Mulla tulee kohta torttu

Alkuperäinen kirjoittaja suklaasuukko:
Joo se jäi vaan vähän kesken ja ei muistettu palata enää asiaan... vko 15 on hulaboo viikko , ota sinne... mulla koulu iltoja ma-ke, mielellään ei niille illoille

mittee emännänlahjoja sille viikolle olisi?ja shadieeyah,ne "uivat nakit" oli hyviä!huomenna tehään niitä kebabrullia :p

Ensi viikolla tiedän enemmän.... tiimit saavat vähän erilaisia tuotteita myyntiin jotka tarjouksessa.....ainakin oranssi kokki on....

Oletko suklis saanut porukkaa?

äh!eskaope sanoi et tuskin tulee lähdettyä,shadi kieltäytyi myös :whistle: ja naapureilta on oo saanu vastausta,tulisivat nyt silti...mervillä meni eilen illalla muuten se eteerisyys-somiste rikki!

Tiedän.....yritän etsiä saako varaosaa mihin hintaan....

Joo se jäi vaan vähän kesken ja ei muistettu palata enää asiaan... vko 15 on hulaboo viikko , ota sinne... mulla koulu iltoja ma-ke, mielellään ei niille illoille

mittee emännänlahjoja sille viikolle olisi?ja shadieeyah,ne "uivat nakit" oli hyviä!huomenna tehään niitä kebabrullia :p

:laugh: :laugh: hyvä että maistu..meillä ne hävis kans siliän tien..ne liharullat kandee olla uunissa 5minuuttia ennen ku laittaa ranskalaiset.. on muute hyviä :)
mie meinasin niitä tehä tänään ku kohta tullee se "posti pate" kierrokselta kotiin.

mulla 172 vaikka olen jo nelisen vuotta täällä pyörinyt...olen kylläkin ollut lähinnä sivustaseuraajana :wave:

Mullaki suurin osa viesteistä tullut harmaana ja niillä toisilla niceillä joiden salasanat aina sit hukasa kun tullut pidempi paussi palstailussa. Nyt kun käy lähes päivittäin muistaa salasanan.... :D

Yhteistyössä