Mulle just selvis, että mun hyvä tuttu on upporikas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hassua...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta noiden verotietojen yms. pitäisi olla salaisia. Pysyisivät ihmisten (kavereiden, naapurien...) välit kunnossa, kun ei arvotettaisi varallisuuden mukaan. Kyllä minä ainakin myönnän olevani siinä vähän ennakkoluuloinen, että jos tiedän jonkun olevan oikeasti rikas, suhtaudun häneen etäisemmin ja ajattelen, että mitä tuo mahtaa minusta miettiä, pitääkö köyhänä tai vastaavaa.

Ristinollassa ja shakissa sekä vielä korkeakoulukin, ohhoh nyt veti ihan hiljaiseksi! :O Sun on pakko olla tosi älykäs! :O :O :O

En mä sitä sillä, mutta kun ryhdytään yksinkertaiseksi haukkumaan. Uskaltaisin kumminkin väittää, että korkeakoulututkinnon omaavat hyvät shakinpelaajat ovat harvemmin ihan täysin yksinkertaisia... Mutta joo, kuhan heitin. Mä saatan olla vähän yskinkertaisen oloinen tietyissä asioissa, osin ihan tarkoituksella. Mieluummin sellainen avoimen yksinkertainen hupsu kuin kyyninen tosikko. Niitä kyynisiä tosikkoja kun tässä maassa piisaa...

[QUOTE="ap";29219861]Jaa, no ehkä mä oon vähän tyhmä. Mutta jotain sentään oon osannu vähällä älylläni sentään tehdä kun oon korkeakoulututkinnonkin suorittanut. Ja uskaltaisin lyödä vaikka vetoa, että voittaisin sut sekä shakissa että ristinollassa, olen nimittäin molemmissa melkoisen hyvä. Mutta ilmeisesti tyhmä kun avoimesti maailmaa katselen...[/QUOTE]

:D Mut ainakin saa koska tahansa lyödä ristinollassa. Jes!

Minusta noiden verotietojen yms. pitäisi olla salaisia. Pysyisivät ihmisten (kavereiden, naapurien...) välit kunnossa, kun ei arvotettaisi varallisuuden mukaan. Kyllä minä ainakin myönnän olevani siinä vähän ennakkoluuloinen, että jos tiedän jonkun olevan oikeasti rikas, suhtaudun häneen etäisemmin ja ajattelen, että mitä tuo mahtaa minusta miettiä, pitääkö köyhänä tai vastaavaa.

turvallisuudesta nimen perusteella löytää osoitteet, niin ompas fiksua julkaista ihmisten varallisuus tietoja?:(