Mulla pääsee oikeesti kohta itku :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maissihiiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maissihiiri

Vieras
Oon ollut koko viikon kipeänä kotona, kuumetta koko ajan vähintään 37,5 astetta. Mun oli tällä viikolla tarkoitus ostaa joululahjat, tehdä jonkunmoista joulusiivousta, valmistella jouluruokia... Niin ja ne pirun kortitkin jä lähettämättä :( Ja siis kaikki tekemättä, en yksinkertaisesti jaksa enkä pysty! Äsken laitoin pyykit kuivumaan ja sekin tuntui tosi ylivoimaiselta :/ Mieskään ei ole ehtinyt juuri auttaa, kun on joutunut tekemään pitkää päivää että voi pitää joulun vapaata, ja mullakin on vielä ens viikolla aatonaattoon saakka töitä, jos siis tervehdyn

Tiedän ettei pitäis stressata, kyllä ne asiat aina jotenkin järjestyy, mutta silti :( Tuntuu niin typerältä vaan maata täällä kotona ja huono omatunto kun ei muutakaan voi.

Tsemppiä sulle, joulu tulee vaikket ehtisikään kaikkea...ja ensi vuonna taas uudelleen. Itse olen ollut jonkun mahaviruksen kourissa useamman päivän, ja kaikki on tekemättä. Päätin aamulla vessanlattialla maatessani etten enää stressaa. Ja aattona on on muuten jo lelut ja muut jo puoleenhintaan ;) Jos siihen vaikka jo tervehtyisit. Kaupasta saa valmiit sapuskat (vaikkei ne sama olekaan kuin itse tehdyt mutta menevät kyllä yhtenä jouluna) ja lähimmille voit kortit jakaa suoraan laatikoihin kun kykenet, muille vaikka sähköinen malli. Hyvää joulua ja pikaista paranemista.

Alkuperäinen kirjoittaja elä!?:
voi voiv voiv puol astetta lämpöä.. :'(

Älä viitsi. Vaikka ei olisi lämpöä ollenkaan, voi olla tosi kurja olo!

Ap, ota rauhallisesti. Mietippä, monella on paljon pahempi tilanne kuin sinulla. Kyllä se siitä suttaantuu.

Onpas täällä palstalla joulumieli huipussaan... kommentteja tarkoitan.

Jos sä ap paranet tästä pikku hiljaa niin ehtiihän sitä ensi viikollakin vielä :D
Ja kroppa kaipaa nyt lepoa, niin huili on paras joululahja sulle itselles nyt!

Niin, aamuisin on ollut 37,5 ja siitä sitten nousee päivän mittaan. Kai mä oon sitten outo kun mulla tuollainenkin tuntuu?!

Pehmoleluja en kyllä tartte, niitä löytyy meiltä jo valmiiksi.

Laita joululaulut soimaan vaikka www.jouluradio.fi ja rentoudu.
Ei joulukortteihin elämä kaadu. Minä en lähettänyt tänä vuonna yhtään korttia eikä ahdista. En vaan jaksa. Jouluruuat voi ihan hyvin syödä vaalmiita, teillä on kuitenkin rahaa ostaa ne.

Nyt rentoudu! Unohda vaikka joulukortit tänä vuonna, valmiit eineslaatikot pöytään (ne on ihan ok!) ja siivoukseksi riittää normi viikkosiivous. Kynttilöitä palamaan vaan, pari tuoksuvaa hyasinttia ja lämmin glögi. Se on siinä. Joulu tulee vähemmälläkin, ku et vaadi iteltäs liikoja. :hug:

Tee miehelle ostoslista valmiiksi ruuista ja lahjoista, kai se nyt yhtenä päivänä ehtii kaupan kautta käydä? Ens viikolla sitten teet ruuat ja paketoit lahjat, joulusiivoukseksi riittää ihan tavallinen siivous. Korteista älä stressiä ota.

Alkuperäinen kirjoittaja relaa!:
Nyt rentoudu! Unohda vaikka joulukortit tänä vuonna, valmiit eineslaatikot pöytään (ne on ihan ok!) ja siivoukseksi riittää normi viikkosiivous. Kynttilöitä palamaan vaan, pari tuoksuvaa hyasinttia ja lämmin glögi. Se on siinä. Joulu tulee vähemmälläkin, ku et vaadi iteltäs liikoja. :hug:

No näinhän se pitäis, harmittaa vaan niin kun itse tykkään kovasti joulusta ja laittaa ruokia ja leipoa, ja on tietyt vaatimukset itellä joulun suhteen...

SAisitkohan saikkua ensi viikoksi? Siitä se stressi ainakin helpottaa. En toki neuvo jälkitautia haalimaan...

Joulukortit on kyllä äkkiä kirjoteltu lämpimän juoman ääressä, ja ykkösluokan merkillä ehtii vielä hyvin perille.

Yhteistyössä