Mulla onkin natsikortti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BootyPeppi

Tunnettu jäsen
08.02.2010
35 043
535
113
www.villananna.blogspot.com
Olen ihan kokonaan unohtanut kertoa sen :D Kun noista korteista puhutaan kerta.... viime kesänä se painettiin ja leimattiin.

6944081951_b4bdddd07c_z.jpg

Ihan vain kerron siks kun mä voin aina sit pläjäyttää tän jos siltä tuntuu...

Meillä on niin ehdoton styrannia ettei mitään kortteja enää tarvita :xmas:

Mistä tuo on kotosin?

vastasinkin jo tuohon kysymykseen...täällä kun kaikenlaisia kortteja aina heilutellaan niin mä tein tuon kortin ja sitten myös juden kortin mut en mä löytänyt sitä enää kun pojat leikkii noilla.

Me käytiin siellä alkuperäisellä tehtaalla 10 vuotta sitten eikä siellä tuollaisia jaettu. :(

se on nykyisin museo ja jos menette sinne uusiks niin kannattaa mennä kiertämään se. On meinaan ihan mieletön kierros (ei mikään tavallinen kävele ja katsele kuvia) vaan siellä kerrotaan hienosti niin kuvin, äänin, vaikka ja miten koko Puolan miehitys alusta loppuun.

vastasinkin jo tuohon kysymykseen...täällä kun kaikenlaisia kortteja aina heilutellaan niin mä tein tuon kortin ja sitten myös juden kortin mut en mä löytänyt sitä enää kun pojat leikkii noilla.

Näemmä juu vastasitkin.
Ei tuolla linkissä ollu noin hienoo korttia, tosin kyllä sekin täällä asiansa ajais...
Enemmän kyl olis sille kateuskortille käyttöä, siis jos palstaa ajattelee :xmas:

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
se on nykyisin museo ja jos menette sinne uusiks niin kannattaa mennä kiertämään se. On meinaan ihan mieletön kierros (ei mikään tavallinen kävele ja katsele kuvia) vaan siellä kerrotaan hienosti niin kuvin, äänin, vaikka ja miten koko Puolan miehitys alusta loppuun.

Kun me käytiin niin oli vielä ihan toimistorakennuksena. Valitettavasti Oscarin työhuoneen porukka ei ollut paikalla niin ei päästy sitä vilkaisemaan. Muuten huupailtiin siellä. Joku ystävällinen ohikulkija vei meidät sinne kun arvasi mitä paikkaa etsitään. :D

Kun me käytiin niin oli vielä ihan toimistorakennuksena. Valitettavasti Oscarin työhuoneen porukka ei ollut paikalla niin ei päästy sitä vilkaisemaan. Muuten huupailtiin siellä. Joku ystävällinen ohikulkija vei meidät sinne kun arvasi mitä paikkaa etsitään. :D

Paljon on muuttunut siellä ja muuttuu edelleen...odottelen josko se Amon Goethin asunto rempattais ja pääsis sinne katsomaan. Samaa odotten Hössin kohdalla Auschwitzissa. Tyhmän näköstä kun se Goethin rakennus ränsistyy uusien talojen välissä...

Paljon on muuttunut siellä ja muuttuu edelleen...odottelen josko se Amon Goethin asunto rempattais ja pääsis sinne katsomaan. Samaa odotten Hössin kohdalla Auschwitzissa. Tyhmän näköstä kun se Goethin rakennus ränsistyy uusien talojen välissä...

Niinpä, mekin käveltiin siellä Goethen talolla ja katseltiin laaksoa jossa leiri oli. Kunhan lapset vielä kasvavat niin tehdään uursi matka Krakovaan ja Birkenauhun. Schindler's Factory in Krakow | Museum of Wartime Krakow | Oskar Schindler's Museum

Yhteistyössä