Mulla paloi käpy tuohon veteraanipariskuntaan

vierailija
Edelleenkin muistuttaisin, myos vaimo oli kutsuttu, ei ns. saattaja tai avec. Ja mita siihen tyhjaan paikkaan tulee, ei lehtijutussa missaan sanottu, etta se oli tilan ainoa vapaa paikka, vaan muistuttaisin siita, etta se oli tyhja KOSKA vaimo lahetettiin vaaraan huoneeseen.

Joka tapauksessa, voi herran jestas mitwn pikkusieluisia ja kapeakatseisia Echo kavereineen on.

Ja ihan tiedoksi, turha sita virheen tehnytta tyontekijaa on taalla puolustella ja han puolestaan tilannetta kauhistella. Jos olisi ollut minun tyontekijani, niin potkut olisivat jo tulleet. Mikali virheita tekee, niista myos maksaa!
 
vierailija
Edelleenkin muistuttaisin, myos vaimo oli kutsuttu, ei ns. saattaja tai avec. Ja mita siihen tyhjaan paikkaan tulee, ei lehtijutussa missaan sanottu, etta se oli tilan ainoa vapaa paikka, vaan muistuttaisin siita, etta se oli tyhja KOSKA vaimo lahetettiin vaaraan huoneeseen.

Joka tapauksessa, voi herran jestas mitwn pikkusieluisia ja kapeakatseisia Echo kavereineen on.

Ja ihan tiedoksi, turha sita virheen tehnytta tyontekijaa on taalla puolustella ja han puolestaan tilannetta kauhistella. Jos olisi ollut minun tyontekijani, niin potkut olisivat jo tulleet. Mikali virheita tekee, niista myos maksaa!
Ei työntekijälle saa antaa potkuja virheen takia. Jos kuitenkin niin tekee niin saa maksaa työntekijälle hirveät korvaukset.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Edelleenkin muistuttaisin, myos vaimo oli kutsuttu, ei ns. saattaja tai avec. Ja mita siihen tyhjaan paikkaan tulee, ei lehtijutussa missaan sanottu, etta se oli tilan ainoa vapaa paikka, vaan muistuttaisin siita, etta se oli tyhja KOSKA vaimo lahetettiin vaaraan huoneeseen.

Joka tapauksessa, voi herran jestas mitwn pikkusieluisia ja kapeakatseisia Echo kavereineen on.

Ja ihan tiedoksi, turha sita virheen tehnytta tyontekijaa on taalla puolustella ja han puolestaan tilannetta kauhistella. Jos olisi ollut minun tyontekijani, niin potkut olisivat jo tulleet. Mikali virheita tekee, niista myos maksaa!
Ei tuossa virhettä tullut, vaikka kanslia pahoitteli.

Kun ne vaimot, joilla ei ole veteraanitunnusta, ovat aina istuneet suosiolla viereisessä huoneessa. Ei nyt ole tavallisesta kahvittelusta ja avecin vieressä istumisesta kyse.
 
Onko sen työntekijän nimi paljastettu? Noloahan tuo sille on, mutta virheitä sattuu.
En tiedä, miten kovakouraisesti on mummelin toiseen huoneeseen retuuttanut, kun noin loukkaantuivat asiasta.
Outoa kyllä sekin, jos kutsun mukana ei tule mitään ohjeistusta siitä, missä kenenkin toivotaan istuvan. Tai ehkä tulee, mutta eivät lukeneet.
 
kyllä ja mulla on ollut myös anoppi, joka oli vanha. ja mä en ymmärrä sun suhtautumista ollenkaan.
Niin...? Mulla on kans vanha anoppi, mitä sitte? Ja äitini on kohta yhtä vanha kuin itse maa. Mutta saa vanhusten törttöilyjä silti kritisoida.

En mulla mee tunteisiin, vaikka joku täällä kritisoisi nykynuoria, vaikka mulla kotoa löytyy lähes esiteini.
Jos joku haukkuu kaikki miehet, niin ei mulla ohimosuoni poksahda vaikka itseltäni löytyy mies.
 
vierailija
Vaikka se protokolla menee niin kuin menee, sitä voisi kuitenkin muuttaa niin että olisi suurempi tila kahvittelulle että ne puolisot pääsisivät myös mukaan. Vaikka oikeasti ne juhlat alkamaan klo 18 veteraanien kahville ja he voisivat levittäytyä laajemmalle, vaikka kahvipöytiä tanssilattialle. He ovat taistelleet meille itsenäisen maan niiin mielestäni he ovat kahvituksensa ansainneet. Sen jälkeen vaikka klo 20 pöydät pois tanssilattialta ja muu jengi sisään.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Vaikka se protokolla menee niin kuin menee, sitä voisi kuitenkin muuttaa niin että olisi suurempi tila kahvittelulle että ne puolisot pääsisivät myös mukaan. Vaikka oikeasti ne juhlat alkamaan klo 18 veteraanien kahville ja he voisivat levittäytyä laajemmalle, vaikka kahvipöytiä tanssilattialle. He ovat taistelleet meille itsenäisen maan niiin mielestäni he ovat kahvituksensa ansainneet. Sen jälkeen vaikka klo 20 pöydät pois tanssilattialta ja muu jengi sisään.
Hyvä idis.
Vanhukset saisivat juoda kahvit rauhassa, ilman kaameaa häslinkiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Kuka vetäisisi herneen nenän tuikitavallisesta etiketistä ja lähtisi juhlista edes morjenstamatta isäntäparia?
Lisäks vielä pahempi: kaikki iltapäivälehteen ja miljoonien silmäparien luettavaksi.
 
No ehkä se niiden turhantärkeä tytär enemmänkin.
Mutta kyllä tää vanhaparikin teki erittäin tökerösti kun lähti Linnasta kesken kaiken, tapaamatta presidenttiä.
No kieltämättä outoa tuollaisesta loukkaantua noin kovasti, mutta ovat jo aika vanhoja, joten eivät ehkä ihan tajunneet tilannetta tai syytä siihen, miksi mummeli joutui eri huoneeseen.
Tosin tuon tyttären luulisi tajuavan, joten en tajua, miksi hän asiasta itkee.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä