Alkuperäinen kirjoittaja Torttu:Multakin tuli heti aamulla herätessäni tortut pönttöön.
montako meni hukkaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Torttu:Multakin tuli heti aamulla herätessäni tortut pönttöön.
Alkuperäinen kirjoittaja suklaasuukko:Joo se jäi vaan vähän kesken ja ei muistettu palata enää asiaan... vko 15 on hulaboo viikko , ota sinne... mulla koulu iltoja ma-ke, mielellään ei niille illoille
mittee emännänlahjoja sille viikolle olisi?ja shadieeyah,ne "uivat nakit" oli hyviä!huomenna tehään niitä kebabrullia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja suklaasuukko:äh!eskaope sanoi et tuskin tulee lähdettyä,shadi kieltäytyi myösja naapureilta on oo saanu vastausta,tulisivat nyt silti...mervillä meni eilen illalla muuten se eteerisyys-somiste rikki!
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:10436 :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja suklaasuukko:Joo se jäi vaan vähän kesken ja ei muistettu palata enää asiaan... vko 15 on hulaboo viikko , ota sinne... mulla koulu iltoja ma-ke, mielellään ei niille illoille
mittee emännänlahjoja sille viikolle olisi?ja shadieeyah,ne "uivat nakit" oli hyviä!huomenna tehään niitä kebabrullia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja suklaasuukko:mulla 172 vaikka olen jo nelisen vuotta täällä pyörinyt...olen kylläkin ollut lähinnä sivustaseuraajana :wave: