin lehtimyyjiin sen verran pahasti, et nykyisin laitan luurin kii heti kun kuulen et se on lehtimyyjä joka soittaa. Vaikkakin ois huonoa käytöstä tai mitä, ni joskus ei vaan jaksa niitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä menin tilaamaan ton Akun... Vaika lapsi on 1½v ja itse tai mies emme koskaan lue Akua. Mutta tulipa pelastettua myyjän päivä. *nolo*

Minä kanssa joskus harrastin noita myyjän päivän pelastamisia, kun en raaskinut sanoa, etten tilaa. Saatoin sitten vaikka netissä peruuttaa tilauksen... :ashamed: No, nykyään sanon kyllä ihan suoraan, ettei kiinnosta, ja jos ei sillä mene perille, niin lyön luurin korvan jankkaajille.

Mut ihan uskomattomia ne myyjät on välillä. Yhdelle tutulleni, joka ei suostunut tilaamaan Vauva-lehteä, kun oli useampi keskenmeno ja yksi kätkytkuolema takana (mut ei jaksanut niitä alkaa myyjälle selittään), niin myyjä sanoi, että taidat olla huono äiti kun et tilaa. Siis ei ihan noilla sanoilla, mutta sitä tarkoittaen. :o

Mä en voi elää ilman akua :D Se on tullut mulle pikkusesta lähtien.

Joskus, kun olin murkku, niin äitilleni soitti lehtimyyjä, joka kauppas akua. Äiti tuumas, että meille tulee se jo. No myyjä siihen, että minkäs ikäinen lapsi teillä on ja äiti sano että 14v. Myyjä oli hetken hiljaa ja kysy, että eikö sitä kiinnostais me kaksi tai suosikki :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No mulla on jo käämit kärähtäny noihin lehtimyyjiin sen verran pahasti, et nykyisin laitan luurin kii heti kun kuulen et se on lehtimyyjä joka soittaa. Vaikkakin ois huonoa käytöstä tai mitä, ni joskus ei vaan jaksa niitä.

Luoja, nehän tekee vaan työtään...mieti, jos joku tulis sun työpaikalle ja heittäis vaikka kahvikupilla ihan ilman syytä tms.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä menin tilaamaan ton Akun... Vaika lapsi on 1½v ja itse tai mies emme koskaan lue Akua. Mutta tulipa pelastettua myyjän päivä. *nolo*

Minä kanssa joskus harrastin noita myyjän päivän pelastamisia, kun en raaskinut sanoa, etten tilaa. Saatoin sitten vaikka netissä peruuttaa tilauksen... :ashamed: No, nykyään sanon kyllä ihan suoraan, ettei kiinnosta, ja jos ei sillä mene perille, niin lyön luurin korvan jankkaajille.

Mut ihan uskomattomia ne myyjät on välillä. Yhdelle tutulleni, joka ei suostunut tilaamaan Vauva-lehteä, kun oli useampi keskenmeno ja yksi kätkytkuolema takana (mut ei jaksanut niitä alkaa myyjälle selittään), niin myyjä sanoi, että taidat olla huono äiti kun et tilaa. Siis ei ihan noilla sanoilla, mutta sitä tarkoittaen. :o
Mjoo.. itseasiassa pelastin sinä päivänä toisenkin myyjän päivän. Argh. Mut mul oli hyvä syy! Olen kitutellut kotihoidontuella tässä ja kakkonen tulossa. Sain päätöksen äippärahasta ja se piristi niin että kontrolli petti hetkeksi. Parani siinä määrin tuo rahatilanne että aloin lepsuilla :)

oho no jo oli yli-innokas naikkonen joka mulle soitti :D meidän perhe lehtee tarjos. siis tuossa tätissä oli jo asennetta,ihan alko naurattaa ku kunnon äänen painon vaihdoksilla myi ja ihan oli täpinöissään :D
jos tuo ei myy ni ei kukaan. *repskops*
mä kyllä iskin luurin kii ku en saanu suunvuoroo..

Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Luoja, nehän tekee vaan työtään...mieti, jos joku tulis sun työpaikalle ja heittäis vaikka kahvikupilla ihan ilman syytä tms.

Yleensä niiltä ei saa suunvuoroa sanoakseen, että kiitos ei! Mäkin löisin luurin korvaan, jos kehtaisin.

Mulla soitti yhtenä päivänä neljä putkeen ja ymmärrettävästi olin jo vähän hermostunut asiasta. :whistle:

Sitten kun soitti vielä yks lisää, kysyin siltä heti, kun se oli esitellyt itsensä, että jos myyt jotain, mä en osta eikä mulla ole aikaa. Tämä sieltä, että noh, miksi noin vihainen vastaus. Sanoin sille, että arvaapa monesko lehtimyyjä tänään olet putkeen. :kieh: Tämä sitten, että no mutta ei hän ole lehtimyyjä. Vastasin, että ok, voidaan jatkaa puhelua, jos et yritä myydä mitään ja että alapa kertoa asiaasi. Tämä sitten, että nokun meillä on tämmöine erikoistarjous... :kieh:

Pistin luurin kiinni. Huvikseni kävin kattomassa, että mitä se firma tekee ja myy, mistä se soitti. Mitäpä muuta kuin LEHTIMYYNTIÄ. :kieh:

Sit mua ärsyttää nekin, jotka alkaa vaan jaaritella, että no minkäslainen ilma siellä on tänään ja mitä sulle kuuluu... joo, niitä varmaan kiinnostaa ja mua kiinnostaa kertoa jollekin ihan ventovieraalle!

Minä olen tehnyt suoramarkkinointikiellon Robinson-rekisteriin niin ei tule ärsyttäviä soittoja puhelinmyyjiltä.
Tuon rekisterin puh numero on 0600 13404 ma-pe klo 8.30-18.00
Puhelun hinta 0,39?/min+pvm. Kielto voimassa kerrallaan 3-vuotta.

Tänään on tainnut olla lehtimyyjillä Aku Ankka-kampanja, mullekin soitettiin jo yhdeksältä aamulla. Meillekin on tullut nyt noi ilmaislehdet ja lehtimyyjän tarjous oli kyllä hyvä, mut en jaksanut unenpöpperössä ruveta mitään lehtiä miettimään... taitaa soittaa ens viikolla uudestaan tuo myyjä ;-)

täällä saa tehtyy heti eston:

https://lomake.fi/a/ec/index.cgi/fill/start?s=b1gkfm5JnVG07q3&return_url=http%3A%2F%2Fwww.suomi.fi%2Fsuomifi%2Fsuomi%2Fasiointi_ja_lomakkeet%2Flomakkeet%2Fmaist_vrk4_90%2Findex.html&goto_fill_if_possible=YES&lomake_id=801&_lang=fi&__lang=fi&recipient_id=50

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Minä olen tehnyt suoramarkkinointikiellon Robinson-rekisteriin niin ei tule ärsyttäviä soittoja puhelinmyyjiltä.
Tuon rekisterin puh numero on 0600 13404 ma-pe klo 8.30-18.00
Puhelun hinta 0,39?/min+pvm. Kielto voimassa kerrallaan 3-vuotta.

Kiitos tästä. Mäkin soitin tuonne. :)

Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:

https://lomake.fi/a/ec/index.cgi/fill/start?s=b1gkfm5JnVG07q3&return_url=http%3A%2F%2Fwww.suomi.fi%2Fsuomifi%2Fsuomi%2Fasiointi_ja_lomakkeet%2Flomakkeet%2Fmaist_vrk4_90%2Findex.html&goto_fill_if_possible=YES&lomake_id=801&_lang=fi&__lang=fi&recipient_id=50

Tuo esto koskee vain osoitteellista mainospostia. Puhelinmyyntiä varten pitää soittaa tuonne Robinson-rekisteriin.
Itse tein tuon saman suoramarkkinointikiellon mikä tuossa linkissä on ja siitä tuli paperit kotiin. Niissä oli mukana sitten lisäohjeet ja yhteystiedot jos haluaa tehdä myös eston puhelinmyyjiä varten.

mites toi toimii
pitääkö joka kohtaan laittaa ruksi?
oon vähän tyhmä mut etten väärään kohtaan laita :ashamed:
että siis onko se vaan toi eka kohta joka estää puhelin myynnin?

Tuli mieleen yksi tapaus :D Kaverin miehelle soitti puhelimyyjä ja jotain lehteä kauppas tutunkuuloisella myyntipuheella. Tää kaverin mies sitten yhtäkkiä hokas, kuka langan päässä oli; työkaveri yhdestä puhelinmyyntifirmasta, jossa tää kamun mies oli viikon verran töissä joskus vuosi sitten. Tuumas vaan että "Ristokos se siellä soittelee?" Ja toisessa päässä tuumattiin että "Jumankauta Jussi! Sori, en mä tajunnut että se oot sä! Joo en mä sua enää pidempään häirittekään! Hyvät jatkot vaan!" :D

Alkuperäinen kirjoittaja sähläri:

mites toi toimii
pitääkö joka kohtaan laittaa ruksi?
oon vähän tyhmä mut etten väärään kohtaan laita :ashamed:
että siis onko se vaan toi eka kohta joka estää puhelin myynnin?

Tuo lomake ei estä puhelinmyyntiä vaan vain osoitteellisen mainonnnan postin kautta. Ekaan kohtaan jos laitat rastin niin ei tule osoitteellisia mainoksia teille.

joo tekis mieli laittaa kanssa toi suoramarkkinointikielto ainakin noille lastenkirjakerhoille, mutta sitten taas on jotain mainoksia ym, mitä tahtoisin joltakin lehdiltä tulevan, niin toi suoramarkkinakielto kieltää ilmeisesti kaiken?

Meillä on lapsi 1v 4kk, ja en todellakaan liity mihinkään kirjakerhoihin, tai videokerhoihin ja niitä saakelin mainoksia tulee melkein joka kuukausi, jos ei useamminkin |O

Mulle on kans pommittanu lehtimyyjä. Tänä aamuna sitten lopulta vastasin ja Aku ankkaa tarjos. Sanoin heti ettei oo aikaa, kun just oon vaihtamassa vaippaa(niin ku olinki, luulin pääseväni helposti eroon ja loppus soittelu). Niin tää täti jatkoi, kerkeetkö kuunnella edes tän lauseen loppuun, kun vastasitkin. Ja vielä sellaisella äänensävyllä et liekö väärältä kyleltä heränny. Annoin aloittaa ja sitten sanoin, joo kiitos en oo tilaamassa ja heippa. Joo osittain omaa tyhmyyttä...mitäs vastasin :headwall:

Yhteistyössä