Hitto, mulla on vauvakuume. Siitä on pakko päästä eroon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xxx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xxx

Vieras
Muute tulee tuskaiset 3vuotta.

Kolme lasta on jo neljännestä olen salaa huomannut haaveilevani. Mutta pakko päästä tästä kuumeesta eroon.

Terveydelliset syyt sen estävät. Joten vaikka kuinka tekisi mieli niin ei vielä. Lääkärit sanoneet että parin, kolmen vuoden päästä voisi uskaltaakkin raskautua. Ja ukon kanssa sovittuakin että sitä ennen ei edes ajatella koko asiaa (vaikka kyllä hänkin vielä joskus neljännen haluaisi)

Joten huspois nyt kaikki tuollaiset ajatukset miun mielestä.

Kolmen vuoden päästä voisi uskaltaakkin harkita uutta raskautta. Tämä siis lääkärien mielipide ja sitä aiotaan noudattaa, ihan miun terveyden takia.
Joten aika kamalaa on jos 3 vuotta tuskailen asian kanssa. Parempi olisi unahtaa toistaiseksi koko juttu ja alkaa vasta sitten haaveilla kun oma terveys sallisi.

vieras, niinpä... mutta mutta.

Antakaa kaikki se rakkaus olemassa oleville ihanille lapsillenne. Kirjoittakaa ylös kehitysvaiheita ja kaikkea mitä pienokaiset kertoo teille. Ottakaa paljon valokuvia ja katselkaa yhdessä vauvakuvia ja LEIKKIKÄÄ! Sitä ei voi vauvan kanssa tehdä. Kunto kohenee ja suhteet syvenee, kun vedätte pulkkaa mäkiä ylös lasten ollessa kyydissä. En koskaan vaihtaisi pois aikaa, kun lapset suostu oleen meidän kanssa leikkien ja laulaen!(haikeena)

huh, kyllä he rakkautta ja aikaa saavat. Ulkona pulkkailtu tänään, nuorimmainen nukkuu nyt ja iskä pelaa tuolla kahden isomman kanssa pukin tuomaa lautapeliä.
Kuvia otetaan paljon, myös videkuvaa. Ja vauvakirjaa täytetään ahkeraan.

Mutta silti on se tunne että tähän porukkaan mahtuisi vielä neljäs lapsi. Mutta ehkä sitten joskus vielä.

Nyt olisi hyvä päästä vauvakuumeesta eroon. Tai ainakaan se ei kovin pahasti saisi nousta.

Mulla meinas olla kans, serkun nuorimman ristiäisissä.

Kaikenmaailman vauvakuumeet karisi tosi tehokkaasti kun koitin kuopusta nukuttaa ja neljä kappaletta 2-4 vuotiaita ipanoita juoksi KOKOAJAN sen huoneen läpi kiljuen missä vauvaa nukkumaan koitin pistää ja MITÄÄN ei ykskään uskonut, ei vaikka niiden omatkin vanhemmat komensi ja sitten kun ne lopetti ravaamisen niin ristiäis sankari itse herää siinä samassa huoneessa ja alkaa pitämään elämää :xmas:

Joo, ei kiitos edes sitä kolmatta. Ei ainakaan lähimpään 10 vuoteen =)

Yhteistyössä