Mulle on sit turhaa tulla riehuu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee Besserwisser:
Missäs sä olet ollut? Pitämässä lomaa palstaltako?

mitäsa nytiltä juu. aina sillon tällöin käyny kattoo muitten kuulumisia. odotuspuolella oon kyllä viihtyny oikein hyvin. :D

kun se kuppi kaatuu yli niin kannattaa pitää taukoa. :xmas:

OT, tuli tosta mieleen kuukuppi ku niistä aina silloin tällöin tulee puhe... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:

mitäsa nytiltä juu. aina sillon tällöin käyny kattoo muitten kuulumisia. odotuspuolella oon kyllä viihtyny oikein hyvin. :D

OT, tuli tosta mieleen kuukuppi ku niistä aina silloin tällöin tulee puhe... :xmas:

Hyi,kuukuppia ei ainakaan mulle tule*puistatus* :D

Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:
Huomattu on että joku tulee päsmäröimään ketjuihin jonka joku tietty avaa ja yleensä sitten saa sen oman kun aikansa mustana on. Se on valitettavaa.

Koskas sulla on laskettuaika?

Sisun kaa samana päivänä; 4.6. =)
eli nyt menossa rv 24+0. :heart:

no kun mä en aina jaksais selittää että meillä menee nyt hyvin ja pointti ei kuitenkaan mee tietyille tyypeille perille. sit tule tasasin väliajoin noi saarnaat miten mun teot pilaa lasten elämät jne. ja joo..oon tehny pahoja virheitä mutta kun mun mielestä on parempaa kattoa eteenpäin ja unohtaa niitä ja panostaa siihen että lapsilla olis tulevaisuudessa (ja nyt) hyvä olla mutta kun täältä saa leiman niin siitä ei ikinä pääse eroon. |O

viimeks vaan meni hermot pahemmin ku ikinä. :snotty: mutta onneks täällä on mukaviakin palstalaisia! :heart:

yök..mä en harrasta semmosta.. :x :whistle:

Huomattu on että joku tulee päsmäröimään ketjuihin jonka joku tietty avaa ja yleensä sitten saa sen oman kun aikansa mustana on. Se on valitettavaa.

Koskas sulla on laskettuaika?

Sisun kaa samana päivänä; 4.6. =)
eli nyt menossa rv 24+0. :heart:

no kun mä en aina jaksais selittää että meillä menee nyt hyvin ja pointti ei kuitenkaan mee tietyille tyypeille perille. sit tule tasasin väliajoin noi saarnaat miten mun teot pilaa lasten elämät jne. ja joo..oon tehny pahoja virheitä mutta kun mun mielestä on parempaa kattoa eteenpäin ja unohtaa niitä ja panostaa siihen että lapsilla olis tulevaisuudessa (ja nyt) hyvä olla mutta kun täältä saa leiman niin siitä ei ikinä pääse eroon. |O

viimeks vaan meni hermot pahemmin ku ikinä. :snotty: mutta onneks täällä on mukaviakin palstalaisia! :heart:

Juu täällä jotkut jankkaa sitä vanhaa eikä käsitä mitään. Mutta hyvät odotukset.

yök..mä en harrasta semmosta.. :x :whistle:

Mullekkaan ei tuo kuukuppi varmaan edes soveltuisi. On niin niukat kuukautiset nykyään ja nyt siis ollu vähän häikkääkin. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mulla taas alkoi tänään 24+4 :heart:

Nauttikaa siitä raskausajastanne jos voitte olon mukaan.

Välillä on olo ku ei olis raskaanakaan,ellei toi Paprica mylläis masussa =)

Hyvä niin:) Mul oli kuopuksesta aika huonot olot ja kivuliaat.

Mulla taas alkoi tänään 24+4 :heart:

Nauttikaa siitä raskausajastanne jos voitte olon mukaan.

Välillä on olo ku ei olis raskaanakaan,ellei toi Paprica mylläis masussa =)

http://www.babynames.com/name/PAPRIKA
se on koolla mutta tossa nyt mustaa valkoisella että se on nimi! :D

Yhteistyössä