Mulla on uus tatska :P

dodih
Kyllä olet Ap sitten hertaisen näköinen mummona. Hui sentään... :( Saatika sitten siellä 50v korvilla. Täti tähdet naamassa. Ou nou...
Ja kyllä, voin sanoa että en palkkaisi kasvoihinsa tatuoinutta. Se on ehdoton esteettinen haitta.
 
ping
Mä löysin heti yhden plussapuolen tuosta ap:n tatuoinnista :)

En ole koskaan jaksanut ymmärtää, miksi ihmeessä itseensä pitää hakkauttaa niin törkeän rumia kuvia, kuin yleensä näkee. Jotain hiton örkkimörkkejä, pääkalloja ja muuta karsean rumaa. Kivoja vaihteeksi nuo tähdet eikä joku luihu äijännaama käsivarressa. (saati kasvoissa)
 
---
Voi herran jee taas... Jos joku haluaa tatskata naamansa, niin siitä vaan. No, ehkä parinkymmenen vuoden kuluttua ei tätäään enää kauhistella... lävistyksetkin oli joskus outoja ja kauhistuttavia (joillekin vieläkin kyllä...).
 
[QUOTE="vieras";22518325]Tuoppi eli Dark Art Tattoo omistaja on kyllä ihan paras tekijä. Tehnyt mulle kaikki kuvat,ekan jo asuessaan äitinsä luona vielä. Taitava ja nopea.[/QUOTE]

Mä käyn Janin hakattavana, mut Tuopin kuvat on kyl kans hyviä. Mukavia tyyppejä kumpainenkin kun entisten töiden kautta molempiin olen törmäillyt.
 

Yhteistyössä