Mulla taitaa olla pikkusen vauvakuumetta :P

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Näen nykyään usein unia vauvoista ja siitä, että olen raskaana :D Olen myös yllättänyt itseni monia kertoja kuvittelemasta, miltä tuntuisi odottaa vauvaa :whistle: Lisäksi huomio kiinnittyy nykyisin entistä enemmän odottaviin äiteihin ja pieniin vauvoihin..:D. Ja kun täällä palstallakin on niin söpöjä vauvakuvia aina, että ihmekös jos alkaa vauvakuume vaivaamaan |O :D. Mikä mua vaivaa?! Toisinaan olen iloinen siitä, että olen vielä villi ja vapaa monia vuosia ja saan kantaa vastuuta lähinnä vain itsestäni, mutta sitten taas välillä tulee kauhea haikeus päälle, kun kuulee joka puolelta vauvauutisia..juuri eilenkin luin teidän synnytysmuistojanne ja aloin oikein odottaa, koska itse saan kokea sen syntymän ihmeen :heart: :D.

Mutta enköhän mä vielä muutaman vuoden pärjää, kun saan hillittyä vauvakuumettani palstailemalla täällä, lukemalla kaikkia vauvalehtiä ja hoitamalla muiden lapsia :D. Ja pääsen ehkä päiväkotiinkin töihin =).

:)kirjotit että mikä vaivaa?
vastaus:olet nainen.eipä se muuta tartte:)
onnea vaan sinulle tulevaisuuteen,oot niin nuori vielä ja kaikki eessä.tykkään lukea sun kirjotuksia.että älä välitä näistä jotka koittaa häätää sua pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:
No kandeeko täälä pyöriä jos nämä kuvat ja jutut vaivaa mieltä....? :snotty:

Kannattaa! :D Osaan ainakin sitten jotenkin varautua tulevaan ja saan edes hiukan realistista kuvaa lapsen kasvatuksesta, ei se vauvakuumekaan iske sitten liian kovaa liian aikaisin, kun tietää ettei se vauvan hoito ole pelkästään helppoa ja ihanaa ;). En kyllä tiedä, lisääkö tämä palsta vauvakuumettani vai hillitseekö se sitä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja annika:
:)kirjotit että mikä vaivaa?
vastaus:olet nainen.eipä se muuta tartte:)
onnea vaan sinulle tulevaisuuteen,oot niin nuori vielä ja kaikki eessä.tykkään lukea sun kirjotuksia.että älä välitä näistä jotka koittaa häätää sua pois.

Niin se taitaa olla :D. On sitä pientä vauvakuumetta ollut mulla koko ikäni, mutta tuntuu että se on jotenkin voimistunut viimeisen vuoden aikana :D.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikäs siinä sitten vaan hankkimaan :)

No eipä mulla ole miestäkään, ainakaan toistaiseksi :whistle:. Enkä kyllä oikeasti halua lapsia vielä muutamaan vuoteen, haluan opiskella ja seurustella pitkään sen mahdollisen isäehdokkaan kanssa ennen sitä =). Mutta tämä vauvakuume kiusaa silti aina välillä, toisinaan taas ajattelen, että onneksi olen vielä lapseton, mielialat vaihtelee kausittain :whistle:.

Kaikista jutuista, mitä Tytsi on kirjottanu, tämä on kaikista ihanin. Itselläni aivan samat tunteet ja ajatukset tuossa iässä. B) Älä nyt sentäs minkä kusipään kanssa tahansa hyppää petiin lapsen toivossa. Koita löytää kunnon mies äläkä huoli renttuja. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
Kaikista jutuista, mitä Tytsi on kirjottanu, tämä on kaikista ihanin. Itselläni aivan samat tunteet ja ajatukset tuossa iässä. B) Älä nyt sentäs minkä kusipään kanssa tahansa hyppää petiin lapsen toivossa. Koita löytää kunnon mies äläkä huoli renttuja. ;)

Juu, en todellakaan :D. Jos olet lukenut mun juttuja niin olet varmaan huomannut, kuinka harkitsevainen olen lähes joka asiassa :D Usein vähän liiankin :whistle:

Hmmm... mulla kyllä on - jos haluat ja jos mulla on aikaa kirjoittaa - paljonkin vauva- ja taaperomuistoja, joiden perusteella en itse ikimaailmassa hankkisi yhtäkään lasta :/

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Hmmm... mulla kyllä on - jos haluat ja jos mulla on aikaa kirjoittaa - paljonkin vauva- ja taaperomuistoja, joiden perusteella en itse ikimaailmassa hankkisi yhtäkään lasta :/

En tiedä, haluanko kuulla :| Tosin mun vauvakuumetta ei varmaan saa hillittyä millään, vaikka kuulisin miten paljon äitiyden varjopuolia :whistle: Niitä hyviä puolia kun on kuitenkin rutkasti enemmän =).

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

En tiedä, haluanko kuulla :| Tosin mun vauvakuumetta ei varmaan saa hillittyä millään, vaikka kuulisin miten paljon äitiyden varjopuolia :whistle: Niitä hyviä puolia kun on kuitenkin rutkasti enemmän =).
Ei välttämättä. Noissa muksuissa on vaan sellainen ominaispiirre, että silloinkin, kun ne ovat pesseet vessanpöntön sun 80 euron suihkugeelilläsi, et ajattele koko asiaa enää seuraavana päivänä.

Yhteistyössä