Huomenna PITI olla kiva päivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emiilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emiilia

Aktiivinen jäsen
13.08.2005
2 687
0
36
Höh... Mä niiiiin odotin huomista. Olin sovitellut aikatauluja silleen että huomenna nään kolme kaveria. Kulutan päivän jutellen ja kahvitellen ystävien kanssa ja nauttien päivästä, retkestä vauvan kanssa. Mutta voi p....

Eka soitti illalla kaveri jonka luo mun piti mennä illalla, että ei he taidakaan olla illalla kotona ku on niin kivaa ilmaan luvattu. No mä siihen että ok. Ehtiihän toistekin. Sitten toinen kaveri jonka luo mun piti iltapäivällä mennä ilmoitti kymmennen aikaan illalla että hän onkin lähteny reissuun extemporee. eli nyt sitten mulla onkin vain yhden kanssa treffit huomenna ja sitä varten ajelen 50 km päähän. Ei siinä mitään kiva on nähdä yhtäkin, mutta nyppii niin lujaa kun olin aatellu koko päivän nauttivana eri ihmisten seurasta ja olla poissa kotoota. Nyt sitten onkin ohjelmaa vaan aamupäiväksi ja sit tuun takas kotiin homehtumaan. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Taitavat olla lapsettomia kavereita, kun ovat noin ajattelemattomia? Minne "ulos" se ensimmäiseksi soittanut on menossa?

voi vi**u. oletko sä kateellinen lapsettomille??????? Kato kyllä ne lapsia omaavatki osaa inhottavia olla kuten sä.

Tolla joka eka soitti niin sillä on kyllä lapsi, pieni alle vuoden ja mökille ovat ilmeisesti menossa. Toisellakin on lapsia, mutta isoja jo.

Joo tuli vaan todettua taas että eipä niitä ystäviä oikeen montaa olekaan mulla... Eniten just se ku aattelin että koko päivän saan olla ihmisten ilmoilla vauvan kanssa. Täällä on enemmän ja vähemmän vaan kotona oltu kk.

Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:
Höh... Mä niiiiin odotin huomista. Olin sovitellut aikatauluja silleen että huomenna nään kolme kaveria. Kulutan päivän jutellen ja kahvitellen ystävien kanssa ja nauttien päivästä, retkestä vauvan kanssa. Mutta voi p....

Eka soitti illalla kaveri jonka luo mun piti mennä illalla, että ei he taidakaan olla illalla kotona ku on niin kivaa ilmaan luvattu. No mä siihen että ok. Ehtiihän toistekin. Sitten toinen kaveri jonka luo mun piti iltapäivällä mennä ilmoitti kymmennen aikaan illalla että hän onkin lähteny reissuun extemporee. eli nyt sitten mulla onkin vain yhden kanssa treffit huomenna ja sitä varten ajelen 50 km päähän. Ei siinä mitään kiva on nähdä yhtäkin, mutta nyppii niin lujaa kun olin aatellu koko päivän nauttivana eri ihmisten seurasta ja olla poissa kotoota. Nyt sitten onkin ohjelmaa vaan aamupäiväksi ja sit tuun takas kotiin homehtumaan. :/

no mitä helvettiä! tottakai sitä ollaan kotona vaikka pihalla olis kuinka nätti ilma jos JOTAIN ON SOVITTUNA! ai jeesus ku mä en tällästä ymmärrä!

ja taas ei ymmärrä. Ei tollasille reissuille edelleenkään lähetä jos ollaan sovittuna muuta!

meillä kusi 3pvää aikasemmin kaikki suunnitelmat.. oli tarkoitus tavata yläasteaikaisia kavereita. siitä onki 10v kun on osaa viimeeks nähny. mä olin valmis köyhänä matkaamaan 400km tähän miitinkiin. Sit alko tulemaan, et joo ai niin unohdinkin kertoo et l"ähen utsjoki kevoon silloin etten pääse", ja sit et "jos ei pirkko tuu nii en mäkään"..

joo et ymmärrän vitutuksesi. Olinki sitä suunnitellu sellaset 4kk ajan..

Jos tähän kesään mökki-ilmoja vaan saadaan niin kyllä peruisin mäkin menot ja lähtisin mökille... kurjaa tietysti AP:lle, mutta ymmärrän kyllä paremmin kuin hyvin jos joku haluaa lähteä mökille kun vihdoin on tulossa hyvä ilma

itsellä samaa vikaa paitsi että suunnittelua ollut jo pitkään. nyt vain on ne "ystävät" kadonnut ku pieru saharaan. 7kk ollut suurimmaksi osaksi sisällä. kun vaikea raskaus tuli ilmi tai raskaus ylipäätänsä eipä enää ulos haluttu lähteäkkään aina muuta tekemistä. ite kun lasten hoitajaa joudun puun takaa etsimään ja sitten ei sovitusti mennä/tehdä mitään vaan saan yksin kahvitella tai istua pihalla. raivostuttaa puolestasi myös!

Joo kyllä mä silleen ymmärrän noita, eiväthän he tienneet että odotan huomista kuin lapsi karkkipäivää.

Olis vaan ollut kivaa jos esim toinen olis ilmoittanut jo ajoissa että ei oo huomenna kotona vaan kylpee jossain, niin olisin voinut siirtää noita ekoja treffejä myöhäsempään. Mut millä siinä sitten 22 jälkeen rupeet sovittelee uudestaan klo 10 treffejä.

mä meen sänkyyn nukkuu. Jos joku ehdottomasti haluaa huomenna iltapäivällä tulla mun ja vauvan kanssa kahvittelee tai jäätelölle Aurajoen rantaan, kuuntelemaan mun kiukuttelua ja kattoo nyrpeetä naamaa, niin laita yv:tä kurkkaan aamulla. B)

Minä pidän kiinni lupauksistani tapaamisten suhteen ( jopa niiden lapsettomien kanssa), ellen sitten minä tai muu perhe sairastu äkillisesti. Ymmärrän harmistumisesi. Minäkin harmistuisin.

Yhteistyössä