Mulla on viikko aikaa päästä pakastimesta (lahjoitan) eroon, missä asiasta kannattaa ilmoittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laita lähipiiriin sähköposti-ilmoitus, että annetaan ilmaiseksi noutajalle. Meidän meni näin kuin kuumille kiville (jos siis on ihan käyttökelpoinen kuitenkin eikä kaatopaikalle valmista kamaa).

Fb on kokeiltu, paikallislehteen ei ehdi näin kiireellä laittaa.

Mulla ei ole pakua/peräkärryä jolla voisin sitä itse mihinkään kirppikselle kuskata.
Pakastin on aika vanha (mutta toimii moitteettomasti) joten eipä siitä varmaan kukaan edes mitään maksaisi.

Kierrätyskeskus kyllä hakee, mutta maksua vastaan. Ne sitten myy sen edelleen tarvitsevalle, joka on mielestäni älytöntä koska meiltä hakemalla sen pakastimen saa maksutta.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Laita lähipiiriin sähköposti-ilmoitus, että annetaan ilmaiseksi noutajalle. Meidän meni näin kuin kuumille kiville (jos siis on ihan käyttökelpoinen kuitenkin eikä kaatopaikalle valmista kamaa).

Ehjä on (vaikkakin vanha), eli meillä se on parhaillaan käytössä. Ei muuten pois annettais, mutta kun uudessa asunnossa on kiinteänä 2 pakastinta.

Mun kaveri pisti facebookin profiilitekstiin muuton yhteydessä lahjoitettavat tavarat. Kaikki meni heti. Mut kokeile lähikaupan ilmoitustaulua. Tai keltaisen pörssin lahjoitetaan sivua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Soita seurakuntaan tai pelastusarmeijaan ja kysy, hakevatko ilmaiseksi.

Ok, tätä voisi yrittää.

seurakunnalta sen varmaan joku saisi maksutta, mutta pelastusarmeija varmaan taas veloittaa pakastimen uudelta käyttäjältä rahaa.

Yhteistyössä