Mullakin pukuongelma..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Juhlat on miehen joukkueen tanssiaiset. Sen verran olen mieheltä saanut ongittua tietoa, että pitkät iltapukuni hylkäsin.

Laitanko päälle puolipitkän mekon joka on ruskea, olkaimeton, yläosa tiukka, selästä nyöritetty niin, että selkä näkyy nyörien alta paljaana, alaspäin levenevä, hartioille samanvärinen huivi ja jalkaan timanttikoristeidet korkokengät, nekin ruskeat?

Vai laitanko violetin puolipitkän mekon, jossa on mustia kukkakuvioita ja musta nauha koristeena vyötäröllä, spagettiolkaiminen mekko, levenee hiukan alaspäin, muttei yhtä paljon kuin edellinen mekko, hartioille musta huivi ja jalkaan beiget rusettikoristeidet satiinikorkokengät?

Kumpi olis parempi?

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Ehdottomasti:

Mustilla kengillä.

En laita mustia kenkiä, siitä tulee liian tumma silloin. Toi violetti on meinaan tummanvioletti ja olen joskus aikanaan ostanut Biancosta beiget satiinikengät just tähän pukuun ja ne sopii siihen hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:
Älä nyt ainakaan ruskeaa!! Voiko tylsempää väriä olla? Ennemmin musta. Ruskeasta tulee mieleebn ankeus ja tylsyys.. Jotkut ihmiset on luonteeltakin ruskeita. Beiget ihmiset on vielä pahempia..

Joo voi olla, että sanasta ruskea tulee tuollainen mielikuva, mutta se vaate on kahvinpavun ruskea tai suklaanruskea, tumma kuitenkin. Tosi juhlava ja mun punaiset hiukset näyttää hyvältä sen kanssa. Eikä minusta saa pukeutumisen perusteella tylsää koskaan, paremminkin päinvastoin, olen liiankin rohkea toisinaan.

Yhteistyössä