Mulla on tylsää!! Kerro mitä muistat minusta. Tai kysykää jotaki..

En yhtään mitään. =) Käyn nykyään niin harvoin täällä, että ehkä noin kolmesta palstalaisesta muistan jotakin erityistä. Tosin aiemminkaan minulle ei jäänyt kovasti mieleen kuin muutama palstailija, suurin osa tuntuu olevan yhtä suurta massaa.
 
Golden fields
Sulla on masennus/ahdistus-tausta ja syöt lääkkeitä loppuelämäsi. (Ja poikasi on tosi suloinen, näin jonkun 1v tai 1,5 v otetun kuvan kerran). Jostain syystä luulin että asut Helsingissä, mutta just tänään tai eilen luin jostain ketjusta että asut Ylivieskassa.
 
[QUOTE="piukkis";28459420]Mitä olet tänään puuhastellut?[/QUOTE]

Eilen lähinnä kuumeessa ollut ja kotona. Kävin äitienpäivälahjan ostamassa.

Katylina: En enää harrasta yhden illan juttuja juurikaan. Mutta ennen kyllä.
 
Joo-o
Sun pojalla oli koliikki tai maitoallergia tms. Muistan tämän koska mulla on kuukauden vanhempi poika joka oli melkoinen itkuiita ensimmäiset 4kk ja surffailin täällä hakemassa neuvoa/vertaistukea.
 
kahvikirahvi
Mää muistan sen kun kerroit hoksannees ettei autoillessa tarvii painaa kytkintä samalla kun jarruttaa :D Taisin sanoo tän saman sun edellisessäkin tämmösessä ketjussa..
Sit muistan sun pojan nimen, ja että olit ollu baarissa viihteellä (huom ei ryyppäämässä) vielä viikkoa ennen synnytystä. Vauva-aika oli rankkaa. Teet vuorotyötä.
 

Yhteistyössä