P
"pettynyt"
Vieras
Meillä on sunnuntaina neljäs vuosipäivä. Oltiin järjestetty poika vaarilleen hoitoon illaksi että päästäis yhdessäulos syömään. Mä ompelin mekonkin itselleni sitä varten ja hankin miehelle lahjan jne. Mutta sitten tänään odottikin hirveä läjä laskuja postilaatikossa joissa oli eräpäivä heti. Olin mm. unohtanut ihan kokonaan maksaa puhelinlaskuni, ja mies ei ollut muistanut pyytää mua maksamaan autovakuutusta. Nyt meillä onkin sitten 100e rahaa viikoksi ennen miehen palkkapäivää, ja mä en oo koskaan elämässäni ollut tällaisessa tilanteessa. Nyt on vaan tän kuun ajan ollut rahat ihan sekaisin kun muutettiin uuteen kotiin ja takuuvuokraan meni pitkä penni.
Mä olen vaan jotenkin kamalan pettynyt. Mieskin oli koko viime viikon salamyhkäisesti vihjaillut siihen suuntaan että aikoo kosia mua, mutta nyt en varmaan sitäkään saa tietää kun kökitään sitten kotona koko sunnuntai. Sori purkautumiseni, ei tää varmaan ketään ees kiinnosta. :'(
Mä olen vaan jotenkin kamalan pettynyt. Mieskin oli koko viime viikon salamyhkäisesti vihjaillut siihen suuntaan että aikoo kosia mua, mutta nyt en varmaan sitäkään saa tietää kun kökitään sitten kotona koko sunnuntai. Sori purkautumiseni, ei tää varmaan ketään ees kiinnosta. :'(