Mulla on viikonloppusuunnitelmia =)

  • Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti
Tumpula
Pakko ihan tehdä aloitus kun mulla kerrankin on jotain suunnitelmia. :D Yleensä menee viikonloput kotona pyörimiseksi...

Kotiteollisuuden keikalle siis suuntaa Tumpula kaverinsa kanssa. B)

Mitäs muilla? :wave:
 
:D

Meillä menee pojat partion pikkujoululeirille huomenaamusta,tulevat vasta sunnuntaina kotiin!!Mä pääsen yheltä töistä,mies tulee neljän maissa.Laitetaan saunaa,syödään....sitten illansuusta meille tulee kavereita ja lähetään johkiin viihteelle:)
 
pidä kivaa!!!! =)

mun kaverin mies lähtee tänään laivalle niin mä menen sinne kaverin luo istumaan iltaa. juodaan pari siideriä, jutellaan ja poltetaan kynttilöitä. voi olla et saunotaankin. ihan kuitenkin rauhallisissa merkeissä et ei mitää oksennuskaatokännejä :D
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
:D

Meillä menee pojat partion pikkujoululeirille huomenaamusta,tulevat vasta sunnuntaina kotiin!!Mä pääsen yheltä töistä,mies tulee neljän maissa.Laitetaan saunaa,syödään....sitten illansuusta meille tulee kavereita ja lähetään johkiin viihteelle:)
Tuo kuulostaa ihanalta. :) Ehkä mekin joskus päästään tuollaista järjestämään kun lapset vähän kasvaa ja saadaan ne hoitoon johonkin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
:D

Meillä menee pojat partion pikkujoululeirille huomenaamusta,tulevat vasta sunnuntaina kotiin!!Mä pääsen yheltä töistä,mies tulee neljän maissa.Laitetaan saunaa,syödään....sitten illansuusta meille tulee kavereita ja lähetään johkiin viihteelle:)
Tuo kuulostaa ihanalta. :) Ehkä mekin joskus päästään tuollaista järjestämään kun lapset vähän kasvaa ja saadaan ne hoitoon johonkin...
Juu kyllä hoitoasiat helpottuu kun lapset kasvaa:)Nykyään moni jopa pyytää poikia yölylään jne.
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Juu kyllä hoitoasiat helpottuu kun lapset kasvaa:)Nykyään moni jopa pyytää poikia yölylään jne.
Mä odotan innolla sitä aikaa että nuo alkaa yökyläilemään kavereidensa luona. Jos vaikka joskus sattuisi molemmat menemään yhtä aikaa kylään. :saint:
 
Huomenna tulevat pojan mummu ja ukki yökylään, saavat hoitaa ja minä miehen kanssa vähän vapaata. Talvikengät on ostettava pojalle ja katotaan sitten mitä muuta. Aikalailla menee vkonloppu tuon tapaamisen merkeissä.
 
Vepasto
Niin on meilläkin, kerrankin. Parin tunnin päästä lähdetään ajelemaan Poriin. Mennään kavereille yöksi. Lapset tulee mukaan. Miehet menee illalla elokuviin ja me jäädään kaverin kanssa nukuttamaan lapsia/juoruumaan/syömään/katsomaan BB:tä. Huomenna päivällä sitten kotiin päin. =)
 
Mies lähtee mun siskon kanssa tänään viikonlopuks mökille ryyppään :whistle: (menee sinne muutakin porukkaa..) Pojan kaa vietetään ilta kotosalla ja huomenna lähetään jouluostoksille.
Sunnuntaina ootellaan ukkoa kotiin ja vietetään aikaa perheen kera =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
jee, pidä hauskaa :flower:

mäkin jätän julmana äitinä pojan isänsä kanssa (esikoinen menee isovanhemmille) ja lähden muutaman rakkaan palstalaisen kanssa juhlimaan :D
Pidähän säkin hauskaa! =)
missäs se keikka muuten on? lauantai vai perjantai?

mulla on hirveä täpinä päällä, ihana päästä puolen vuoden tauon jälkeen ilman lapsia johonkin :LOL: sunnuntaista tulee varmaan tosi rattoinen :whistle:
 

Yhteistyössä