Mulla piti olla treffit, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla piti olla neljännet treffit tänään kera miehen, josta olen todella kiinnostunut. Nyt yllättäen kävikin niin, että miehestä ei kuulunut koko päivänä mitään. Kirjoittelin itse tuossa joitakin tunteja sitten tekstiviestiä, jossa kysyin, mitä hän touhuilee. Myöhemmin koetin soittaa pariin otteeseen, mutta puheluihini ei vastattu.

Tässä alkaa tietysti hiipiä mieleen kaikenlaista, kuten, että mies taisi nyt sitten hävitä kuin tuhka tuuleen, ja ettei häntä sitten taidakaan kiinnostaa, mutta... jotenkin tällainen käytös ei tunnu yhtään siltä mieheltä, johon minä olen tässä tutustunut. Puhuttiinkin ensimmäisillä treffeillä siitä, että mikäli tästä ei muuta tule, niin ainakin hyvä ystävyyssuhde. Tosin tähän mennessä mies on osoittanut olevansa minusta kiinnostunut muunakin kuin ystävänä, ollut innokas tapaamaan (ehdottanut tapaamisia itse), osannut jutella, mutta osannut myös kuunnella silloin, kun minä olen puhunut.

Tiedän, että on olemassa syy siihen, miksi hän ei välttämättä tekstiviestiini vastannut, mutta puheluihin vastaamattomuus mietityttää. Kävin tänään tuossa lähikaupassakin, ja miehen kotitalon edessä oli tällöin ambulanssi... Mietityttää vain, onko jotain sattunut, vai mikä ihme nyt oikein on homman nimi. :/

Koska kukaan ei voi täällä vastata miehen puolesta, kiitän kuitenkin tästä avautumismahdollisuudesta... Ja tietysti mielipiteitä saa esittää. Ja kertoa, miten minun nyt tulisi toimia.

Vähän sama tilanne mulla, nyt sit kaikki on varmaan loppu. En ois uskonu, puhuteltiin toisiamme kivasti, ihan niitä näitä höpötelty, nähty 8 kertaa. Nooh kai se tästä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Määää;24134461:
Vähän sama tilanne mulla, nyt sit kaikki on varmaan loppu. En ois uskonu, puhuteltiin toisiamme kivasti, ihan niitä näitä höpötelty, nähty 8 kertaa. Nooh kai se tästä :(

Huvittaisko sua jutella vaikka sähköpostin välityksellä?
Kaipaan nyt oikeasti vertaistukea. :D

No jos yhteen päivään ei ole kuulunut niin ei liene syytä huolestua tai ajatella yhtään mitään. Ottaa sitten yhteyttä kun ottaa. Mä olen itse sellainen että saatan jättää vastaamatta pitkiinkin aikoihin tärkeillekin henkilöille jos on muuta tekemistä tai ei vaan yksinkertaisesti huvita. Siitä tulee jatkuvasti palautetta mutta mä en koe olevani mikään kännykän orja toisin kuin monet. Ei se tarkoita ettenkö välittäisi muista kuin itsestäni mutta näin sen joskus jotkut tulkitsevat enkä ymmärrä miksi.

No jos yhteen päivään ei ole kuulunut niin ei liene syytä huolestua tai ajatella yhtään mitään. Ottaa sitten yhteyttä kun ottaa. Mä olen itse sellainen että saatan jättää vastaamatta pitkiinkin aikoihin tärkeillekin henkilöille jos on muuta tekemistä tai ei vaan yksinkertaisesti huvita. Siitä tulee jatkuvasti palautetta mutta mä en koe olevani mikään kännykän orja toisin kuin monet. Ei se tarkoita ettenkö välittäisi muista kuin itsestäni mutta näin sen joskus jotkut tulkitsevat enkä ymmärrä miksi.

Miten sua kukaan voi ottaa koskaan vakavasti jos olet tuollainen ettet vastaa pitkiin aikoihin?
Olet varmaan sinkku.

Ehkä siksi, kun tämä nykyaika on jotenkin niin kännykkäsidonnaista. Nykyäänhän on outoa (joidenkin mielestä) ellei omista kännykkää, kännykkä pitäisi ottaa joka paikkaan mukaan, jne. Nykyaikaahan se toki on, mutta toisaalta ahdistaakin välillä.

eihän sitä tiedä mitä on sattunut... ite olin joskus vuonna käy tuntenut miehen viikon tai kaks ja sit kaaduin fillarilla ja jouduin sairaalaan... luulivat eka leikkaavansa käden niin eivät antaneet ruokaa enkä saanut poistua osastolta, eikä siihen aikaan saanu pitää kännykkää päällä sairaalassa. Meni paripäivää et pääsin käymään ulkona ja soittelee sille ukkelille et missä mennään...

Miten sua kukaan voi ottaa koskaan vakavasti jos olet tuollainen ettet vastaa pitkiin aikoihin?
Olet varmaan sinkku.
Kyllä mä yleensä vastaan mutten automaattisesti heti, aina ja kaikkialla. Ja kyllä mä vastaan ennemmin tai myöhemmin mutten välttämättä samalla minuutilla tai joskus edes samana päivänä, se riippuu tilanteesta. Enkä itse vedä hernettä nenään jos joku ei soita mulle heti takaisin tai vastaa viestiin. Varsinkin näin kesällä ihmiset on lomalla, mökeillä, uimassa, ulkomailla, ties missä kukin enkä mä odota että kaikkien pitää päivystää puhelinta jatkuvasti enkä niin tee itsekään.

• Tykkää
Reactions: Corona77

Yhteistyössä